MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach C140 M119 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=54649 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lukip66 [ czw maja 26, 2011 9:50 pm ] |
Tytuł: | Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach C140 M119 |
Witam Trzęsie delikatnie silnikiem na wolnych obrotach silnik m119 5 litrów myśle ze to bedzie poduszka silnika.... wiecie moze jakie koszta wymiany poduszki w tym silniku |
Autor: | mza [ pt maja 27, 2011 7:57 am ] |
Tytuł: | Re: Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach C140 M119 |
No nie wiem jest tyle powodów trzęsienia silnikiem - wg mnie poduszka nie jest wysoko w hierarchii. Ale mogę się mylić. Powody: -sonda lambda -kable, kopułka, świece -przepustnica -wiązka przewodów -wyciągniecie łańcucha ... Wg mnie na początek trzeba by podłączyć pod kompa i sprawdzić, czy nie ma błędów. Chętnie poobserwuje ten wątek i zobaczę, czy uda Ci się to poprawić. |
Autor: | butek22 [ pt maja 27, 2011 9:25 am ] |
Tytuł: | Re: Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach C140 M119 |
Dla świetego spokoju wymień poduszki, u nie były doszczetnie wybite choć jakiś drgan silnika nie było, 5zł stało sobie spokojnie na odpalonym motorze. Koszt poduszek to jakieś 200zł/szt., sam raczej powinieneś je dac rade wymienić |
Autor: | lukip66 [ pt maja 27, 2011 2:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach C140 M119 |
a ile tych poduszek jest??? i gdzie sie znajdują??? ale zauwarzyłem ze nie zawsze trzesie tym silnikiem ale ostatnio cześcieje |
Autor: | maclaw [ pt maja 27, 2011 8:28 pm ] |
Tytuł: | Re: Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach C140 M119 |
no to ja przy okazji opiszę swój samochód... jak się jeździ samochodem codziennie wszystko jest ok... ale jak postoi dwa-trzy dni, to się zaczyna... pod odpaleniu wszystko ok dopóki nie dojdzie do temperatury ok.82stopnie... wtedy zaczyna tracić delikatnie moc na wolnych obrotach, trzęsie na wolnych obrotach itd. ale delikatnie... jeśli wtedy się go wyłączy, ciężko go potem zapalić - zapala za 3-4 razem... ale jeśli się go rozjeździ, przegoni porządnie na wyższych obrotach i samochód dojdzie do 90 stopni lub wyżej wszystko wraca do normy i potem jest już ok... ostatnio wymieniony moduł zapłonu, podciśnienia na silniku, sprawdzona wiązka przepływomierza, sprawdzona przepustnica, bo dawała nieprawidłowe sygnały, ale jest już ok... przejrzany i wyczyszczony układ wysokie napięcia... i nic nie wskazuje, żeby coś było nie tak... jak się już go rozjeździ, to potem wszystko jest ok, dopóki auto znowu nie postoi kilka dni... ewentualnie jeśli ktoś ma kable wysokiego napięcia (używane, ale sprawne) na zbyciu w celu sprawdzenia mojego auta, bo ten element jeszcze podejrzewam, to chętnie kupię... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |