Może ciec albo spomiędzy wakumy i silnika, albo spod samego dekla wakumy. Jeśli to drugie, to nie musisz odkręcać wakumy, tylko odtłuść dobrze miejsce i spróbuj zaklajstrować silikonem termoodpornym. Ja to miałem właśnie u siebie ostatnio i jak dotąd taka solucja zdaje egzamin -jest suchutko. Jeśli jednak stwierdzisz, że musisz odkręcać wakumę, to popuszczaj delikatnie, po pół obrotu, każdą śrubę. Jeśli będziesz czuł silny napór wakumy na śruby, powiedzmy po wykonaniu 3 obrotów, pokręć kołem pasowym w prawą stronę (skrzynia musi być na luzie), kręć dotąd, aż fala się przestawi o te pół obrotu. Wówczas powinien się pojawić luz pomiędzy wakumą a śrubami. Inaczej może Ci pójść skosem i pościnać gwinty, bo siła sprężyny w wakumie jest bardzo duża. Potem wyczyść porządnie resztki silikonu na obudowie wakumy i w miejscu mocowania na silniku, posmaruj silikonem termoodpornym obie powierzchnie, umieść uszczelkę i zakręcaj po kolei śruby, najlepiej równomiernie, każdą po maksymalnie kilka obrotów. Mnie za drugim razem to już cała ta operacja szła, jak po maśle. Powodzenia!
_________________ S124 250D 12/91 manual, malachite metallic W124 300E 08/89 automat, nautical blue metallic
Mercedes się nie psuje, Mercedes się zużywa!
|