MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Poszukiwania W/S 210 z V8 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=52216 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | azamat [ wt gru 07, 2010 9:14 pm ] |
Tytuł: | Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Panowie, jestem na etapie poszukiwania auta do jazdy codziennej. Jako, że przebiegów dużych nie robię to zastanawiam się nad czmyś mocniejszym ![]() Interesuje mnie W/S 210 z silnikiem V8 pod maską. Trochę się zorientowałem w temacie i wiem, że trafiały tam silniki M119 (420) i M113 (430). O M119 słyszałem, że słabe punkty to wiązka elektryczna, wałki rozrządu. A jak to wygląda jeśli chodzi o M113? Czy ma jakieś typowe przypadłości? Który jest mniej problematyczny? Będę wdzięczny za wszelkie informacje i porady. Przeglądałem allegro i znalazłem kilka interesujących mnie aut. Czy ktoś z Was widział którekolwiek z nich? 1. http://otomoto.pl/mercedes-e-430-e-430- ... 27933.html To już stoi dość długo i cena spadła. Miał ktoś styczność z tym sprzedającym? 2. http://otomoto.pl/mercedes-e-430-indyvi ... 23103.html A może słyszeliście o jakimś godnym zainteresowania egzemplarzu? Za wszelkie uwagi z góry dziękuję ![]() |
Autor: | zegarek [ śr gru 08, 2010 3:12 am ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
azamat pisze: Trochę się zorientowałem w temacie i wiem, że trafiały tam silniki M119 (420) i M113 (430). O M119 słyszałem, że słabe punkty to wiązka elektryczna, wałki rozrządu. A jak to wygląda jeśli chodzi o M113? Czy ma jakieś typowe przypadłości? Który jest mniej problematyczny? Będę wdzięczny za wszelkie informacje i porady. m119 ma problem z wiązką na lh-jetronicu, na motronicu od 95 roku nie ma tego problemu. Problemu z wałkami nie ma, bo to wałki w m117 się wycierają. W m113 z takich znanych przypadłości to tłumik drgań wału się rozsypuje. Poza tym w miarę bezawaryjny motor. Znacznie lżejszy od poprzednika i trochę słabszy. |
Autor: | trocin [ śr gru 08, 2010 3:18 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Wiazka w M119 to nie reguła, zalezy gdzie auto bylo uzytkowane i jak serwisowane, jest to silnik prostszy i IMO bardziej dopracowany od M113 ktory jest proekologiczny, slabszy i ma dziwna liczbe zaworow na cylinder ![]() ![]() Inna sprawa ze do jazdy codziennej i malych przebiegow wybralbym inny model a nie okulara ![]() |
Autor: | azamat [ śr gru 08, 2010 4:25 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Ok, dzięki. Czyli wynika z tego, że nie ma co się bać ![]() W grę wchodzi też 124. Ale tu o fajny stan będzie trudniej chyba. Ostatnio oglądany przeze mnie nie był tak dobry na jakiego wyglądał. trocin pisze: est to silnik prostszy i IMO bardziej dopracowany od M113 ktory jest proekologiczny, slabszy i ma dziwna liczbe zaworow na cylinder Też tak sądzę hehe. Ale kupię to, co będzie w lepszym stanie. trocin pisze: Inna sprawa ze do jazdy codziennej i malych przebiegow wybralbym inny model a nie okulara Niech zgadnę... W140 500 SEL ? ![]() |
Autor: | zegarek [ śr gru 08, 2010 4:40 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
trocin pisze: Wiazka w M119 to nie reguła, zalezy gdzie auto bylo uzytkowane i jak serwisowane, jest to silnik prostszy i IMO bardziej dopracowany od M113 W którym miejscu jest on prostszy? W tych kilkudziesieciu kilogramach części, których ma więcej od m113? W 4 wałkach w stosunku do 2 i zmiennych fazach rozrządu, których nie ma m113? Rzeczywiście, dużo prostszy ![]() |
Autor: | trocin [ śr gru 08, 2010 4:45 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Ma mniej elektroniki i jest bardziej niezawodny IMO. Do jazdy codziennej i malych przebiegow wybralbym np. 124 E320, W202 C280 czy cos takiego ew. CLK 320 ![]() Ja locha robie spore przebiegi i duzo tras tak ze do tego ja polecam ![]() |
Autor: | azamat [ śr gru 08, 2010 4:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
zegarek pisze: W tych kilkudziesieciu kilogramach części, których ma więcej od m113? W 4 wałkach w stosunku do 2 i zmiennych fazach rozrządu, których nie ma m113? Będę celowałw 430. Ale jak wspomniałem wcześniej, zobaczymy co w dobrym stanie uda mi się znaleźć. Pewnie i jeden i drugi silnik odpowiednio eksploatowany jest trwały i bezproblemowy. trocin pisze: Do jazdy codziennej i malych przebiegow wybralbym np. 124 E320, W202 C280 czy cos takiego ew. CLK 320 Pewnie bym tak zrobił, gdyby nie fakt że pojeździłem V8... ![]() EDIT: Jest na forum może ktoś z Gdańska, kto mógłby podjechać w wolnej chwili i obejrzeć to auto?: http://moto.allegro.pl/mercedes-e430-w2 ... 45254.html |
Autor: | MarcinJUNAK [ wt sty 11, 2011 9:22 am ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Tak przyglądam się właśnie ale coś temat chyba pomalutku umiera. Chciałem odświeżyć i zapytać. Co będzie lepsze w temacie zakupu 124 4.2 czy już 210 też z tym silnikiem, ceny kształtują się na podobnym poziomie 15 tys i tyle bym miał przeznaczone na auto, co byście polecili porównując te dwa auta? W oku ten sam silnik ale komfort jazdy o wiele lepszy niż 124 ale przebiegi łatwo zmienić lapkiem niż w mechanicznym liczniku 124. Wiem że 210 ma blachy o kant wulgarne określenie męskiego przyrodzenia potłuc dlatego bardziej mnie cięgnie w kierunku 124, o i ta klasyczna budowa ![]() ![]() ![]() Jak już musisz przeklinać to przynajmniej bez błędów ortograficznych - moderował Worek |
Autor: | maclaw [ wt sty 11, 2011 9:46 am ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
jak się da, to ja bym szedł w kierunku W124... to już klasyk, a było tego mało, więc będzie rarytas... poza tym, to taki wilk w owczej skórze... |
Autor: | trocin [ wt sty 11, 2011 10:01 am ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
124 |
Autor: | Bukol [ wt sty 11, 2011 10:54 am ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
MarcinJUNAK pisze: ............( Taaa - jakie 210 ma lepszy komfort jazdy to nie wiem? A za 15tys o bedziesz mial 420-tke, jak to pieknie ujales wyzej: "o kant ..... potluc". Te ktore sa na allegro za takie pieniadze to zazwyczaj padaki i przekreconymi licznikami, niestety. Jak sie pojawia ladne 124 420E to sprzedaje sie szybciutko. 124 E420 tez ![]() I oczywiscie zgadzam sie z maclawem i trocinem - 124. posta upiększył - Worek |
Autor: | aegm [ wt sty 11, 2011 11:04 am ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Bukol pisze: Jak sie pojawia ladne 124 420E to sprzedaje sie szybciutko a byl takowy?! ![]() Jakby nie patrzec to 124 o niebo lepsze auto. Nawet na tyle lepsze by zaplacic wiecej niz za nowsze rocznikowo 210. Szkoda, ze nie bylo S124 z tym V8-motorem... ![]() pozdr |
Autor: | Bukol [ wt sty 11, 2011 12:08 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Kiedys trafilem w ogloszeniach, wygladal super, kosztowal sporo i nastepnego dnia juz go nie bylo - i juz sie nie pojawil. Ale cos kolo 20.000zl do oplat. Ale wolal bym dac tyle za 124 niz 15 za 210. |
Autor: | aegm [ wt sty 11, 2011 12:15 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
Bukol pisze: Kiedys trafilem w ogloszeniach no to musialbyc to jakis "bialy kruk". Bo byly E420 od 07.93 i 400E do 07.93. O 420E nic mi nie wiadomo. Moze byl to 420SE..? ![]() |
Autor: | MarcinJUNAK [ wt sty 11, 2011 12:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Poszukiwania W/S 210 z V8 |
No to koledzy wraz z trocinem mnie przekonaliście, zostaje przy 124 ![]() Musze tylko coupetke pogonić bo dwóch aut mi nie opłaca sie trzymać i nie stać mnie na takie rarytasy ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |