Pytanie dotyczy silnika 2.3diesel z kaczki. Jak wiadomo silnik ów wyposazony jest w zawor w glowicy ktory podczas nagrzewania silnika daje podcisnienie na regulator pompy wtryskowej. Co sie stanie jak zawor ten zostanie pominiety, tzn jezeli podcisnienie bedzie szlo caly czas na pompe nawet po rozgrzaniu. Czy ma to jakies skutki na pracy silnika, poza oczywiscie podniesionymi caly czas obrotami? Inaczej pytajac czy to podcisnienie zminiea w jakis sposob punkt zaplonu? Nie pytam tu raczej nie o obroty biegu jalowego ale powyzej nich, w czasie jazdy np.
_________________ W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D, EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,
|