MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W126] pomocy !!!
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=49072
Strona 1 z 1

Autor:  2ras [ sob maja 29, 2010 11:30 am ]
Tytuł:  [W126] pomocy !!!

założyłem gaz instalcje z blose`em u gazownika na rurce od audi 100 po ustawieni obroty min 800 nie dawało rady ustawić mniejszych, na bezynie spadały do 700-650, po przejechaniu 20 km strzelił spadło podciśnienie z regulatora obrotów założylem wróciłem na benzynie po nastepnej próbie powny strzał tym razem nie mogę odpalić ani zlokalizować co się mogło zpsuć [totalszok] , proszę o pomoc zauważyłem że regulator obrotów po właczeniu zapłonu bzyczy non stop.
w126 420 E `90 dodam że na benzynie chodził bdb...

Autor:  czarek12 [ sob maja 29, 2010 1:44 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

Pewnie po strzale zawiesił się półksiężyc w regulatorze wolnych obrotów,trzeba go wyciągnąc na wierzch ,podać prąd na zaciski i zobaczyć czy wogóle chodzi,klapka w środku powinna po podaniu napiecia się otwierać a po odjęciu zamykać widać to przez dziórkę co dochodzi wąż gunowy, radzę też zdjąć osłonę filtra powietrza i zobaczyć czy nie zacięła się klapa spiętrzajaca !!!

Autor:  2ras [ sob maja 29, 2010 2:24 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

klapa spiętrzająca chodzi luźno, natomiast regulator obrotów bzyczy przeokrutnie...

Autor:  stanleym126 [ ndz maja 30, 2010 8:11 am ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

Mogło "wysadzić" kawałkiem gumową podłogę pod przepustnicą.

Autor:  2ras [ pt cze 04, 2010 10:57 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

póki co dam sobie spokój z gazem, zakupiłem koreańskie wozidło na codzień nubira II 1,6 lpg plastik...

Autor:  2ras [ wt cze 22, 2010 7:31 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

wyciągnąłem regulator wolnych obrotów, po podłączeniu pod 12V, czuć lekkie "kopnięcie", czy oznacza to, iż dział poprawnie???

Autor:  ukaniu [ wt cze 22, 2010 9:02 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

No na kopanie to jeszcze nie sprawdzaliśmy - ale wygląda, że działa ;-)
W pozycji poczynkowej powinna być szparka po podłączeniu pod aku - całkowicie otwarty.
Sprawdź gumy pod klapą przepływomierza, wszelkie rurki itd. Trzeba je wyjąć i wymiętosić.
Mogło się skrzywić ramię klapy, mogło się rozregulować położenie spoczynkowe, mogła zmienić z powodów ww nastawa potencjometru klapy.
Trzeba zdjąć całość rozdzielacza i sprawdzić. Jak? - raczej było pisane na forum - z mety wysłał bym Cie do wyszukiwarki ale mam sentyment do Ostrowczan [zlosnik] . Bo wszystko już mieliliśmy na 20 różnych sposobów.
KE przytrute LPG wymaga sporo pracy i pieniędzy (jeśli ma się niefart) aby działało poprawnie.

Autor:  czarek12 [ wt cze 22, 2010 9:36 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

Że się tak jeszcze spytam z ciekawości,jaki to masz silnik pod maską że gazownik tak to spaprał ?

Autor:  2ras [ wt cze 22, 2010 11:33 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

420 SE `90

Autor:  2ras [ wt wrz 14, 2010 11:13 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

chciałbym odświeżyć temat, i zapytać o tzw kalosz nad przepustnicą, czy ma ktoś dostęp do dokładnie wymiarowanego rysunku bo chciałbym go zamienić na metalowy, ew zapytać o cenę takiego gumowego, pozdrawiam.

Autor:  Nemo [ śr wrz 22, 2010 11:35 am ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

2ras pisze:
założyłem gaz instalcje z blose`em u gazownika na rurce od audi 100 po ustawieni obroty min 800 nie dawało rady ustawić mniejszych, na bezynie spadały do 700-650,....
w126 420 E `90 dodam że na benzynie chodził bdb...


Chyba nigdy nie zrozumiem do końca "gazowników" którzy w silnik tego rodzaju ( i materiału) pchają gaz.. Wyszła stara prawda:
"lepsze jest z reguły gorsze od dobrego".

Autor:  2ras [ pn mar 10, 2014 11:00 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

Hey mb maniacy !!! :)
chcialem odgrzać temat. Pomimo 4 lat stania na otwartym powietrzu spodziewałem się katastrofy, a tu ani rdzy nie przybyło silnik odpalił... lol pracował równo lecz - tylko nadal ten sam problem tzn regulator wolnych obrotów działa potraktowany akumulatorem wydaje dźwięk (czyli elektromagnes chodzi ), lecz samochód odpala tylko przy uchylonej przepustnicy i odłączonym regulatorze, nie trzymając wolnych obrotów. po podłączeniu regulatora tylko mruknie chwile i gaśnie. pozytyw z negatywem co dalej dziękuję za pomoc pozdrawiam...

Autor:  2ras [ wt mar 11, 2014 10:35 am ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

up [wazniak]
Proszę pilnie o porady bo jestem tylko do jutra w PL pozdrawiam... jeszcze jedno pytanie czy zdjęty filtr powietrza robi w tym przypadku różnice? bo jedno z tych małych podciśnien jest jakby na odmie.

Autor:  georem [ wt mar 11, 2014 4:07 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

2ras pisze:
up [wazniak]
Proszę pilnie o porady bo jestem tylko do jutra w PL pozdrawiam... jeszcze jedno pytanie czy zdjęty filtr powietrza robi w tym przypadku różnice? bo jedno z tych małych podciśnien jest jakby na odmie.


Jeżeli chodzi o odpalanie na paliwie to zamontowany filtr powietrza nie gra roli praktycznie.

Autor:  2ras [ wt mar 11, 2014 5:40 pm ]
Tytuł:  Re: [W126] pomocy !!!

dzięki czekam na wskazówki... Pozdr

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/