MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
G 300 TD - nie odpalil https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=56672 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Bukol [ pn lis 14, 2011 2:40 pm ] |
Tytuł: | G 300 TD - nie odpalil |
No i masz ci babo placek - ponoc to najlepszy Mercedes pod sloncem ![]() Najgorsze jest to ze nie ma mnie w domu, a autem jezdzi zona. Wpierw myslalem ze aku, ale nie. Bylo sprawdzane na nowym aku w sobote jeszcze. Zbiornik paliwa tez pelny ![]() |
Autor: | BarMan [ pn lis 14, 2011 5:03 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Witam. Mogą być oringi, ale najlepiej jest zobaczyć czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza. Często łapie też powietrze na podgrzewaczu. Trzeba poobserwować szkoda, że nie możesz sam zerknąć bo jest to łatwe do zaobserwowania. Jeśli to wina oringów w przewodach paliwowych to lepiej chyba zmienić całe przewody na nowe - to też nie kosztuje dużo a jest pewniejsze. Pozdrawiam |
Autor: | _me: how_ [ pn lis 14, 2011 8:34 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Najlepszy pod słońcem, to był 300GD, bo paliwo szło z baku prosto do serca. A tu jest wesołe miasteczko. Masz lekki podjazd? Stał u ciebie pod domem z ryjem lekko w górze i wtedy rzucił palenie? Zoba, co ja miałem z tym czortem. Jak poszczał się drugi podgrzewacz, to sprzedałem dziada, bo się rozczarowałem: http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... n&Itemid=3 |
Autor: | Bukol [ wt lis 15, 2011 11:52 am ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Podjazd rowny, zero nachylenia. Nigdy nie parkuje z nosem czy tylkiem w gorze. No dziwna sprawa... |
Autor: | krasuss młodszy [ wt lis 15, 2011 2:12 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Nie wiem, jak jest w G, ale 201/124 mają zaworki zwrotne przy pompie. I często to powoduje nieodpalanie. Albo gaszak Ci się zawiesil. |
Autor: | telo [ wt lis 15, 2011 2:37 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
też mi się wydaje że to wina zaworków zwrotnych, najlepiej je wstawić jak producent o tym nie pomyślał. Zawsze trochę ropki więcej zostanie w układzie. |
Autor: | Bukol [ wt lis 15, 2011 2:52 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Auto juz odpala bez problemu. Zalozyli nowe oringi na przewodach paliwowych. Jak wroce do Polski w grudniu to podjade jeszcze z tym na przyzwoity przeglad. _me:how_ - dzieki za link. Przydal sie. |
Autor: | Kubaat3lover [ wt gru 06, 2011 1:05 am ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
mailem podobna sytuacje z okularem, po kupnie postawilem skosem i rano bylo zdziwko... ![]() |
Autor: | Sebian [ sob gru 10, 2011 7:42 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Bukol pisze: Auto juz odpala bez problemu. Zalozyli nowe oringi na przewodach paliwowych. Jak wroce do Polski w grudniu to podjade jeszcze z tym na przyzwoity przeglad. _me:how_ - dzieki za link. Przydal sie. Dopiero to przeczytałem. Niedawno z Idzikiem spędziliśmy na parkingu P4 na Okęciu ok. 2 godzin, zanim gela zaciągnęła z baku paliwo, które zeszło na skutek rozszczelnienia układu paliwowego (oringi). Do tego doszedł słaby akumulator. Dwa dni później auto zaliczyło na lawecie podróż z Piaseczna do ASO na Daimlera. Generalnie ostatnio mam jakiegoś pecha. Trzy tygodnie temu zerwałem pod Radomiem śruby przy jednym z kół, a odbierając ze wspomnianego ASO auto - całkiem nieświadomie - zmieliłem rozrusznik pod serwisem (nerwy). Dobrze, że zatrzymałem się w Markach przy bankomacie, a nie pod Wizną. Na pomoc przyjechał Artur Broler. Dobrze, że miałem po utopieniu motoru w 2010 roku drugi rozrusznik i rano mogłem pojechać na zakończenie sezonu nad Biebrzą. Teraz trochę dobija mnie cena ON i apetyt 606-ki. 16L/100km powoduje, że zaczynam myśleć o nowym aucie ze salonu z napędem typu 4MATIC, które służyłoby do jazdy codziennej i długodystansowej, a przy tym mniej chlało. G pozostałoby wówczas do przygód na Podlasiu, turystyki off-road, zlotów i ciężkiej zimy. |
Autor: | georem [ sob gru 10, 2011 9:05 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Sebian pisze: Teraz trochę dobija mnie cena ON i apetyt 606-ki. 16L/100km powoduje, że zaczynam myśleć o nowym aucie ze salonu z napędem typu 4MATIC, które służyłoby do jazdy codziennej i długodystansowej, a przy tym mniej chlało. Nowe VW TIGUANY 2.0TDI palą 16l ON/100km więc nowy nie znaczy mniej palący. A umówmy się, że to auta bardziej dla Pań niż Panów. ![]() I faktycznie masz jakąś kumulację. ![]() |
Autor: | Bukol [ ndz gru 11, 2011 9:38 am ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Sebian - kazdy przyzwoity nowy SUV lub limuzyna 4x4 bedzie palic nie mniej niz 12 i do tego kosztowac 130k i wiecej. A jezeli piszesz o napedzie 4matic to w domysle od razu widze gwiazde, wtedy cena ponad 200k. Gdzie tu oszczednosc? To lepiej kupic G500 lub G320 i zagazowac, nawet wbrem "religii". Bedzie taniej i z klasa ... mimo wszystko. W sumie nogdy bym nie przypuszczal, ze taniej bedzie jezdzic 500SL niz G300TD ![]() |
Autor: | Sebian [ ndz gru 11, 2011 3:26 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Wg producenta GLK 350 CDI 4M spala ok. 6-7l/100km, a ML 350 CDI 4M - 8-10l/100km. Więc o co chodzi? |
Autor: | kokosz [ ndz gru 11, 2011 6:47 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Wg producenta to pikus, mi komputer w X5 pokazuje ok.8 a w trasie nie zejdziesz poniżej 10, kolega ma passata kombi w manualu z 4motion-to w trasie spala 7 a w mieście do 9. |
Autor: | Sebian [ ndz gru 11, 2011 7:45 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
Myślę, że BMW są z założenia paliwożerne... Niestety nie pamiętam wyników spalania GLK 220 CDI, którym rok temu pomykałem. |
Autor: | KarolS1988 [ ndz gru 11, 2011 9:12 pm ] |
Tytuł: | Re: G 300 TD - nie odpalil |
ML w mieście 11 bierze średnio, natomiast na trasie spalił mi 7,5 litra przy jeździe do 120 i tu było moje zdziwienie gdyż moje ex 207 paliło 5 litrów przy takiej prędkości |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |