MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 1:08 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lis 14, 2011 2:40 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
No i masz ci babo placek - ponoc to najlepszy Mercedes pod sloncem [hehe]. Z calej dlugiej listy posiadanych MB zaden jeszcze nie zawiodl. Owszem, beka 200D stanela kiedys na trasie z powodu braku paliwa, 420SEC skonczyl na lawecie z powodu awarii pompy paliwowej ... ale pompa wyla przez miesiac proszac o naprawe. A Gela dojechala we czwartek do domu jak gdyby nigdy nic, w piatek stala, a w sobote nie odpalila. Dzis rano skonczyla na lawecie. Wstepna diagnoza - auto dostaje gdzies powietrza. Co gorsza po jakims czasie stania w serwisie odpala za kazdym razem bez problemu. Chwilowo stawiamy na oringi przewodow paliwowych. Macie moze jakies inne sugestie?

Najgorsze jest to ze nie ma mnie w domu, a autem jezdzi zona. Wpierw myslalem ze aku, ale nie. Bylo sprawdzane na nowym aku w sobote jeszcze. Zbiornik paliwa tez pelny :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 5:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Witam. Mogą być oringi, ale najlepiej jest zobaczyć czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza. Często łapie też powietrze na podgrzewaczu. Trzeba poobserwować szkoda, że nie możesz sam zerknąć bo jest to łatwe do zaobserwowania. Jeśli to wina oringów w przewodach paliwowych to lepiej chyba zmienić całe przewody na nowe - to też nie kosztuje dużo a jest pewniejsze.
Pozdrawiam

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
Post: pn lis 14, 2011 8:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Najlepszy pod słońcem, to był 300GD, bo paliwo szło z baku prosto do serca. A tu jest wesołe miasteczko.

Masz lekki podjazd? Stał u ciebie pod domem z ryjem lekko w górze i wtedy rzucił palenie?

Zoba, co ja miałem z tym czortem. Jak poszczał się drugi podgrzewacz, to sprzedałem dziada, bo się rozczarowałem:

http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... n&Itemid=3

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 11:52 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Podjazd rowny, zero nachylenia. Nigdy nie parkuje z nosem czy tylkiem w gorze. No dziwna sprawa...

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 2:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Nie wiem, jak jest w G, ale 201/124 mają zaworki zwrotne przy pompie. I często to powoduje nieodpalanie. Albo gaszak Ci się zawiesil.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 2:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 13, 2009 2:45 pm
Posty: 262
Lokalizacja: W-wa Praha
też mi się wydaje że to wina zaworków zwrotnych, najlepiej je wstawić jak producent o tym nie pomyślał. Zawsze trochę ropki więcej zostanie w układzie.

_________________
'81 W126 280SE petrolgrun
Było: W115, W124, W123x2, W116, C126, R129, W210


Na górę
Post: wt lis 15, 2011 2:52 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Auto juz odpala bez problemu. Zalozyli nowe oringi na przewodach paliwowych. Jak wroce do Polski w grudniu to podjade jeszcze z tym na przyzwoity przeglad.

_me:how_ - dzieki za link. Przydal sie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt gru 06, 2011 1:05 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz mar 14, 2010 8:56 pm
Posty: 37
Numer GG: 2292128
Lokalizacja: Warszawa
mailem podobna sytuacje z okularem, po kupnie postawilem skosem i rano bylo zdziwko... [zlosnik2]

_________________
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting
W201 190D 2.5 91'
W201 190E 2.0 89'


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 7:42 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Bukol pisze:
Auto juz odpala bez problemu. Zalozyli nowe oringi na przewodach paliwowych. Jak wroce do Polski w grudniu to podjade jeszcze z tym na przyzwoity przeglad.

_me:how_ - dzieki za link. Przydal sie.


Dopiero to przeczytałem. Niedawno z Idzikiem spędziliśmy na parkingu P4 na Okęciu ok. 2 godzin, zanim gela zaciągnęła z baku paliwo, które zeszło na skutek rozszczelnienia układu paliwowego (oringi). Do tego doszedł słaby akumulator. Dwa dni później auto zaliczyło na lawecie podróż z Piaseczna do ASO na Daimlera.

Generalnie ostatnio mam jakiegoś pecha. Trzy tygodnie temu zerwałem pod Radomiem śruby przy jednym z kół, a odbierając ze wspomnianego ASO auto - całkiem nieświadomie - zmieliłem rozrusznik pod serwisem (nerwy). Dobrze, że zatrzymałem się w Markach przy bankomacie, a nie pod Wizną. Na pomoc przyjechał Artur Broler. Dobrze, że miałem po utopieniu motoru w 2010 roku drugi rozrusznik i rano mogłem pojechać na zakończenie sezonu nad Biebrzą. Teraz trochę dobija mnie cena ON i apetyt 606-ki. 16L/100km powoduje, że zaczynam myśleć o nowym aucie ze salonu z napędem typu 4MATIC, które służyłoby do jazdy codziennej i długodystansowej, a przy tym mniej chlało. G pozostałoby wówczas do przygód na Podlasiu, turystyki off-road, zlotów i ciężkiej zimy.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Post: sob gru 10, 2011 9:05 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Sebian pisze:
Teraz trochę dobija mnie cena ON i apetyt 606-ki. 16L/100km powoduje, że zaczynam myśleć o nowym aucie ze salonu z napędem typu 4MATIC, które służyłoby do jazdy codziennej i długodystansowej, a przy tym mniej chlało.


Nowe VW TIGUANY 2.0TDI palą 16l ON/100km więc nowy nie znaczy mniej palący. A umówmy się, że to auta bardziej dla Pań niż Panów. [zlosnik]

I faktycznie masz jakąś kumulację. :cry:

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 9:38 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Sebian - kazdy przyzwoity nowy SUV lub limuzyna 4x4 bedzie palic nie mniej niz 12 i do tego kosztowac 130k i wiecej. A jezeli piszesz o napedzie 4matic to w domysle od razu widze gwiazde, wtedy cena ponad 200k. Gdzie tu oszczednosc? To lepiej kupic G500 lub G320 i zagazowac, nawet wbrem "religii". Bedzie taniej i z klasa ... mimo wszystko.

W sumie nogdy bym nie przypuszczal, ze taniej bedzie jezdzic 500SL niz G300TD [hehe] a tak wlasnie teraz jest. SL w trasie spala mniej niz G.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 3:26 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Wg producenta GLK 350 CDI 4M spala ok. 6-7l/100km, a ML 350 CDI 4M - 8-10l/100km. Więc o co chodzi?

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 6:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Wg producenta to pikus, mi komputer w X5 pokazuje ok.8 a w trasie nie zejdziesz poniżej 10, kolega ma passata kombi w manualu z 4motion-to w trasie spala 7 a w mieście do 9.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 7:45 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Myślę, że BMW są z założenia paliwożerne... Niestety nie pamiętam wyników spalania GLK 220 CDI, którym rok temu pomykałem.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Post: ndz gru 11, 2011 9:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
ML w mieście 11 bierze średnio, natomiast na trasie spalił mi 7,5 litra przy jeździe do 120 i tu było moje zdziwienie gdyż moje ex 207 paliło 5 litrów przy takiej prędkości

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl