MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 1:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz mar 06, 2011 7:55 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
witam,

wchodząc dzisiaj do auta zabaczyłm pływającą wycieraczke kierowcy w płynie chłodniczym, sprawdziłem zbiornik wyrównawczy - pusty:(

przypuszczam, że poszedł przewód doprowadzający(lub odprowadzający) płyn do nagrzewnicy .
terza moje pytanie : jak się do tego zabrać?
tylko nie mówcie,że mam cały kokpit rozebrać- PROSZĘ

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Post: ndz mar 06, 2011 8:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli (a podejrzewam, że tak) dostęp taki sam jak w W124 to już Ci współczuję ...
Nie dość, że trzeba rozebrać kokpit to i podszybie od strony silnika. Mi tu kolega Waciak odradzał robociznę samemu i wiem nawet dlaczego :D

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: ndz mar 06, 2011 8:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
poczekaj trochę, a Butek22 w odbudowie współczesnych niedługo będzie to robił, to zda relację ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 9:49 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Cytuj:
poczekaj trochę, a Butek22 w odbudowie współczesnych niedługo będzie to robił, to zda relację ;)

To bedziesz musia troche poczekac bo narazie z braku czasu nawet nie mam jak przodu złozyć.
A propo tej nagrzewnicy to możesz narazie ja obejsc zamykajac obieg po maska, juz ci to pisałem na GG, a jak wezme się za swoja to ci wszystko wyjasnie co i jak.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 11:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
no to chyba zamknę chwilowo obig przed nagrzewnicą , tylko które to przewody? za silnikiem tak ciasno chyba będzie podszybie rozebrać:(

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 8:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
odkręciłem osłone plastikową podszybia. za bezpiecznikami idą do kabiny dwa węże grubości palca, czy są to przewody od nagrzewnicy? jak je połącze ze sobą zamknę obieg? na allegro widziałem nagrzewnicę która miała 3 wejścia na węże , może ktoś wie jak ze strony komory silnika odłączyć nagrzewnice?

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Post: wt mar 08, 2011 6:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 1:57 pm
Posty: 189
na youtube są filmika jak to rozebrać w W140 8 partów
tu jest pierwszy i dalej poszukaj...
http://www.youtube.com/watch?v=aHB-hlrE ... re=related

_________________
W211 270CDI & W140 500SEC


Na górę
Post: wt mar 08, 2011 10:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
dzieki kolego:) uratowałeś mnie i moją gwiazdkę:)

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 9:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 1:57 pm
Posty: 189
trzeba sobie pomagać [zlosnikok]
napisz jak cos z tym zrobisz...

_________________
W211 270CDI & W140 500SEC


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 9:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
qwedsa123 pisze:
na allegro widziałem nagrzewnicę która miała 3 wejścia na węże

No muszą być 3 - przecież mercedesy mają klimatyzacje dwustrefową. Są dwa zawory elektryczne i muszą być 2 rury wchodzące i jedna wychodząca. Sprawdź od zaworów jak idą przewody.
W takim przypadku żeby zmostkować potrzebny jest trójnik - łączysz wszystkie trzy.
Możliwe, że u ciebie jest klima jednostrefowa?
Może przewody, które znalazłeś są od czynnika klimy do parownika (są dwa, ale metalowe w czarnym zabezpieczeniu).

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
Post: śr mar 09, 2011 12:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
lukip66 pisze:
trzeba sobie pomagać [zlosnikok]
napisz jak cos z tym zrobisz...


ok. będę zrozbierał w przyszłym tygodniu. zastanawiam się co jeszcze tam sprawdzić wymienić jak już będę miał wszystko na zewnątrz, może parownik? czynnik po roku mi chyba uszedł klima słabo chłodziła, macie dobre rady na co zwrócić uwagę no i w jaki sposób ? :lol:

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Post: ndz mar 13, 2011 12:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
n ikt nie ma dobrych rad?

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
Post: wt mar 15, 2011 6:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
jak nagrzewnica uszkodzona, to może też być powód uciekającego czynnika

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl