MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 6:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lis 04, 2010 12:14 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 01, 2010 12:23 pm
Posty: 3
witam ,jestem posiadaczem mercedesa 200 D od jakiegos czasu zaczalem miec problemy. Przy zimnnym silniku auto funkcjonuje bez zarzutow , lecz po rozgrzaniu zaczyna autem w dziwny sposob bujac ,jest to bardzo odczuwalne w srodku w kabinie oraz glosny metaliczny odglos dochodzacy z silnika. W tym samym czasie cisnienie oleju spada na 2 a nawet i ponizej 2 .Podczas jazdy jest to nieodczuwalne tylko gdy auto jest na wolnych obrotach. Podczas tego zdarzenia swiatlo w desce rozdzielczej pulsuje . prosze o pomoc!!!


Na górę
Post: czw lis 04, 2010 3:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lut 27, 2008 9:43 am
Posty: 22
Lokalizacja: Lublin
Na rozgrzanym silniku na biegu jałowym normalka jak ciśnienie oleju spada ( jak jest poniżej 1 może być problem) ale po dodaniu gazu powinno wskakiwać na 3. Może altelnator ci pada (łożyska głosno pracują brak optymalnego ładowania).

_________________
VIN WDB1231201A135012 - kasacja
VIN WDB2011221F665849


Na górę
Post: czw lis 04, 2010 7:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja bym sprawdził poduszki silnika. A z ciśnieniem jest to zjawisko normalne.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pt lis 05, 2010 8:40 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 01, 2010 12:23 pm
Posty: 3
witam!!!
poduchy ok byly sprawdzane powymieniałem juz wszystkie filtry,olej,i dalej to samo moze faktycznie alternator szczotki są ok sprawdzałem.Juz sam nie wiem załamka :(


Na górę
Post: pt lis 05, 2010 5:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Masz za niskie obroty? Na zimnym dziala cos w rodzaju ssania i obroty sa podniesione natomiast po osiagnieciu jakijes tam temp czynnika chlodzacego zawor odcina to ssanie i obroty automatycznie maleja. Moze masz ustawione za niskie na rozgrzanym silniku i stad za wolna praca silnika ktora nie jest w tym momencie zbyt kultularna i cicha.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl