MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Nierówna praca silnika - E220 diesel 1996r
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=52832
Strona 1 z 1

Autor:  BarMan [ śr sty 26, 2011 8:27 am ]
Tytuł:  Nierówna praca silnika - E220 diesel 1996r

Witam.
Problem dotyczy pompy LUKASA w samochodzie W210 z 1996r. Problemem jest nierówna praca silnika na biegu jałowym, dzieje sie tak tylko wtedy gdy jest zimno ok 5 stopni i zimniej i tylko w określonym zakresie temp. silnika - po zapaleniu pracuje równo, pali bez problemu, przy ok 40 st. zaczyna przebierać i intensywnie dymić na biało. Problem ustępuje po osiągnięciu przez silnik temperatury ok 70 stopni.
Nie zapala się EDC, nie łapie żadnych błędów - sprawdzone na KTS, mechanik do którego odstawiłem samochód twierdzi, że na ostatnim cylindrze po poluzowaniu nakrętki przy wtrysku paliwo leci słabo, a na pozostałych cylindrach bardzo mocno.
Gdybym miał pompę rzędową wszystko byłoby jasne - siada jedna sekcja, ale mam wątpliwość czy przy pompie rotacyjnej możliwe jest, że tylko jeden cylinder nie dostaje paliwa. Zanim oddam auto do pompiarzy, którzy wezmą LUKASA na stół chcę sprawdzić co może być jeszcze oprócz pompy przyczyną takich objawów. Do głowy przychodzi mi tylko wtryskiwacz - który leje , albo w jakiś sposób oddaje paliwo do przelewu - sam nie wiem. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, albo zetknął się z czymś podobnym proszę o info.
Pozdrawiam

Autor:  TReneR [ śr sty 26, 2011 9:29 am ]
Tytuł:  Re: Nierówna praca silnika - E220 diesel 1996r

Zaloz wezyk na powroty, do butelki i sprawdz czy wydatek paliwa jest rowny.

Autor:  BarMan [ śr sty 26, 2011 9:56 am ]
Tytuł:  Re: Nierówna praca silnika - E220 diesel 1996r

Dzięki za radę, sprawdzę.
Najbardziej zastanawia mnie czy pompa tej konstrukcji jak moja może dawać słabsze ciśnienie tylko na jeden cylinder.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/