MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Panowie problem - ML W163 2,7
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=57541
Strona 1 z 1

Autor:  PawełSEC [ ndz sty 29, 2012 11:00 pm ]
Tytuł:  Panowie problem - ML W163 2,7

Panowie mam problem , znaczy ojciec ma problem mianowicie lały wtryski tzn śmierdziało we wnetrzu. Po zdjęciu pokrywy okazało sie ze niestety przy wtryskach samo dzisdostwo , puszczaly paliwo do gory przez podkladke usczelniającą pod wtryskiem.
Po zdemontowaniu okazało się ze gwint w który wkreca sie ta stopke która dociska wtrysk zerwany ma gwint .

jest to długa sruba 6 , czy ktos orientuje sie jak to mozna naprawic zeby nie demontowac głowicy a co jeszcze gorsze jej nie wymieniac ?

Autor:  KarolS1988 [ ndz sty 29, 2012 11:02 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

o ile miedziana podkładka to koszt w ASO koło 2.40 sztuka o tyle ten gwint to cięższa sprawa, podjedź do kogoś od głowic, być może rozwierci ten otwór i wkręci jakąś przejściówkę.

Autor:  PawełSEC [ pn sty 30, 2012 4:42 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

Będzimy próbowac nagwintowac to na 8 , może da rade.

Autor:  KarolS1988 [ pn sty 30, 2012 4:44 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

a co z opiłkami ? ściągasz głowicę ? czy masz jakiś patent na odsysanie ich ?

Autor:  darus [ pn sty 30, 2012 5:33 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

Tak sobie mysle, że gwint pod srubę stopki nie jest na przelot, a więc większego problemu chyba nie powinno być.

Autor:  PawełSEC [ pn sty 30, 2012 8:08 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

Opilki sie jakos wydmucha kompresorem a jak zostana na dnie to nic zlego nie zrobią. Bo ten otwor nie jest na wylot.

Autor:  TReneR [ pn sty 30, 2012 8:40 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

Zamiast rozwiercać na większy gwint rozwierć na sprężynkę - gwint będzie dużo mocniejszy.
http://allegro.pl/sprezynki-zerwany-nap ... 70643.html

Autor:  PawełSEC [ pn sty 30, 2012 11:34 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

naprawial ktos może gwint takim "cudem"

Autor:  THC [ wt sty 31, 2012 8:56 am ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

PawełSEC pisze:
Opilki sie jakos wydmucha kompresorem



Lepiej nałożyć smar na gwintowany otwór i opiłki zebrać po pracy razem ze smarem.
Te sprężynki to helicoil , ale przy ich stosowaniu i tak trzeba wykonać gwint , więc nie wiem czy byłby sens stosowania, no chyba, że jest konieczność utrzymania pierwotnego fi otworu.
http://www.youtube.com/watch?v=79IYC4L68LU

Autor:  ukaniu [ wt sty 31, 2012 9:21 am ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

THC pisze:
Lepiej nałożyć smar na gwintowany otwór i opiłki zebrać po pracy razem ze smarem.
Te sprężynki to helicoil ,


Ja włączam odkurzacz podczas gwintowania z kawałkiem spreparowanej pasującej ssawki.
Helicoil jest stosowany od lat i działa doskonale.

Autor:  w0wacik [ sob lut 18, 2012 10:03 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

Sorry za lekkie odgrzanie kotleta...

Jak operacja? Sprężynki o których koledzy wspominali dały rade przy mocowaniu wałka w głowicy w Mondeo 2.0TDCI, ale trzeba je wklejać na klej do gwintów i poczekać przynajmniej ze dwie godziny. Jeżeli śruba jest 6, to gwintuj na 7, a nie 8.

Autor:  PawełSEC [ sob lut 18, 2012 10:47 pm ]
Tytuł:  Re: Panowie problem - ML W163 2,7

Trzeba bylo nagwintowac na M12 dotoczyc taka tulejke zewnątrz m12x1.25 a przez srodek m6x1 . tulejka wkrecona w głowice i poskręcane jak w oryginale.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/