MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem zamiana C126 na W210 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=53197 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | brunos [ śr lut 16, 2011 8:35 am ] |
Tytuł: | Problem zamiana C126 na W210 |
Witam Wystawiłem swoją "ślicznotke" na sprzedaż i dwie osoby odezwały się z propozycją zamiany na w210. Z racji tego że szekam auta na codzień wydało mi się to dość ciekawe aczkolwiek nie znam się na "okularach" dlatego prosze was o pomoc mianowicie chodzi mi o podanie wad w210 i jeszcze gdyby ktoś mógł fachowym okiem ocenić czy też polecić bądź odradzić dany egzemplaż byłbym wdzięczny ![]() 1. w210 AVANGARDE 2.0 136KM benz+GAZ 1997rok manual http://allegro.pl/show_item.php?item=1451158216 2. W210 AVANGARDE 3.0 TD 177KM 1999rok automat http://allegro.pl/mercedes-e300td-avant ... 12559.html 3. Mój SEC C126 5.0 252KM benzyna+ gaz(wyciągnięty mikser) http://allegro.pl/mercedes-126-sec-500- ... 60613.html Z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam |
Autor: | brunos [ śr lut 16, 2011 9:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
naprawde nikt nie jest w stanie mi cokolwiek doradzić??? |
Autor: | DJ MAKU [ śr lut 16, 2011 9:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Co prawda nie znam się na okularnikach, ale z tego co przeglądałem do tej pory to Forum, to panowała opinia, że za około 10k PLN nie będzie to raczej dobry egzemplarz. To raczej kwota która pozwala szukać auta dobrego, ale pod warunkiem, że będzie to "czwórak" a nie W210. Ja bym chyba poza wszystkim innym mocno zwracał uwagę na korozję, bo choć nie widziałem ich z bliska zbyt wiele, to te które widziałem były już mocno nadgryzione, jeden który zapadł mi w pamięć to nawet bardzo, powiedziałbym, że bardziej niż moja Beczka, zwłaszcza jeśli brać pod uwagę że to auto z drugiej połowy lat 90-tych i było, nie było MB... |
Autor: | Bukol [ śr lut 16, 2011 9:49 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Wszystkie 210-tki które oglądałem były mniej lub bardziej skorodowane. Wiele z nich perfidnie, czyli w miejscach słabo widocznych. Gniją n.p. kielichy amortyzatorów. Ale problem korozji nie dotyczył wszystkich roczników (nie pamiętam teraz jak to było i które lata były lepsze). I tak jak za 10000 nie ma dobrych SEC'ów tak nie ma też dobrych 210-tek. Jak masz budżet w tej okolicy i chcesz mieć auto 4-ro drzwiowe to szukaj 124 benzynowe. Powinno się udać upolować ciekawą sztukę. |
Autor: | Milosh [ śr lut 16, 2011 9:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Pierwszy odpusc bo ten silnik ledwo ciagnie ta bude - za slaby. juz E230 jest duzo lepszy ale w benie polecam model E280/E320. Wg obiegowej opinii silnik E240 (170KM) duzo pali a osiagami nie powala. Nie polecam tez 2.2D (nie CDI) - to idealny reaktor na taxi ale po drodze wyprzedzac Cie beda rowerzysci, poza tym ta cudowna pompa wtryskowa by LUCAS ![]() Drugi to mega trypel (ex. angol) - popatrz na uklad przelozen automatu - lustrzane odbicie wersji europejskiej ![]() Co do opinii, ze za 10kzl W210 to skarbonka bez dna to niestety prawda. Szukaj w przedziale 15-20kzl (przedlift) i powyzej 20kzl (polift). Jesli interesuje Cie diesel przedlift - to ciekawym rozwiazaniem jest E290 TD 129KM/300Nm - juz jakos jedzie ale baaaardzo malo pali. Sam mam takiego - byl to celowy wybor i moim zdaniem bardzo udany. Moj W210 to sedan/manual i w trasie spala mi 5-5,5 ON!!!. W miescie przy obecnych mrozach ok. 8,2 ON. To silnik bardzo trwaly i mozna go spokojnie chipowac do 160km/365Nm. Po lifcie masz do wyboru 220 CDI (143KM 315Nm, 270 CDI 170KM/370/400Nm, 320 CDI 197KM/470Nm - wtrysk typu common rail. Te silniki to technologiczna przepasc pomiedzy 2.2,2.9,3.0 D/TD ale uklad wtryskowy jest bardziej podatny na awarie. Tu trzeba patrzec co sie leje do baku. Ja jestem baardzo zadowolony z W210 (przed nim mialem W115, W201, 2xW124 - wspaniale autka ale juz troche przestarzale). Bardzo sie balem przesiadki na w210 ale naprawde nie zaluje. Super wygodne i oszczedne auto. Wbrew opinii moj wcale nie ma rdzy (choc to bolaczka W210, W202). Generlanie jest to korozja poszycia zewn. (blotniki, doly drzwi, okolice zamka tylnej klapy) ktora szpetnie wyglada ale zagrozenia nie sprawia. Jedynym groznym zjawiskiem jest korozja kielichow sprezyny przedniej. Moja zona ma W202 w idealnym stanie ale ten kielich jej wygnil i sprezynka wyskoczyla! - bez ofiar, u mnie na szczescie nic tam nie widac. Generalnie temat do opanowania przez sredniej klasy blacharza za niewielkie pieniadze i po kupnie trzeba to miejsce oblookac i ew. wzmocnic - sa zestawy naprawcze w ASO w cenie ponizej 100zl. Polecam model W210 - fajne autko do codziennej jazdy, a w kwestii informacyjnej polecam forum W210 - http://www.w210.pl - tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na nurtujace Cie pytania. Pozdrawiam |
Autor: | bary123ce [ śr lut 16, 2011 10:19 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
jeden i drugi mają ceny minimalne a Wy tu wyjeżdżacie z kwotami 10.000zl |
Autor: | Bukol [ śr lut 16, 2011 10:26 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
bary123ce pisze: jeden i drugi mają ceny minimalne a Wy tu wyjeżdżacie z kwotami 10.000zl "MERCEDES W210 SEKWENCJA AMG SUPER OKAZJA ZAMIANA Cena Kup Teraz 9 700,00 zł" Ano wyjeżdżamy, bo mamy podstawy. |
Autor: | Milosh [ śr lut 16, 2011 10:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Ten cudowny AMG 2.0 ![]() 2-gi owszem jest cena min. ale dla mnie jest nic nie wart. 3-ci to auto autora tematu ![]() |
Autor: | kompressor [ czw lut 17, 2011 4:19 am ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Wiesz ze zdjęć to nie wiele można w sumie powiedzieć. Ten pierwszy z m111 to zwykły śmietnik- koło amg to pewnie nigdy nie stał nawet. Wersja classic -najbiedniejsza. Drugi prócz tego, ze ma om606 to zalet nie ma żadnych-strasznie zniszczony i wyeksploatowany. To tyle ze zdjęć. Okular nie jest złym autem ale musi być doinwestowany inaczej będzie to skarbonka. |
Autor: | brunos [ czw lut 17, 2011 8:19 am ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, teraz wiem że nie ma co im odpisywać a i moja wiedza zawsze się troche poszerzyła Co do odpowiedzi voytas'a to dzięki ale najpierw w planach mam remont łazienki kuchnia może w przyszłym roku ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | voytas [ czw lut 17, 2011 6:39 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
brunos pisze: Co do odpowiedzi voytas'a to dzięki ale najpierw w planach mam remont łazienki kuchnia może w przyszłym roku No nic - widać mało pomogłem... To może teraz będzie lepiej:
|
Autor: | brunos [ czw lut 17, 2011 7:41 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Nie chciałbym sprzedawać SECa jednak potrzebuje auta na co dzień. W moich planach SEc miał właśnie do tego służyć stąd zamontowałem LPG- nie wiedziałem że będą z tym aż takie problemy. Gdyby SEC chodził na LPG to w życiu nie chciałbym go sprzedać bo to doskonały materiał na zrobienie SECa na tip-top.(nie wszystkie się jeszcze do tego nadają). Gdyby chodził nie sprzedawałbym, ale nie chodzi to zbyt dobrze jak wszyscy wiemy a ceny PB uniemożliwają mi jazde nim na co dzień przez co SEC stoi od praktycznie od września(od tego czasu zobiłem max 250km) w garażu, stąd właśnie zdecydowałem się na sprzedaż. SZkoda mi trochę żeby stał. Gdybym miał na tyle PLN zostawiłbym go sobie a kupił np w124 no ale cóż... jest jak jest... Chodzi mi po głowie przerobienie go przy pomocy Megasquirt ale narazie jestem w tym temacie kompletnie zielony. Gdyby nie udało mi się go sprzedać do wakacji to chyba będę podejmował z tym próbe. Aż się uśmiecham na myśl o m117 w sekwencji i redukcji spalania:) Problem tylko to jak zawsze PLN... Dzięki wszystkim za odpowiedzi Pozdrawiam |
Autor: | voytas [ czw lut 17, 2011 9:05 pm ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
brunos pisze: Megasquirt W zależności od własnego udziału w robocie taka przeróbka to koszt od 1000zł w górę na samą benzynę. Do tego dojdą graty LPG i wychodzi już spora sumka. Mam to już za sobą i wiem że z ekonomią to nie ma nic wspólnego... U mnie była to po prostu chęć spróbowania czegoś nowego - tylko dlatego się zdecydowałem ![]() PS Jakby coś to na półce mam zapasowy sterownik MegaSquirt (od roku czeka na montaż w W126). |
Autor: | mark2222 [ pt lut 18, 2011 7:44 am ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
voytas pisze: brunos pisze: Megasquirt PS Jakby coś to na półce mam zapasowy sterownik MegaSquirt (od roku czeka na montaż w W126). jaką masz wersje, taką jak w opisie??? |
Autor: | Vitek.p [ pt lut 18, 2011 8:39 am ] |
Tytuł: | Re: Problem zamiana C126 na W210 |
Cytuj: Gdyby SEC chodził na LPG to w życiu nie chciałbym go sprzedać Przecież może chodzić na LPG. To ciężka sprawa ale nie niemożliwa. Trochę daleko masz do małopolski więc u nas Ci tego nie wystroimy ale poprostu znajdź gazownika który weźmie się do roboty a nie będzie gadał "Panie mercedes, to nie będzie chodził na gazie" - ma racje, nie będzie chodził bo będzie jeździł i to jeszcze w jakim tempie ![]() Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko nieznane nam rozwiązania ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |