MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[S203] Tarcze ATM MIKODA https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=57480 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kudłaty [ pn sty 23, 2012 9:04 pm ] |
Tytuł: | [S203] Tarcze ATM MIKODA |
Witam. Na różnych forach znalazłem już różne rzeczy, ale teraz chcę poczytać konstruktywne opinie użytkowników naszego Forum. Co myślicie o połączeniu tarcz hamulcowych wierconych i nacinanych krajowego producenta ATM MIKODA i Mercedes S203 C200 CDI 122 KM. Konstruktywnie proszę. Niekoniecznie chcę żeby było po tzw. "taniości", ale co myślicie?! |
Autor: | ukaniu [ pn sty 23, 2012 9:30 pm ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
jak rozumiem 122 to moc? jeśli tak to: hmm, są chyba lepsze inwestycje ![]() |
Autor: | kudłaty [ pn sty 23, 2012 9:38 pm ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
Tak Moc, gdzieś mi umknęły duże literki. Wiem że są lepsze. Pytam o opinię o tych konkretnie, może ktoś miał, jeździł chwali sobie, jest mocno zawiedziony...?! |
Autor: | kompressor [ wt sty 24, 2012 11:39 am ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
W jakim celu planujesz taki zakup i montaż? Szybciej nie pojedziesz jedyne co to szybciej zużyjesz klocki. |
Autor: | kudłaty [ wt sty 24, 2012 1:32 pm ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
Podobają mi się... otworki ![]() |
Autor: | TReneR [ wt sty 24, 2012 6:43 pm ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
Mam Mikody (oczywiście nienawiercane) na tylnej osi. Współpracują z klockami Tekstara. Tarcze wykonane bardzo dokładnie, ale za mało przejechałem, żeby coś więcej powiedzieć. |
Autor: | kudłaty [ wt sty 24, 2012 11:50 pm ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
Dziękuję. I o takie odpowiedzi w tym temacie chodzi. ![]() |
Autor: | S-E-B-E-B [ śr sty 25, 2012 12:38 pm ] |
Tytuł: | Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA |
witaj, miałem tarcze nawiercane Mikoda ze sportowymi klockami. PLUSY - możesz częściej ostro hamować - mają dużo większą odporność na przegrzanie, szybciej stygną właśnie przez te otworki, na felgach osadza się mniej pyłu z klocków (jeśli też są "sportowe"), trwałość jak oryginałów. MINUSY - przy hamowaniu z prędkości 100 - 120 km/h do zatrzymania słychać świst. Lepsze są produkty EBC TG i klocki GreenStuff, ale i znacznie droższe i głośniejsze bo mają rowki i otwory. Obecnie jeżdżę na ATS-ach Power Disc i jestem zadowolony. Przy wymianie tarcz i klocków na "sportowe" wymieniałem od razu płyn hamulcowy. Testowałem płyn EBC BF307+ w tej chwili wymieniłem na Motula RBF 600. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |