MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Houston mamy problem - układ chlodzenia nie daj Boże silnik https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=48156 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zolnierz [ pn kwie 12, 2010 5:42 pm ] |
Tytuł: | Houston mamy problem - układ chlodzenia nie daj Boże silnik |
Mercedes S klasa model W-140, benzyna/gaz sekwencyjny. Wyrzucał płyn chłodniczy/przegrzewał /z układu chłodzenia. Nie pomogły 2 wymiany termostatu. Dopiero wymiana chłodnicy i po raz trzeci termostatu dała efekt. Płyn nie przegrzewa się temp. 80-100 stopni ale wystąpiło nowe zjawisko... Ubywa płynu w układzie chłodzenia a nie widać wycieków płynu na zewnątrz... Ubywa ok.1 litr płynu na dobę, przejeżdżając ok 100 km. Silnik na wolnych obrotach lekko drży, nierówna praca. W warsztacie zasugerowano iż nierówna praca to przewody ciśnieniowe. Pojawia się sugestia uszczelki lub pękniętej głowicy ![]() jest jednak nierówna praca silnika lekko drży. Nie potrafię sprawdzić w warunkach domowych czy pracują wszystkie gary. Mam wrażenie iż lekko stracił na mocy gdy eksploatowany jest na gazie... jest też jasny olej na bagnecie ,może rzadki? ALE W NORMIE POZIOMU. z rury wydechowej raczj woda nie leci. o ile będą to najgorsze warianty uszczelka a naprawdę w V to dwie,to czy sens naprawiać ?.czy są uszczelniacze wlewane do płynu ?lub gdzie indziej ?? Pozdrawiam |
Autor: | wapniaczek [ pn kwie 12, 2010 5:58 pm ] |
Tytuł: | |
Używałem uszczelniacza w płynie kupionego na bp. Raz w bełkocie 206 2,0 HDI i raz w piecu C.O. Obydwa użycia z pełnym sukcesem. Piec używam już piąty rok od czasu gdy to zastosowałem. Do czasu sprzedaży przez dwa lata bełkot też nie ciekł... |
Autor: | Szpakooo [ pn kwie 12, 2010 7:39 pm ] |
Tytuł: | |
Co to znaczy jasny olej? |
Autor: | Paweł-Sec [ pn kwie 12, 2010 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
Chyba padła uszczelka pod głowicą. Nic nie pzostaje tylko zamawiac komplet uszczelek i ściagać głowice. |
Autor: | bary123ce [ pn kwie 12, 2010 8:13 pm ] |
Tytuł: | |
nie wlewaj do chłodnicy uszczelniacza, bo znowu będziesz musiał ją wymieniać ![]() |
Autor: | blackmilk [ pn kwie 12, 2010 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
definitywnie uszczelka pod glowica.... |
Autor: | Digidy [ pn kwie 12, 2010 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
albo pęknięta jest sens wymieniać uszczelkę, jak reszta silnika zdrowa |
Autor: | zolnierz [ wt kwie 13, 2010 9:04 am ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie. Pojawily sie nowe objawy jak stal w grazu... pojawila sie plama na wysokosci silnika (nie chlodnicy ) po plynie chlodniczym wielkosci talerza ( troche tlusta ) ale co dziwne pojawila sie druga wieksza troche przed tylna osia... widzial kiedys ktos cos takiego ?? |
Autor: | bary123ce [ wt kwie 13, 2010 9:20 am ] |
Tytuł: | |
z tego co wiem, auta, które miały możliwość regulacji temperatury tylnego przedziału- w tylnym nadkolu montowane są elektrozawory obiegu płynu i przewody, może stamtąd leci? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |