MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

E220 problem z silnikiem
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=47380
Strona 1 z 2

Autor:  me-how [ wt mar 09, 2010 9:31 pm ]
Tytuł:  E220 problem z silnikiem

Witam, C124 E220 `93 M111 auto zapala, jedzie, po przyciśnięciu mocniejszym gazu, tak powyżej 4 tys obr traci moc. Iskra jest, impuls na wtryskiwacze także, a nie pracują dwa cylindry. Czy szukanie dziury w całym w przestawiaczu rozrządu to dobry trop? Szukam w innym poście sterownika, ale to chyba nie to, cewki, świece, przewody wyeliminowane. Jakieś sugestie może?

Autor:  VALENTINE123 [ wt mar 09, 2010 10:00 pm ]
Tytuł: 

Odczytaj błędy to podstawa i wiele daje .

Autor:  kuboxxx [ śr mar 10, 2010 12:09 am ]
Tytuł: 

Przepływomierz, przepustnica do sprawdzenia ;) Ale to najlepiej tak jak powiedział VALENTINE123 przy pomocy komputera(czy jakoś tak [zlosnik] )

Autor:  me-how [ śr mar 10, 2010 8:59 am ]
Tytuł: 

on głupoty gada, ma pełną listę błędów, więc nie jest to odpowiedź - nie chcą się skasować, mostkowanie 1 z 8 na 12 sek nic nie daje - czy to się jakoś inaczej kasuje?

A co do przepustnicy i przepływomierza - jak miały by mieć wpływ te elementy na brak pracy cylindra? 1 pracuje ok a 2 już nie bardzo.

Autor:  butek22 [ śr mar 10, 2010 9:28 am ]
Tytuł: 

A jak ma się wiązka elektryczna w tym silniku???

Autor:  glysy [ śr mar 10, 2010 10:25 am ]
Tytuł: 

Które cylindry nie pracują ? Sprawdź czy nie są one obsługiwane przez ta sama cewkę. Ja u siebie tez tak miałem ze raz mi chodził na jedne baniak a raz nie i cewka miała przebicie. Zamień cewki miejscami i zobacz czy dalej przerywa na te same cylindry. Sprawdź przejście pomiędzy kablami z cewki a kompem może masz zwarcie w instalacji mercedesy tak niestety maja ze wioski sie sypia.

Powodzianie w pracach przechodziłem to u siebie wiedz wiem co to znaczy ale ze spokojem i na pewno to będzie jakaś głupota.

Autor:  grzesiekwie [ śr mar 10, 2010 4:08 pm ]
Tytuł: 

[quote="me-how"]on głupoty gada, ma pełną listę błędów, więc nie jest to odpowiedź - nie chcą się skasować, mostkowanie 1 z 8 na 12 sek nic nie daje - czy to się jakoś inaczej kasuje?

Proponuje warsztat z profesjonalnym czytnikiem i komputerem.
Mam ten sam silnik i z "blyskotką" różnie bywa.
Poza tym kilka błyśnięć może oznaczać różne błędy w porównaniu z odczytem komputerem.
Po odczytaniu komputerem fachman powie Ci co konkretnie się dzieje.

Koszt takiej operacji u mnie to 50 zł - chyba warto zainwestować.

Autor:  me-how [ śr mar 10, 2010 8:41 pm ]
Tytuł: 

wszystko o czym piszecie już zostało zrobione, dlatego zapytałem o ten przestawiacz, podczas "złej" pracy iskra jest, impuls na wtryskiwacz też, a cylinder nie pracuje <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
grzesiekwie pisze:
Koszt takiej operacji u mnie to 50 zł - chyba warto zainwestować.


reklama dźwignią handlu, ale taka mała podpowiedź, wpisz choć lokalizację dla potencjalnego klienta

Autor:  glysy [ śr mar 10, 2010 9:17 pm ]
Tytuł: 

To zamień wtryskiwacze miejscami

Autor:  MarcinJUNAK [ pt mar 12, 2010 8:04 pm ]
Tytuł: 

ja w swojej coupe tez tak miałem, okazało się że od zwarć w wiązce pomimo że przejście było grzała się końcówka mocy w kompie i odłaczał impuls na jedną cewkę, objaw był taki że raz chodzil na 6 garków a zaraz tylko na 4 i zawsze padał 1 i 6 cylinder boone sa sterowane z jednej cewki. POdjedź do dobrego elektronika, on będzie wiedział co zrobić, a tak w ogóle to wiązkę wymieniałeś kiedyś czy dalej jest oryginalna? Jeśli sa stare kable oryginalne to n apewno wiązka się krzaczy.

Autor:  me-how [ pt mar 12, 2010 8:13 pm ]
Tytuł: 

wiązka cała wymieniona, na nowe przewody

szukam sterownika - ale z tym kiepsko

Autor:  adler1934 [ sob mar 13, 2010 10:04 pm ]
Tytuł: 

Możesz mnie oświecić skąd przy 4 tys.obrotów wiesz który cylinder nie pracuje prawidłowo???Mialem w takim silniku takie same objawy i ustąpiły po wymianie przepływomierza.Mam w zapasie komputer,możesz spróbować.

Autor:  me-how [ ndz mar 14, 2010 6:19 pm ]
Tytuł: 

czy przy 4 to nie wiem, ale po powrocie do jałowego takie jaja :)

Autor:  MarcinJUNAK [ ndz mar 14, 2010 7:37 pm ]
Tytuł: 

najlepiej by było podmienić teraz kompa skoro piszesz że wiązka wymieniona, a nie masz gdzie podjechać do elektronika u siebie żeby podpiął go pod kompa i sprawdził co i jak? Nie wiem czy po podłączeniu akurat pokaże usterkę ale można zawsze spróbować bo niestety diagnostyka komputerowa tego silnika to nie to samo co w dzisiejszych samochodach.

Autor:  me-how [ ndz mar 14, 2010 7:54 pm ]
Tytuł: 

podłączanie do kompa jest do dupy, pokazuje przerywanie zapłonów na 3 i 4 cylindrze, ale to wiemy już bez mądrali

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/