MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Houston mamy problem - układ chlodzenia nie daj Boże silnik
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=48156
Strona 1 z 1

Autor:  zolnierz [ pn kwie 12, 2010 5:42 pm ]
Tytuł:  Houston mamy problem - układ chlodzenia nie daj Boże silnik

Mercedes S klasa model W-140, benzyna/gaz sekwencyjny. Wyrzucał płyn chłodniczy/przegrzewał /z układu chłodzenia. Nie pomogły 2 wymiany termostatu. Dopiero wymiana chłodnicy i po raz trzeci termostatu dała efekt. Płyn nie przegrzewa się temp. 80-100 stopni ale wystąpiło nowe zjawisko... Ubywa płynu w układzie chłodzenia a nie widać wycieków płynu na zewnątrz... Ubywa ok.1 litr płynu na dobę, przejeżdżając ok 100 km. Silnik na wolnych obrotach lekko drży, nierówna praca. W warsztacie zasugerowano iż nierówna praca to przewody ciśnieniowe. Pojawia się sugestia uszczelki lub pękniętej głowicy :o . Węże układu są podczas pracy silnika miękkie.Niepokojąca
jest jednak nierówna praca silnika lekko drży. Nie potrafię sprawdzić w
warunkach domowych czy pracują wszystkie gary. Mam wrażenie iż lekko stracił na mocy gdy eksploatowany jest na gazie... jest też jasny olej na bagnecie ,może rzadki? ALE W NORMIE POZIOMU. z rury wydechowej raczj woda nie leci.
o ile będą to najgorsze warianty uszczelka a naprawdę w V to dwie,to czy
sens naprawiać ?.czy są uszczelniacze wlewane do płynu ?lub gdzie indziej ??

Pozdrawiam

Autor:  wapniaczek [ pn kwie 12, 2010 5:58 pm ]
Tytuł: 

Używałem uszczelniacza w płynie kupionego na bp. Raz w bełkocie 206 2,0 HDI i raz w piecu C.O. Obydwa użycia z pełnym sukcesem. Piec używam już piąty rok od czasu gdy to zastosowałem. Do czasu sprzedaży przez dwa lata bełkot też nie ciekł...

Autor:  Szpakooo [ pn kwie 12, 2010 7:39 pm ]
Tytuł: 

Co to znaczy jasny olej?

Autor:  Paweł-Sec [ pn kwie 12, 2010 8:05 pm ]
Tytuł: 

Chyba padła uszczelka pod głowicą. Nic nie pzostaje tylko zamawiac komplet uszczelek i ściagać głowice.

Autor:  bary123ce [ pn kwie 12, 2010 8:13 pm ]
Tytuł: 

nie wlewaj do chłodnicy uszczelniacza, bo znowu będziesz musiał ją wymieniać [szalone]

Autor:  blackmilk [ pn kwie 12, 2010 9:23 pm ]
Tytuł: 

definitywnie uszczelka pod glowica....

Autor:  Digidy [ pn kwie 12, 2010 9:24 pm ]
Tytuł: 

albo pęknięta

jest sens wymieniać uszczelkę, jak reszta silnika zdrowa

Autor:  zolnierz [ wt kwie 13, 2010 9:04 am ]
Tytuł: 

Witam ponownie.
Pojawily sie nowe objawy jak stal w grazu... pojawila sie plama na wysokosci silnika (nie chlodnicy ) po plynie chlodniczym wielkosci talerza ( troche tlusta ) ale co dziwne pojawila sie druga wieksza troche przed tylna osia... widzial kiedys ktos cos takiego ??

Autor:  bary123ce [ wt kwie 13, 2010 9:20 am ]
Tytuł: 

z tego co wiem, auta, które miały możliwość regulacji temperatury tylnego przedziału- w tylnym nadkolu montowane są elektrozawory obiegu płynu i przewody, może stamtąd leci?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/