MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Regulator podcisnieniowy https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=52946 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | diablos25 [ wt lut 01, 2011 8:01 pm ] |
Tytuł: | Regulator podcisnieniowy |
Pytanie dotyczy silnika 2.3diesel z kaczki. Jak wiadomo silnik ów wyposazony jest w zawor w glowicy ktory podczas nagrzewania silnika daje podcisnienie na regulator pompy wtryskowej. Co sie stanie jak zawor ten zostanie pominiety, tzn jezeli podcisnienie bedzie szlo caly czas na pompe nawet po rozgrzaniu. Czy ma to jakies skutki na pracy silnika, poza oczywiscie podniesionymi caly czas obrotami? Inaczej pytajac czy to podcisnienie zminiea w jakis sposob punkt zaplonu? Nie pytam tu raczej nie o obroty biegu jalowego ale powyzej nich, w czasie jazdy np. |
Autor: | darus [ śr lut 02, 2011 5:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Regulator podcisnieniowy |
Moim zdaniem nie ma, bo to odpowaiada wyłacznie za podniesienie obrotów na zimnym silniku, czyli przesunięcie listwy zebatej w pompie.. Ewentualnie może sprzęgło minimalnie dostac po dupie, bo to jak zapinać biegi z lekką przygazówką. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |