MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 1:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lut 05, 2011 12:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam wszystkich... kiedys na moim poscie pojawilo sie pytanie odnosnie ustawienia skladu mieszanki w moim mercedesie...ne wiem czy problem sie nie powiekszyl gdyz jezdze do pracy,zostawiam samochod,wracam,odpalam ale trzeba kilka sekund pokrecic zanim zapali,tak jakby byl zalany lub nie dostal paliwa,wiem ze to nie to samo zjawisko ale staralem sie to jak najszybciej strescic...ale jak samochod stoi przez noc,wsiadam rano to opala bez problemu,no nie biorac pod uwage ze zadrzy przez sekunde jak diesel z padnietym wtryskiem ale potem juz ok.jesli go zgasze to odpali normalnie bez drgan...bylem tu u nastepnego mechanika ale on tez nie wie jak to zrobic choc analizator ma.Tutaj przy przegladach patrza na spaliny wiec to tez istotne.Jesli mechanik tego nie znajdzie to kupie jak wspomnialem analizator i zrobie to sam Z WASZA POMOCA OCZYWISCIE...pozdrawiam


Na górę
Post: sob lut 05, 2011 1:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Wtryski do sprawdzenia/wymiany na nowe lub jakaś nieszczelność w dolocie.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: ndz lut 13, 2011 2:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam po krotkiej przerwie...panowie,jest juz tak ze za kazdym razem jak silnik ochlodnie to zapala gorzej ale po natychmiastowym zgaszeniu zapala od strzalu...tez podejrzewam wtrysk,ale powiedz mi kolego Wiarus gdzie by mogla wystapic nieszczelnosc?tzn ja mysle ze takie ciezkie odpalanie bylo by za kazdym razem na zimnym,no chyba ze sie myle ale to przeciez WAM zostawiam opinie i mimo ze wyskakuje troche tego do naprawy to nie poddaje sie bo taki model wybralem,jest on dla mnie piekny,ma dusze i nie dociera do mnie jak ktos ze znajomych tutaj mowi mi zebym kupil mlodszy model ale nie mercedes a dla mnie mercedes to czym starszy tym lepszy.Mam nadzieje ze nic nie sknocilem piszac o mercedesie...jeszcze raz dzieki wielkie i czekam na Wasze wypowiedzi.Nie bede za czesto odpisywal gdyz nie mam za czestego dostepu do internetu ale najszypciej jak to mozliwe.Pozdrawiam...aaaa byl bym zapomnial,jak rozroznic ten KA a KE


Na górę
Post: wt lut 15, 2011 6:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam,mam pytanko odnosnie tej nieszczelnosci...gdzie moze ona najczesciej wystapic?bo kiedys pamietam jak u kumpla w w124 taka guma pod rozdzielaczem paliwa byla skremniala,samochod troche wariowal i wystarczylo ja uszczelnic- przesmarowac dichtungmasa i bylo super...no niestety nie mial kasy na nowa.Do czego zmierzam,bo mysle wyciagac rozdzielacz paliwa tylko nie wiem z czym mam sie liczyc i czy ta gume bedzie mozna zdjac i sprawdzic.Dziekuje za porady z gory...


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 9:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
dymion83 pisze:
przesmarowac dichtungmasa


Czym?! :-?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: śr lut 16, 2011 9:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Dichtungsmasse - masa uszczelniająca :) Takie śliczne germanizmy.

Kolego dymion83 - używaj proszę polskich zwrotów bo tu u nas nie każdy zrozumie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw lut 17, 2011 7:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Poczytaj moje wątki...wymieniwszy prawie wszystko w elektryce i paliwie, doszedłem do cewki. Dokładnie te same objawy.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
Post: sob lut 19, 2011 1:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam,przepraszam za ten zwrot ale tak to u nas nazywaja blacharze...jest to taka masa odporna na dzialania atmosferyczne,paliwo,oleje...bardzo trwala i dobra do uszczelnien ale mniejsza o to.Wiec nie ma potrzeby sciagac tego rozdzielacza?moze i tak byc bo z dnia na dzien nie pojawila by sie chyba nieszczelnosc choc roznie bywa.Czyli nastepna rada to cewka,wiec powiedzcie mi czy ta cewka jest przewidziana do jednego modelu np.500?czy 420tez?Ijedno pytanko,odnosnie kopulki ktora czyscilem niedawno i nie wszystkie jezyczki sa plaskie,trzy chyba maja lekkie zuzycie,takie jakby wrzery lub nadpalenia...czekam na dalsze podpowiedzi i dziekuje za dotychczasowe.Pozdrawiam


Na górę
Post: sob mar 05, 2011 6:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
witam wszystkich...rzecz wyglada tak ze pomajstrowalem troszke przy przeplywomierzu i jest PIEKNIE...wskazowka z obrotomierza stoi jak wryta,silnikiem nie rzuca,nawet zapala lepiej ale pod warunkiem ze nie od razu odpalam po BZYKNIECIU pompki paliwowej tylko doczekam pare sekund to wtedy zapali nawet dobrze bo nie wiem jak to nazwac,idealne to to nie jest!kopulka chyba juz odpada,wtryski tez,moze filtr paliwa??czy ktos juz mial taki problem?pozdrawiam


Na górę
Post: pn mar 07, 2011 11:25 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
dymion83 pisze:
witam wszystkich...rzecz wyglada tak ze pomajstrowalem troszke przy przeplywomierzu i jest PIEKNIE...wskazowka z obrotomierza stoi jak wryta,silnikiem nie rzuca,nawet zapala lepiej ale pod warunkiem ze nie od razu odpalam po BZYKNIECIU pompki paliwowej tylko doczekam pare sekund to wtedy zapali nawet dobrze bo nie wiem jak to nazwac,idealne to to nie jest!kopulka chyba juz odpada,wtryski tez,moze filtr paliwa??czy ktos juz mial taki problem?pozdrawiam


Rzecz wygląda tak, że ja nie wiem co masz na myśli pisząc "pomajstrowałem przy przepływomierzu". Co znaczy pomajstrowałem i co to jest przepływomierz? Nie ma czegoś takiego jak KA i KE jest K-jetronic i KE-jetronic i zapewne masz ten drugi wtrysk, czyli mechaniczny wtrysk z elektrohydraulicznym regulatorem ciśnienia paliwa. Można domniemywać, że skoro czekasz parę sekund to nie utrzymuje Ci ciśnienia w układzie paliwowym, może trzeba się temu przyglądnąć. Pompa powinna tylko na ułamek sekundy się załączyć przed odpaleniem....... Za mało danych na więcej prób diagnozowania pacjenta.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Post: czw mar 10, 2011 9:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 17, 2010 11:10 pm
Posty: 96
to znaczy nie doslownie pomajstrowalem tylko przekrecilem srubke minimalnie...a jak wyglada to cacko co utrzymuje cisnienie?i czy mozna to naprawic czy tylko NOWE...POZDRAWIAM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl