MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 1:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 16, 2011 8:35 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
Witam
Wystawiłem swoją "ślicznotke" na sprzedaż i dwie osoby odezwały się z propozycją zamiany na w210. Z racji tego że szekam auta na codzień wydało mi się to dość ciekawe aczkolwiek nie znam się na "okularach" dlatego prosze was o pomoc mianowicie chodzi mi o podanie wad w210 i jeszcze gdyby ktoś mógł fachowym okiem ocenić czy też polecić bądź odradzić dany egzemplaż byłbym wdzięczny :) Poniżej podaje link do ogłoszeń

1. w210 AVANGARDE 2.0 136KM benz+GAZ 1997rok manual
http://allegro.pl/show_item.php?item=1451158216

2. W210 AVANGARDE 3.0 TD 177KM 1999rok automat
http://allegro.pl/mercedes-e300td-avant ... 12559.html

3. Mój SEC C126 5.0 252KM benzyna+ gaz(wyciągnięty mikser)
http://allegro.pl/mercedes-126-sec-500- ... 60613.html
Z góry dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 9:11 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
naprawde nikt nie jest w stanie mi cokolwiek doradzić???

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 9:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Co prawda nie znam się na okularnikach, ale z tego co przeglądałem do tej pory to Forum, to panowała opinia, że za około 10k PLN nie będzie to raczej dobry egzemplarz. To raczej kwota która pozwala szukać auta dobrego, ale pod warunkiem, że będzie to "czwórak" a nie W210.

Ja bym chyba poza wszystkim innym mocno zwracał uwagę na korozję, bo choć nie widziałem ich z bliska zbyt wiele, to te które widziałem były już mocno nadgryzione, jeden który zapadł mi w pamięć to nawet bardzo, powiedziałbym, że bardziej niż moja Beczka, zwłaszcza jeśli brać pod uwagę że to auto z drugiej połowy lat 90-tych i było, nie było MB...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 9:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Wszystkie 210-tki które oglądałem były mniej lub bardziej skorodowane. Wiele z nich perfidnie, czyli w miejscach słabo widocznych. Gniją n.p. kielichy amortyzatorów. Ale problem korozji nie dotyczył wszystkich roczników (nie pamiętam teraz jak to było i które lata były lepsze). I tak jak za 10000 nie ma dobrych SEC'ów tak nie ma też dobrych 210-tek. Jak masz budżet w tej okolicy i chcesz mieć auto 4-ro drzwiowe to szukaj 124 benzynowe. Powinno się udać upolować ciekawą sztukę.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 9:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Pierwszy odpusc bo ten silnik ledwo ciagnie ta bude - za slaby. juz E230 jest duzo lepszy ale w benie polecam model E280/E320. Wg obiegowej opinii silnik E240 (170KM) duzo pali a osiagami nie powala. Nie polecam tez 2.2D (nie CDI) - to idealny reaktor na taxi ale po drodze wyprzedzac Cie beda rowerzysci, poza tym ta cudowna pompa wtryskowa by LUCAS :evil: .

Drugi to mega trypel (ex. angol) - popatrz na uklad przelozen automatu - lustrzane odbicie wersji europejskiej [zlosnik] . Ja balbym sie takim autem jezdzic. Sam silnik 300TD to bardzo mocna i trwala jednostka ale duzo wciaga.

Co do opinii, ze za 10kzl W210 to skarbonka bez dna to niestety prawda. Szukaj w przedziale 15-20kzl (przedlift) i powyzej 20kzl (polift).

Jesli interesuje Cie diesel przedlift - to ciekawym rozwiazaniem jest E290 TD 129KM/300Nm - juz jakos jedzie ale baaaardzo malo pali. Sam mam takiego - byl to celowy wybor i moim zdaniem bardzo udany. Moj W210 to sedan/manual i w trasie spala mi 5-5,5 ON!!!. W miescie przy obecnych mrozach ok. 8,2 ON. To silnik bardzo trwaly i mozna go spokojnie chipowac do 160km/365Nm.

Po lifcie masz do wyboru 220 CDI (143KM 315Nm, 270 CDI 170KM/370/400Nm, 320 CDI 197KM/470Nm - wtrysk typu common rail. Te silniki to technologiczna przepasc pomiedzy 2.2,2.9,3.0 D/TD ale uklad wtryskowy jest bardziej podatny na awarie. Tu trzeba patrzec co sie leje do baku.

Ja jestem baardzo zadowolony z W210 (przed nim mialem W115, W201, 2xW124 - wspaniale autka ale juz troche przestarzale). Bardzo sie balem przesiadki na w210 ale naprawde nie zaluje. Super wygodne i oszczedne auto. Wbrew opinii moj wcale nie ma rdzy (choc to bolaczka W210, W202). Generlanie jest to korozja poszycia zewn. (blotniki, doly drzwi, okolice zamka tylnej klapy) ktora szpetnie wyglada ale zagrozenia nie sprawia. Jedynym groznym zjawiskiem jest korozja kielichow sprezyny przedniej. Moja zona ma W202 w idealnym stanie ale ten kielich jej wygnil i sprezynka wyskoczyla! - bez ofiar, u mnie na szczescie nic tam nie widac. Generalnie temat do opanowania przez sredniej klasy blacharza za niewielkie pieniadze i po kupnie trzeba to miejsce oblookac i ew. wzmocnic - sa zestawy naprawcze w ASO w cenie ponizej 100zl.

Polecam model W210 - fajne autko do codziennej jazdy, a w kwestii informacyjnej polecam forum W210 - http://www.w210.pl - tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi na nurtujace Cie pytania.

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 10:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
jeden i drugi mają ceny minimalne a Wy tu wyjeżdżacie z kwotami 10.000zl

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 10:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
bary123ce pisze:
jeden i drugi mają ceny minimalne a Wy tu wyjeżdżacie z kwotami 10.000zl


"MERCEDES W210 SEKWENCJA AMG SUPER OKAZJA ZAMIANA

Cena Kup Teraz 9 700,00 zł"

Ano wyjeżdżamy, bo mamy podstawy.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 10:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Ten cudowny AMG 2.0 :lol: byl wystawiony za 9700zl (ceny minimalnej tam nie widzialem).

2-gi owszem jest cena min. ale dla mnie jest nic nie wart.

3-ci to auto autora tematu [zlosnik]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 4:19 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Wiesz ze zdjęć to nie wiele można w sumie powiedzieć.
Ten pierwszy z m111 to zwykły śmietnik- koło amg to pewnie nigdy nie stał nawet. Wersja classic -najbiedniejsza.

Drugi prócz tego, ze ma om606 to zalet nie ma żadnych-strasznie zniszczony i wyeksploatowany.

To tyle ze zdjęć.

Okular nie jest złym autem ale musi być doinwestowany inaczej będzie to skarbonka.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 8:19 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, teraz wiem że nie ma co im odpisywać a i moja wiedza zawsze się troche poszerzyła :D
Co do odpowiedzi voytas'a to dzięki ale najpierw w planach mam remont łazienki kuchnia może w przyszłym roku :P a tak naprawde to może lepiej nie pisać nic niż pisać właściwie nie wiem po co? Po to żeby kogoś "pocisnąć" czy tylko po to żeby mieć na koncie więcej postów?? (w Twoim przypadku to jest chyba nie potrzebne :P ) Chyba że to był żart- w takim razie uśmiałem się do rozpuchu, padłem na plecy i kiwałem się jak biedronka :) Mimo to pozdrawiam i Ciebie :)

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 6:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
brunos pisze:
Co do odpowiedzi voytas'a to dzięki ale najpierw w planach mam remont łazienki kuchnia może w przyszłym roku

No nic - widać mało pomogłem...

To może teraz będzie lepiej:
  1. Zostajesz przy SEC-u i masz ciekawe auto z szansą na małą utratę jego wartości na przestrzeni lat (jeśli się nie rozleci)
  2. Zmieniasz na codziennego W210 i masz wygodne auto (jeśli trafisz w dobrym stanie) które za 2-3 lata będzie warte połowe mniej niż chciałbyś żeby było warte...
Pytanie brzmi: chcesz zmienić auto bo potrzebujesz czegoś bardziej cywilizowanego czy po prostu SEC się znudził? W tym przedziale cenowym to tak jak napisał Bukol prędzej W124 lub W202 (nad którymi sam się zastanawiam).

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 7:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
Nie chciałbym sprzedawać SECa jednak potrzebuje auta na co dzień. W moich planach SEc miał właśnie do tego służyć stąd zamontowałem LPG- nie wiedziałem że będą z tym aż takie problemy. Gdyby SEC chodził na LPG to w życiu nie chciałbym go sprzedać bo to doskonały materiał na zrobienie SECa na tip-top.(nie wszystkie się jeszcze do tego nadają). Gdyby chodził nie sprzedawałbym, ale nie chodzi to zbyt dobrze jak wszyscy wiemy a ceny PB uniemożliwają mi jazde nim na co dzień przez co SEC stoi od praktycznie od września(od tego czasu zobiłem max 250km) w garażu, stąd właśnie zdecydowałem się na sprzedaż. SZkoda mi trochę żeby stał. Gdybym miał na tyle PLN zostawiłbym go sobie a kupił np w124 no ale cóż... jest jak jest...
Chodzi mi po głowie przerobienie go przy pomocy Megasquirt ale narazie jestem w tym temacie kompletnie zielony. Gdyby nie udało mi się go sprzedać do wakacji to chyba będę podejmował z tym próbe. Aż się uśmiecham na myśl o m117 w sekwencji i redukcji spalania:) Problem tylko to jak zawsze PLN...
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
Pozdrawiam

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 9:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
brunos pisze:
Megasquirt

W zależności od własnego udziału w robocie taka przeróbka to koszt od 1000zł w górę na samą benzynę. Do tego dojdą graty LPG i wychodzi już spora sumka.

Mam to już za sobą i wiem że z ekonomią to nie ma nic wspólnego... U mnie była to po prostu chęć spróbowania czegoś nowego - tylko dlatego się zdecydowałem :)

PS
Jakby coś to na półce mam zapasowy sterownik MegaSquirt (od roku czeka na montaż w W126).

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: pt lut 18, 2011 7:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
voytas pisze:
brunos pisze:
Megasquirt

PS
Jakby coś to na półce mam zapasowy sterownik MegaSquirt (od roku czeka na montaż w W126).

jaką masz wersje, taką jak w opisie???

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: pt lut 18, 2011 8:39 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 18, 2010 9:52 am
Posty: 44
Numer GG: 4948348
Lokalizacja: London
Cytuj:
Gdyby SEC chodził na LPG to w życiu nie chciałbym go sprzedać

Przecież może chodzić na LPG. To ciężka sprawa ale nie niemożliwa. Trochę daleko masz do małopolski więc u nas Ci tego nie wystroimy ale poprostu znajdź gazownika który weźmie się do roboty a nie będzie gadał "Panie mercedes, to nie będzie chodził na gazie" - ma racje, nie będzie chodził bo będzie jeździł i to jeszcze w jakim tempie :) Biorąc pod uwagę że masz już instalację to koszty nie powinny być wielkie. Łatwo nie będzie bo łatwo to wydawać kasę a nie oszczędzać. Załóż blosa, jedź na analizator i wyreguluj to po przeczytaniu paru zdań w necie. uda się. i zostaniesz dalej posiadaczem kultowego potwora a nie kawałka plastiku.

Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko nieznane nam rozwiązania :)

_________________
Pomoc w zakupach na eBay.co.uk i zniżki eurocarparts.co.uk


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl