MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Panowie problem - ML W163 2,7 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=57541 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | PawełSEC [ ndz sty 29, 2012 11:00 pm ] |
Tytuł: | Panowie problem - ML W163 2,7 |
Panowie mam problem , znaczy ojciec ma problem mianowicie lały wtryski tzn śmierdziało we wnetrzu. Po zdjęciu pokrywy okazało sie ze niestety przy wtryskach samo dzisdostwo , puszczaly paliwo do gory przez podkladke usczelniającą pod wtryskiem. Po zdemontowaniu okazało się ze gwint w który wkreca sie ta stopke która dociska wtrysk zerwany ma gwint . jest to długa sruba 6 , czy ktos orientuje sie jak to mozna naprawic zeby nie demontowac głowicy a co jeszcze gorsze jej nie wymieniac ? |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sty 29, 2012 11:02 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
o ile miedziana podkładka to koszt w ASO koło 2.40 sztuka o tyle ten gwint to cięższa sprawa, podjedź do kogoś od głowic, być może rozwierci ten otwór i wkręci jakąś przejściówkę. |
Autor: | PawełSEC [ pn sty 30, 2012 4:42 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
Będzimy próbowac nagwintowac to na 8 , może da rade. |
Autor: | KarolS1988 [ pn sty 30, 2012 4:44 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
a co z opiłkami ? ściągasz głowicę ? czy masz jakiś patent na odsysanie ich ? |
Autor: | darus [ pn sty 30, 2012 5:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
Tak sobie mysle, że gwint pod srubę stopki nie jest na przelot, a więc większego problemu chyba nie powinno być. |
Autor: | PawełSEC [ pn sty 30, 2012 8:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
Opilki sie jakos wydmucha kompresorem a jak zostana na dnie to nic zlego nie zrobią. Bo ten otwor nie jest na wylot. |
Autor: | TReneR [ pn sty 30, 2012 8:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
Zamiast rozwiercać na większy gwint rozwierć na sprężynkę - gwint będzie dużo mocniejszy. http://allegro.pl/sprezynki-zerwany-nap ... 70643.html |
Autor: | PawełSEC [ pn sty 30, 2012 11:34 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
naprawial ktos może gwint takim "cudem" |
Autor: | THC [ wt sty 31, 2012 8:56 am ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
PawełSEC pisze: Opilki sie jakos wydmucha kompresorem Lepiej nałożyć smar na gwintowany otwór i opiłki zebrać po pracy razem ze smarem. Te sprężynki to helicoil , ale przy ich stosowaniu i tak trzeba wykonać gwint , więc nie wiem czy byłby sens stosowania, no chyba, że jest konieczność utrzymania pierwotnego fi otworu. http://www.youtube.com/watch?v=79IYC4L68LU |
Autor: | ukaniu [ wt sty 31, 2012 9:21 am ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
THC pisze: Lepiej nałożyć smar na gwintowany otwór i opiłki zebrać po pracy razem ze smarem. Te sprężynki to helicoil , Ja włączam odkurzacz podczas gwintowania z kawałkiem spreparowanej pasującej ssawki. Helicoil jest stosowany od lat i działa doskonale. |
Autor: | w0wacik [ sob lut 18, 2012 10:03 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
Sorry za lekkie odgrzanie kotleta... Jak operacja? Sprężynki o których koledzy wspominali dały rade przy mocowaniu wałka w głowicy w Mondeo 2.0TDCI, ale trzeba je wklejać na klej do gwintów i poczekać przynajmniej ze dwie godziny. Jeżeli śruba jest 6, to gwintuj na 7, a nie 8. |
Autor: | PawełSEC [ sob lut 18, 2012 10:47 pm ] |
Tytuł: | Re: Panowie problem - ML W163 2,7 |
Trzeba bylo nagwintowac na M12 dotoczyc taka tulejke zewnątrz m12x1.25 a przez srodek m6x1 . tulejka wkrecona w głowice i poskręcane jak w oryginale. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |