Witam ! Słyszałem coś o możliwości diagnozy uszkodzeń poprzez wybłyskanie diodą ,moje pytanie -jak i czym można to zrobić( dioda i opornik ? ) gdzie trzeba się wpiąć (w które piny w gnieżdzie diagnostycznym ) i jak rozszyfrować co jest uszkodzone, tzn.co oznacza dana ilość błysków ? Może było już tu na forum coś na ten temat,ale jakoś nie mogę odkopać,jeśli było proszę o naprowadzenie na wątek !
_________________ MB 124 300 24V CE-1991 EX MB 126 560 SEL- 1988-LPG AUDI A3 1.6-----1997-PB DAEWO TICO----1997-LPG MB 126 420 SE-- 1988 EX IVECO 3510-----1995 EX MB 124 300 E ---1989 EX MB 201 230 E ---1987 EX AUDI 80 1,8E----1989 EX SEICENTO 900---2002 - LPG
Ostatnio zmieniony wt wrz 14, 2010 7:21 pm przez czarek12, łącznie zmieniany 1 raz.
|