MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[S203] Tarcze ATM MIKODA
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=57480
Strona 1 z 1

Autor:  kudłaty [ pn sty 23, 2012 9:04 pm ]
Tytuł:  [S203] Tarcze ATM MIKODA

Witam.

Na różnych forach znalazłem już różne rzeczy, ale teraz chcę poczytać konstruktywne opinie użytkowników naszego Forum.

Co myślicie o połączeniu tarcz hamulcowych wierconych i nacinanych krajowego producenta ATM MIKODA i Mercedes S203 C200 CDI 122 KM.

Konstruktywnie proszę.

Niekoniecznie chcę żeby było po tzw. "taniości", ale co myślicie?!

Autor:  ukaniu [ pn sty 23, 2012 9:30 pm ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

jak rozumiem 122 to moc?
jeśli tak to: hmm, są chyba lepsze inwestycje ;-)

Autor:  kudłaty [ pn sty 23, 2012 9:38 pm ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

Tak Moc, gdzieś mi umknęły duże literki.

Wiem że są lepsze.

Pytam o opinię o tych konkretnie, może ktoś miał, jeździł chwali sobie, jest mocno zawiedziony...?!

Autor:  kompressor [ wt sty 24, 2012 11:39 am ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

W jakim celu planujesz taki zakup i montaż?
Szybciej nie pojedziesz jedyne co to szybciej zużyjesz klocki.

Autor:  kudłaty [ wt sty 24, 2012 1:32 pm ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

Podobają mi się... otworki ;-)

Autor:  TReneR [ wt sty 24, 2012 6:43 pm ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

Mam Mikody (oczywiście nienawiercane) na tylnej osi. Współpracują z klockami Tekstara. Tarcze wykonane bardzo dokładnie, ale za mało przejechałem, żeby coś więcej powiedzieć.

Autor:  kudłaty [ wt sty 24, 2012 11:50 pm ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

Dziękuję. I o takie odpowiedzi w tym temacie chodzi. [zlosnikok]

Autor:  S-E-B-E-B [ śr sty 25, 2012 12:38 pm ]
Tytuł:  Re: [S203] Tarcze ATM MIKODA

witaj,

miałem tarcze nawiercane Mikoda ze sportowymi klockami. PLUSY - możesz częściej ostro hamować - mają dużo większą odporność na przegrzanie, szybciej stygną właśnie przez te otworki, na felgach osadza się mniej pyłu z klocków (jeśli też są "sportowe"), trwałość jak oryginałów. MINUSY - przy hamowaniu z prędkości 100 - 120 km/h do zatrzymania słychać świst. Lepsze są produkty EBC TG i klocki GreenStuff, ale i znacznie droższe i głośniejsze bo mają rowki i otwory.
Obecnie jeżdżę na ATS-ach Power Disc i jestem zadowolony.
Przy wymianie tarcz i klocków na "sportowe" wymieniałem od razu płyn hamulcowy. Testowałem płyn EBC BF307+ w tej chwili wymieniłem na Motula RBF 600.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/