MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

W124 300E DYFERENCJAŁ 3,46 przekladka bebechów ASD
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=51256
Strona 1 z 1

Autor:  keraj [ pn paź 04, 2010 8:34 am ]
Tytuł:  W124 300E DYFERENCJAŁ 3,46 przekladka bebechów ASD

otoz jak w temacie, w moim w124 wyje jak glupi most i do tego jest chyba jeszcze zblokowany poniewaz w czasie jazdy na najmniejszych łukach piszczą opony, jest troche niestabilny od 110-120 km/h a w czasie deszczu na mokrym asfalcie moge jechac max ok 80-90km/h a jesli sprobuje wyprzedzac do jade prawie ze literą S :/

i teraz tak, zeby zmniejszyc koszta naprawy wpadlem na taki pomysl..

posiadam w stanie idealnym most z przelozeniami 3,46 taki sam jak obecnie zamontowany z tym ze bez ASD (oba mosty maja ABS) pytanie brzmi czy budowa mostow z ASD i bez jest taka sama ? przelozenia te same. chodzi mi o to ze chcialem wykorzystac ten idealny most i jesli sie da, zalozyc do niego ASD z obecnie wmontowanego...nie ukrywam ze zmiejszylo by to koszta naprawy... inaczej mowiac, czy po wyjecia zabezpieczen koł do ktorych przykrecana jest polos w ich miejsce beda pasowaly kola z mostu ASD ?

przydałby mi sie jeszcze schemat ukladu elektrycznego ASD, po wyjeciu przekaznika nie zarzuca i jedzie super, ktos jakimis kablami spiął to i nie wiem teraz jak ma byc oryginalnie, ehh poprawiac po debilach....

Autor:  kuba_tcz [ wt paź 05, 2010 8:25 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300E DYFERENCJAŁ 3,46 przekladka bebechów ASD

Nie wiem, jak jest z przekładaniem bebechów, ale mogę poratować schematem ASD :)

http://yfrog.com/n0asdschematj

Autor:  ukaniu [ wt paź 05, 2010 9:51 pm ]
Tytuł:  Re: W124 300E DYFERENCJAŁ 3,46 przekladka bebechów ASD

Tak czy siak na końcu trzeba wyregulować wzajemne położenia koła talerzowego i ataku.
Bo trzeba z mechanizmu różnicowego zdemontować koło talerzowe, tak więc co by nie zostawiać nie będzie możliwości zachowania wymiaru - koło/atak bo wchodzi inny mechanizm różnicowy.
Choć teraz jak sobie tak myślę, to gdyby zostawić głowę sprawnego mostu a wymienić w niej tylko mechanizm różnicowy to pozostanie tylko ustalenie luzu międzyzębnego i napięcia łożysk. Przed zdemontowaniem sprawnej gruszki trzeba by zmierzyć luz - blokująć atak i czujnikiem zegarowym na obwodzie sprawdzając o ile rusza się talerz, oraz ile jest rozchylona pochwa mostu. Tyle samo uzyskać z nowym mechanizmem różnicowym i luzu i rozchylenia.
Głowy jak masz obok siebie to będziesz widział, czy druga jest rpzystosowana do mocowania siłowników ASD.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/