MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
W124 300 td podciśnienie pompy https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=53231 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | tolder126 [ czw lut 17, 2011 9:57 pm ] |
Tytuł: | W124 300 td podciśnienie pompy |
Witam mam taki problem na Pompie wtryskowej w W124 300 td są podciśnienia ,chodzi mi o te które są z boku pompy jest ich trzy jedno przychodzi do vacum , drugie do skrzyni automatycznej i trzecie gdzieś idzie do budy i jak zmieniam skrzynię na manualną to mam zaślepić ten wężyk co idzie do skrzyni czy może odłączyć wszystkie 3 wężyki , bo miałem wcześniej W124 300 bez doładowania z skrzynią manualną i przy pompie z boku nie było tego całego ustrojstwa ( nie wiem co to może ktoś podpowie ) z boku pompy jedyne podciśnienie co było to do gaszenia . Ach i jeszcze jedno jest więcej w 300 td podciśnienie które z pompy wtr. idzie do kolektora ssącego po przez jakiś elektrozawór też nie wiem po co to czy jest potrzebne w manualu ?? |
Autor: | bary123ce [ czw lut 17, 2011 10:05 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 300 td podciśnienie pompy |
żadne które idzie do pompy nie będzie Ci już potrzebne. Te które z niej wychodzi i idzie w kierunku podszybia kończy się tam ślepo filterkiem. Oczywiście zakładam, że wiesz który to jest gaszak |
Autor: | tolder126 [ pt lut 18, 2011 2:37 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 300 td podciśnienie pompy |
bary123ce pisze: żadne które idzie do pompy nie będzie Ci już potrzebne. Te które z niej wychodzi i idzie w kierunku podszybia kończy się tam ślepo filterkiem. Oczywiście zakładam, że wiesz który to jest gaszak co do gaszenia wiem , a te podciśnienia które idą od kolektora ssącego po przez elektrozawór do pompy ktoś mi mówił że to jest do zwiększania dawki paliwa jak przekracza ileś obrotów to zostawić ?? ach a co do tych podciśnień z boku pompy to przy pompie po zaślepiać śrubkami czy zostawić pootwierane ?? |
Autor: | bary123ce [ pt lut 18, 2011 5:24 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 300 td podciśnienie pompy |
daj foto to Ci wyjaśnię. |
Autor: | tolder126 [ pt lut 18, 2011 10:12 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 300 td podciśnienie pompy |
bary123ce pisze: daj foto to Ci wyjaśnię. To fotki :: Oznaczenia 1, 2, 3, to mam nie podłączać ozn. 4 to gaszenie tak myślę ozn. 5 to właśnie to co łączy się z wejściem na kolektorze ssącym ozn. 6 które po drodze przechodzi przez elektro zawór oznaczenie 7 to co niby zwiększa dawkę paliwa czy to musi zostać podłączone a to coś z boku pompy co podłączone są wężyki z ozn. 1,2,3 to do czego służy ?? wcześniej mówiłeś że ich nie podłączać to zostawić luźno czy zaślepić sróbkami chodzi mi o ozn 1,2,3 |
Autor: | bary123ce [ sob lut 19, 2011 9:34 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 300 td podciśnienie pompy |
Z tego co załapałem (proszę o wybaczenie, jeśli coś pomyliłem, ale jestem po 1500km jazdy i wypiłem wieczorne piwko;) : Do silnika OM603 turbo chcesz zamontować skrzynię manualną, zostawiając silnik ten, który jest. no to jedziemy: wężyki 1,2,3 dochodzą do modulatora podciśnienia do skrzyni AUTOMATYCZNEJ, więc po wymianie Ciebie nie będzie to dotyczyło. Zaślepiasz nr 3 i wywalasz 1 i 2. 7 to elektrozawór, który otwiera się zmniejszając ciśnienie do ALDY nr 5, w momencie zbyt wysokiego ciśnienia w dolocie. to ciśnienie mierzy wkręcony w nim czujnik. To musi u Ciebie zostać tak jak jest. 4 to gaszak i też zostaje. Podsumowująć: lepiej kup używaną skrzynię automatyczną i ciesz się z jazdy ![]() |
Autor: | tolder126 [ ndz lut 20, 2011 2:12 pm ] |
Tytuł: | Re: W124 300 td podciśnienie pompy |
bary123ce pisze: Z tego co załapałem (proszę o wybaczenie, jeśli coś pomyliłem, ale jestem po 1500km jazdy i wypiłem wieczorne piwko;) : Do silnika OM603 turbo chcesz zamontować skrzynię manualną, zostawiając silnik ten, który jest. no to jedziemy: wężyki 1,2,3 dochodzą do modulatora podciśnienia do skrzyni AUTOMATYCZNEJ, więc po wymianie Ciebie nie będzie to dotyczyło. Zaślepiasz nr 3 i wywalasz 1 i 2. 7 to elektrozawór, który otwiera się zmniejszając ciśnienie do ALDY nr 5, w momencie zbyt wysokiego ciśnienia w dolocie. to ciśnienie mierzy wkręcony w nim czujnik. To musi u Ciebie zostać tak jak jest. 4 to gaszak i też zostaje. Podsumowująć: lepiej kup używaną skrzynię automatyczną i ciesz się z jazdy ![]() Dzieki wielkie wszystko juz wiem |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |