| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=50628 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | trocin [ ndz sie 29, 2010 1:44 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
Gdzie masz filtry powietrza, bo przeciez nie zmieszcza sie w swoje miejsce - swoja droga trzeba miec fantazje zeby wtryski chowac w filtry powietrza ![]() BTW silnik to M119.971 Wolnymi obrotami steruje komputer, na podstawie informacji otrzymywanych z roznych czujnikow
|
|
| Autor: | zegarek [ ndz sie 29, 2010 4:21 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
Ten schemat z EPC co załączyłeś tyczy silnika .960 na ke-jecie. Tu nie ma zaworu powietrza dodatkowego, tylko wolnymi obrotami steruje elektroniczna przepustnica. |
|
| Autor: | mza [ ndz sie 29, 2010 10:20 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
Wtryski są pod filtrami. Filtry się mieszczą w całości. Obaj macie rację: zepsuty jest (spalony) palec rodzielacza. Tak chodzi na 4 z 8 - porażka - jechać się nie da. Juro wymienię. Dzięki za pomoc. |
|
| Autor: | trocin [ ndz sie 29, 2010 10:29 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
W takim razie podejrzewam ze silnik moze dostawac za malo powietrza, bo masz wloty czesciowo zasloniete przez wtryski |
|
| Autor: | ukaniu [ pn sie 30, 2010 8:45 am ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
trocin pisze: W takim razie podejrzewam ze silnik moze dostawac za malo powietrza, bo masz wloty czesciowo zasloniete przez wtryski To miało by znaczenie tylko przy dużym przepływie. Może wystąpić ograniczenie maksymalnej mocy - jakie? nikt nie wie - bo nie da się oszacować powiększonych oporów przepływu przez dolot. |
|
| Autor: | mza [ wt wrz 07, 2010 10:27 am ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
mza pisze: Obaj macie rację: zepsuty jest (spalony) palec rodzielacza. Tak chodzi na 4 z 8 - porażka - jechać się nie da. Uzupełnienie : poza awarią palce była też przerwa na jednej kopułce. Oczywiście nie na tej gdzie był zepsuty palec. Tak więc chodził na 3 z 8. Reasumując, wymieniłem dwa palce i kopułkę, wcześniej jeden przewód. Nareszcie chodzi pięknie (przyspiesza) bez wahań. Wymiana całego WN to koszt (kable, 2 palec, 2 kopułki) to koszt rzędu 1kpln (BOSCH, kable niefirmwe), na oryginałach (BERU), k. 3kpln. Mnie naprawa kosztowała 400pln. Czy zepsucie w/w części oznacza, że te niewymienione też szybko się popsują? Kable chyba można wymieniać pojedynczo - bo poco by tak sprzedawali. |
|
| Autor: | TReneR [ wt wrz 07, 2010 3:10 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
A poco chcesz wymieniac kable - maja przebicia? Maja popekana izolacje? |
|
| Autor: | mza [ wt wrz 07, 2010 3:50 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
TReneR pisze: A poco chcesz wymieniac kable - maja przebicia? Maja popekana izolacje? Nie napisałem, że chcę wymieniać. Wręcz przeciwnie. Zauważyłem tylko na forum, że ludzie wymieniają komplety kabli, kopułki, palce. Może jest jakieś uzasadnienie? |
|
| Autor: | TReneR [ śr wrz 08, 2010 2:34 pm ] |
| Tytuł: | Re: [140] m119.970 - jak reguluje wolne obroty? |
Bo jest na wierzchu i latwo wymienic bez sciagania garnitura |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|