MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 11:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sty 26, 2011 8:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Witam.
Problem dotyczy pompy LUKASA w samochodzie W210 z 1996r. Problemem jest nierówna praca silnika na biegu jałowym, dzieje sie tak tylko wtedy gdy jest zimno ok 5 stopni i zimniej i tylko w określonym zakresie temp. silnika - po zapaleniu pracuje równo, pali bez problemu, przy ok 40 st. zaczyna przebierać i intensywnie dymić na biało. Problem ustępuje po osiągnięciu przez silnik temperatury ok 70 stopni.
Nie zapala się EDC, nie łapie żadnych błędów - sprawdzone na KTS, mechanik do którego odstawiłem samochód twierdzi, że na ostatnim cylindrze po poluzowaniu nakrętki przy wtrysku paliwo leci słabo, a na pozostałych cylindrach bardzo mocno.
Gdybym miał pompę rzędową wszystko byłoby jasne - siada jedna sekcja, ale mam wątpliwość czy przy pompie rotacyjnej możliwe jest, że tylko jeden cylinder nie dostaje paliwa. Zanim oddam auto do pompiarzy, którzy wezmą LUKASA na stół chcę sprawdzić co może być jeszcze oprócz pompy przyczyną takich objawów. Do głowy przychodzi mi tylko wtryskiwacz - który leje , albo w jakiś sposób oddaje paliwo do przelewu - sam nie wiem. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, albo zetknął się z czymś podobnym proszę o info.
Pozdrawiam

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
Post: śr sty 26, 2011 9:29 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zaloz wezyk na powroty, do butelki i sprawdz czy wydatek paliwa jest rowny.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: śr sty 26, 2011 9:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Dzięki za radę, sprawdzę.
Najbardziej zastanawia mnie czy pompa tej konstrukcji jak moja może dawać słabsze ciśnienie tylko na jeden cylinder.

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl