MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pierścienie tłokowe do 300CE 24V https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=53288 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ucho [ pn lut 21, 2011 8:52 pm ] |
Tytuł: | Pierścienie tłokowe do 300CE 24V |
Witam Mam kilka pytań odnośnie tematu. 1.Czy ktoś mi może podać numer katalogowy pierścieni w ASO 2.Jaka jest średnica pierścienia. 3.Czym różni się motor 104.980 170kw od 104.980 162 kw oprócz mocy i sterownika A teraz konkretnie. Miałem u siebie założony silnik 104.980 12 020637 162 kw padła głowica.Kupiłem drugi w/g dokumentów niby 104.980 170 kw po dwóch latach wywiało uszczelkę pod głowicą i lekko dymi diagnoza mechanika jak już wymieniać uszczelkę to przy okazji robić dół pierścienie itp.Z pierwszego mam cały dół i chciałbym go zrobić i potem tylko remont głowicy i na stary dół.I tu zaczyna się jazda szukając części na jednej stronie sklepu poległem na opisie coupe 1 300 CE 24V 87-93 104.980 162kw 2 300 CE 24V 87-93 104.980 170 kw 3 300 CE 24V AMG 300CE 3.4 91-93 104.980 162kw I o co tu chodzi?Wiem że 2 była montowana w SL mój vin WBD1240511B430878 pokazuje tą trzecią wersje czyli potrzebuje pierścienie do 3.Pytanie czy jak wyremontuje dół z 3 to czy będzie pasowała głowica z 2. Mierząc tuleje tłoka tam gdzie chodzi cylinder tak to się chyba nazywa mam 88mm więc proszę o numer pierścieni jakie mam zamówić w aso lub gdzie to można znaleść. z góry dzięki za odpowiedzi. |
Autor: | oress [ śr lut 23, 2011 12:29 pm ] |
Tytuł: | Re: Pierścienie tłokowe do 300CE 24V |
Jeśli nie masz zamiaru robić szlifu wału, szlifu tulei cylindrów, kupić nadwymiarowych panewek i tłoków z pierścieniami to nie ruszaj dołu bo sobie problemów narobisz. Wydmuchana uszczelka w m104 to norma, lubi nawet dwa razy strzelić przy przebiegu 200 tys. Zrób remont góry lepszego silnika z tych dwóch które masz. Głowice będą na 99,9% pasować, ja założyłem głowicę z m103 3,0 na blok z m104 3,0 i wszystko gra. Jeśli szukasz konkretnych danych technicznych o m104 tu znajdziesz wszystko co potrzebujesz: http://www.w124performance.com/service/ ... ngine/104/ |
Autor: | PiotrGo [ czw mar 08, 2012 7:04 pm ] |
Tytuł: | Re: Pierścienie tłokowe do 300CE 24V |
Odgrzeję kotleta. oress pisze: ja założyłem głowicę z m103 3,0 na blok z m104 3,0 i wszystko gra. Czy możesz coś więcej na ten temat napisać? Jak rozwiązałeś sprawę łańcucha rozrządu, w m104 jest podwójny a w m103 pojedynczy. Czy wszystkie koła zębate mają tą samą ilość zębów. Czy kolektory wydechowe pasowały? Kolektor dolotowy? Głowica M104 jest szersza. Ja kiedyś badałem teoretyczną możliwość montażu w drugą stronę, czyli głowicy M104 3.0 do M103 3.0 licząc na "odrobinę" przyrostu mocy z tego faktu:) Stanęło tylko na rozważaniach teoretycznych, a tu widzę że ktoś to zrobił, tyle że w przeciwną stronę. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |