MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

W124 300 td podciśnienie pompy
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=53231
Strona 1 z 1

Autor:  tolder126 [ czw lut 17, 2011 9:57 pm ]
Tytuł:  W124 300 td podciśnienie pompy

Witam mam taki problem na Pompie wtryskowej w W124 300 td są podciśnienia ,chodzi mi o te które są z boku pompy jest ich trzy jedno przychodzi do vacum , drugie do skrzyni automatycznej i trzecie gdzieś idzie do budy i jak zmieniam skrzynię na manualną to mam zaślepić ten wężyk co idzie do skrzyni czy może odłączyć wszystkie 3 wężyki , bo miałem wcześniej W124 300 bez doładowania z skrzynią manualną i przy pompie z boku nie było tego całego ustrojstwa ( nie wiem co to może ktoś podpowie ) z boku pompy jedyne podciśnienie co było to do gaszenia .

Ach i jeszcze jedno jest więcej w 300 td podciśnienie które z pompy wtr. idzie do kolektora ssącego po przez jakiś elektrozawór też nie wiem po co to czy jest potrzebne w manualu ??

Autor:  bary123ce [ czw lut 17, 2011 10:05 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300 td podciśnienie pompy

żadne które idzie do pompy nie będzie Ci już potrzebne. Te które z niej wychodzi i idzie w kierunku podszybia kończy się tam ślepo filterkiem.
Oczywiście zakładam, że wiesz który to jest gaszak

Autor:  tolder126 [ pt lut 18, 2011 2:37 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300 td podciśnienie pompy

bary123ce pisze:
żadne które idzie do pompy nie będzie Ci już potrzebne. Te które z niej wychodzi i idzie w kierunku podszybia kończy się tam ślepo filterkiem.
Oczywiście zakładam, że wiesz który to jest gaszak


co do gaszenia wiem , a te podciśnienia które idą od kolektora ssącego po przez elektrozawór do pompy ktoś mi mówił że to jest do zwiększania dawki paliwa jak przekracza ileś obrotów to zostawić ?? ach a co do tych podciśnień z boku pompy to przy pompie po zaślepiać śrubkami czy zostawić pootwierane ??

Autor:  bary123ce [ pt lut 18, 2011 5:24 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300 td podciśnienie pompy

daj foto to Ci wyjaśnię.

Autor:  tolder126 [ pt lut 18, 2011 10:12 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300 td podciśnienie pompy

bary123ce pisze:
daj foto to Ci wyjaśnię.


To fotki ::
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Oznaczenia 1, 2, 3, to mam nie podłączać

ozn. 4 to gaszenie tak myślę

ozn. 5 to właśnie to co łączy się z wejściem na kolektorze ssącym ozn. 6 które po drodze przechodzi przez elektro zawór
oznaczenie 7 to co niby zwiększa dawkę paliwa czy to musi zostać podłączone

a to coś z boku pompy co podłączone są wężyki z ozn. 1,2,3 to do czego służy ?? wcześniej mówiłeś że ich nie podłączać to zostawić luźno czy zaślepić sróbkami chodzi mi o ozn 1,2,3

Autor:  bary123ce [ sob lut 19, 2011 9:34 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300 td podciśnienie pompy

Z tego co załapałem (proszę o wybaczenie, jeśli coś pomyliłem, ale jestem po 1500km jazdy i wypiłem wieczorne piwko;) :
Do silnika OM603 turbo chcesz zamontować skrzynię manualną, zostawiając silnik ten, który jest.
no to jedziemy:
wężyki 1,2,3 dochodzą do modulatora podciśnienia do skrzyni AUTOMATYCZNEJ, więc po wymianie Ciebie nie będzie to dotyczyło. Zaślepiasz nr 3 i wywalasz 1 i 2.
7 to elektrozawór, który otwiera się zmniejszając ciśnienie do ALDY nr 5, w momencie zbyt wysokiego ciśnienia w dolocie. to ciśnienie mierzy wkręcony w nim czujnik. To musi u Ciebie zostać tak jak jest.
4 to gaszak i też zostaje.
Podsumowująć: lepiej kup używaną skrzynię automatyczną i ciesz się z jazdy [zlosnikok]

Autor:  tolder126 [ ndz lut 20, 2011 2:12 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300 td podciśnienie pompy

bary123ce pisze:
Z tego co załapałem (proszę o wybaczenie, jeśli coś pomyliłem, ale jestem po 1500km jazdy i wypiłem wieczorne piwko;) :
Do silnika OM603 turbo chcesz zamontować skrzynię manualną, zostawiając silnik ten, który jest.
no to jedziemy:
wężyki 1,2,3 dochodzą do modulatora podciśnienia do skrzyni AUTOMATYCZNEJ, więc po wymianie Ciebie nie będzie to dotyczyło. Zaślepiasz nr 3 i wywalasz 1 i 2.
7 to elektrozawór, który otwiera się zmniejszając ciśnienie do ALDY nr 5, w momencie zbyt wysokiego ciśnienia w dolocie. to ciśnienie mierzy wkręcony w nim czujnik. To musi u Ciebie zostać tak jak jest.
4 to gaszak i też zostaje.
Podsumowująć: lepiej kup używaną skrzynię automatyczną i ciesz się z jazdy [zlosnikok]



Dzieki wielkie wszystko juz wiem

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/