MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 7:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob maja 07, 2011 11:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam wszystkich...kolejny problem to brak mocy po wcisnieciu pedalu do dechy,samochod nie moze wejsc na obroty powyzej 2000,czasem bardzo nierowno pracuje,wydaje sie jakby mial zgasnac...jesli nawet chce ruszyc troszke szybciej i wcisne wiecej gazu to zacznie przerywac i zatrzyma sie na 2000 a ostatnio nawet do 1700obr.nie wejdzie wyzej na obroty,moze ze dwa razy sie to udalo ale po odjeciu gazu i to nie calkiem nabral mocy tylko jakby chcial juz cos ale to nie to...przy tym wlasnie problemie nie zmienia mi biegow i nie zrzuca biegu nizej przy wcisnieciu gazu do dechy ale to mam w innym poscie...prosze o pomoc i pozdrawiam


Na górę
Post: wt maja 10, 2011 5:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
dla ulatwienia dodam ze samochod normalnie reaguje na gaz na biegu jalowym,wchodzi w wyzszy zakres obrotow...niedawno bylo slychac taki dziwny odglos ze strony pomp paliwa tak jakby pracowaly na koncowce paliwa ale paliwo jest...czy mozliwe zeby padla jedna z pomp?i na jednej samochod bedzie pracowal normalnie ale na luzie?a pod obciazeniem bez tej drugiej nie da rady...nie wiem,czekam na wasze porady,pozdrawiam


Na górę
Post: wt maja 10, 2011 7:38 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Pomierz cisnienie paliwa, być może umiera pompa, chyba, że filtr paliwa jest tak zamulony.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pt maja 13, 2011 10:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Ostatnio pisałeś, że już jest lepiej a teraz widać, że się pogorszyło. Przypomnij sobie co ostatnio regulowałeś bo być może popełniłeś jakiś błąd. Obejrzyj świece jakiego są koloru (wykręć jedną tą najłatwiejszą do wkręcania).

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 3:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
wykrecilem swiece i sa super to znaczy kremowe to raczej super i zero nagaru...dodam ze to sie dzieje w tym nowym mietku bo tamtego juz nie ma,poszedl na niemcy...obstawiam za pompa paliwa lub filtrem bo na luzie normalnie mu przygazuje a jadac czyli pod obciazeniem juz sie nie da przyspieszyc tylko jakby mu brakowalo czyli dam wam przyklad;zatkajcie dolot filtra reka i sprobujcie przygazowac to go zadusi na pewnym etapie obrotow...jeszcze ktos mi poradzil zagiety przewod gdzies pod autem...czy wystarczy jak kazda z pomp odepne,i sprawdze osobno zasilanie?pozdrawiam


Na górę
Post: sob maja 14, 2011 9:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
prawidłowy kolor świec zależy bardzo od składników paliwa z reguły to: raczej sarni, lekko ciemny beżowy, szary ale nie biały jasno szary, czarny, tłusty, z nalotem czarnej sadzy, mokry, wypalone elektrody. Każdy kolor wskazuje na coś innego w czasie pracy silnika, a kremowy? nie wiem jaki kolor uważasz za kremowy. Jednak to chyba nie pompa.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: ndz maja 15, 2011 10:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
a czy to moze byc czujnik polozenia walu?bo takie opinie tez slyszalem


Na górę
Post: ndz maja 15, 2011 10:48 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
a kolor swiec raczej ciemny bezowy,sorki,nie mialem w glowie akurat tego koloru


Na górę
Post: ndz maja 15, 2011 12:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Skoro spalanie w cylindrach jest w porządku to jednak poszukaj człowieka, który dysponuje albo dużą wiedzą, albo aparaturą pomiarową (sprawdzającą). Macanie po omacku w tym przypadku (Twoim) raczej nie przyniesie rozwiązania. Należałoby sprawdzić krok po kroku poszczególne etapy pracy silnika i jego zasilania. Tego sam raczej nie zrobisz. Chociaż cuda się zdarzają. :) Jednak ciężko na odległość zdiagnozować Twoją usterkę. Pozdrowienia.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: śr maja 18, 2011 3:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Witam, jeśli podejrzewasz pompy, to warto zajrzeć do przekaźnika, który nimi steruje -często ma zimne luty i wystarczy go przelutować. Jest w aucie LPG?
Co pokazuje złącze diagnostyczne podczas jazdy?
Czy ze zdjętą wtyczka od EHA jest lepiej?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: czw maja 19, 2011 9:18 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dymion83 pisze:
dla ulatwienia dodam ze samochod normalnie reaguje na gaz na biegu jalowym,wchodzi w wyzszy zakres obrotow...niedawno bylo slychac taki dziwny odglos ze strony pomp paliwa tak jakby pracowaly na koncowce paliwa ale paliwo jest...czy mozliwe zeby padla jedna z pomp?i na jednej samochod bedzie pracowal normalnie ale na luzie?a pod obciazeniem bez tej drugiej nie da rady...nie wiem,czekam na wasze porady,pozdrawiam


Ja też bym zainteresował się pompami, miałem taki objaw w S123, nie mogłem się rozpedzić powyżej 50 - 60km/h, na wolnych obrotach silnik pracował doskonale. Pompa dawał zbyt niskie ciśnienie.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: pt maja 20, 2011 8:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam po krotkiej przerwie...dopisze cos odnosnie usterki;nawet na luzie przy wcisnieciu pedalu gazu energicznie-pzerywa jakby nie palil na ktorys cylinder,przy powolnym wciskaniu pedalu da sie przegazowac,ostatnio bylem przekonany ze jednak na luzie jest ok ale nie jest i czasami nim tak rzuca jakby mial zgasnac,jakby mu wypadal zaplon,a co do zaplonu,ruszylem nim troszke w prawo zeby sprawdzic co sie stanie i chodzil nie na wszystkie cylindry na wolnych obrotach...powiedzcie mi czy jesli pojade na komputer to wykarze co jest?pozdrawiam


Na górę
Post: sob maja 21, 2011 4:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
w samochodzie nie ma lpg...i coraz czesciej przerywa nawet na wolnych obrotach


Na górę
Post: pn maja 23, 2011 9:07 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dymion83 pisze:
w samochodzie nie ma lpg...i coraz czesciej przerywa nawet na wolnych obrotach


U mnie było dokładnie tak samo, pompa działała coraz gorzej, ledwo do mechanika dojechalem. Objaw jest taki jak wypadanie zapłonu. Jeżeli nie wykluczysz niesprawnej pompy to nie ma co gdybać i wiecej się rozpisywać. ;)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: śr maja 25, 2011 4:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
jak sprawdzic te pompy?ktora to akurat? kolego georem?pofatygowalem sie z wyciagnieciem wszystkich swiec,porcelana jest w kolorze prawie bialym a elektroda ta zakrzywiona w kolorze bezowym...a wszystko to dzieje sie na rozgrzanym silniku,aha,nie da sie go przegazowac tak od razu pelnym gazem bo zachowuje sie jakby palil na szesc a nie na osiem garow i przerywa nawet juz startujac z postoju i na postoju idzie jak traktor...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl