MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

schemat kabli zaplonowych
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46853
Strona 1 z 2

Autor:  kamil100 [ ndz lut 14, 2010 12:53 pm ]
Tytuł:  schemat kabli zaplonowych

jak w temacie, prosze o pomoc

Autor:  Janfocus [ ndz lut 14, 2010 1:02 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
[W126] schemat kabli zaplonowych


Cytuj:
jak w temacie, prosze o pomoc




do wszystkich benzynowców? -teraz to się ludziom w głowach przewraca ;)

Schemat jest prosty po jednym od kopułki do świecy lub cewki [zlosnik]

Autor:  kamil100 [ ndz lut 14, 2010 2:13 pm ]
Tytuł: 

witam, w pospiechu pisalem zreszta jak zawsze

auto to sec500 z 83

ale to ma jakas kolejnosc

popodlaczalem to w ten sposob, na kopulce sa nrki 1,2,3 itp a wiec kabelek od nr 1 na kopulce poprowadzilem do pierwszej swiecy po lewej stronie na dole patrzac na silnik, i tak dalej.

Wymienilem pompe teraz mi kur.a iskra nie dochodzi do swiec, to auto zaczyna mnie denerwowac :/

Autor:  stanleym126 [ ndz lut 14, 2010 2:23 pm ]
Tytuł: 

kamil100 pisze:
ale to ma jakas kolejnosc

1 5 4 8 6 3 7 2

Autor:  Paweł-Sec [ ndz lut 14, 2010 2:38 pm ]
Tytuł: 

4 8
3 7
2 6
1 5

Autor:  kamil100 [ ndz lut 14, 2010 2:59 pm ]
Tytuł: 

to ktory jest poprawny ?:D <br>Dodano po 2 minutach.:<br> a pawel sec, tak jak teraz to mam podpiete, przedtem bylo chyba schematem kolegi wyzej

Autor:  Spychal [ ndz lut 14, 2010 3:29 pm ]
Tytuł: 

Podlacz tak jak Pawel napisal. Stanley podal Ci kolejnosc zaplonu.

Autor:  kamil100 [ ndz lut 14, 2010 3:49 pm ]
Tytuł: 

hm tak jak pawel mialem od poczatku ale cos nie odpalal jakies inne rady ? iskra jest paliwo jest podawane i nadal kreci ale nie odpala

Autor:  Paweł-Sec [ ndz lut 14, 2010 5:34 pm ]
Tytuł: 

kamil100 pisze:
hm tak jak pawel mialem od poczatku ale cos nie odpalal jakies inne rady ? iskra jest paliwo jest podawane i nadal kreci ale nie odpala


Zaraz zaraz iskre masz - jesteś pewien ? Kable pozakładane dobrze - paliwo jest - tego też pewny jesteś ?

I nie pali ? Proponuje wykręcić wszystkie świece i je sprawdzić raz jeszcze. Tylko sprawdzaj świece na każdym kablu zapł.

Autor:  kamil100 [ ndz lut 14, 2010 5:40 pm ]
Tytuł: 

iskra jest

paliwo jest

swiece wykrecone osuszone szmatka wytarte

nadal kreci ale nie odpala

najgorsze jest ze autem jezdzilem jakis tydz temu :|

Autor:  Spychal [ ndz lut 14, 2010 6:25 pm ]
Tytuł: 

A jak wlaczysz zaplon w samochodzie to slyszysz pompe paliwa? Powinna sie na moment odezwac. Jak tak, to zepnij na krotko wtryskiwacz rozruchowy (5-10sek) - jak ma iskre i pompy chodza, to musi sie odezwac.

P.S Nie masz w aucie jakiegos alarmu, zabezpieczenia?

Autor:  kamil100 [ pn lut 15, 2010 12:58 am ]
Tytuł: 

alarm zostal ominiety, ost elektryk sie tym zajmowal bo rzeczywiscie na poczatku rozlaczal pompe, teraz po przekreceniu zaplonu normalnie slychac pompe

rozwin prosze temat z tym wtryskiwaczem rozruchowym jestem mega laikiem w temacie mechaniki, fotka mile widziana z gory dzieki kolego

Autor:  Spychal [ pn lut 15, 2010 1:50 pm ]
Tytuł: 

Nie mam zdjecia, ale za kopulka aparatu zaplonowego i zaraz w okolicach obudowy filtra powietrza znajdzies wtyczke z niebieskim gniazdkiem. Pod nim jest wtryskiwacz rozruchowy. Zdejmij wtyczke i podaj tam + i - prosto z baterii. Jak zepniesz to poprawnie, to uslyszysz cykniecie i cichutki syk - wtryskiwacz poda paliwo. Odlacz wtryskiwacz i pal auto z rozrusznika, powinien zalapac.

Autor:  zegarek [ pn lut 15, 2010 2:08 pm ]
Tytuł: 

kamil100 pisze:
popodlaczalem to w ten sposob, na kopulce sa nrki 1,2,3 itp a wiec kabelek od nr 1 na kopulce poprowadzilem do pierwszej swiecy po lewej stronie na dole patrzac na silnik, i tak dalej.



Na kopułce nie jest 1,2,3,... tylko 1 5 4 8 6 3 7 2 zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na pewno dobrze podłączyłeś?

Autor:  Paweł-Sec [ pn lut 15, 2010 2:20 pm ]
Tytuł: 

Tak jest na kopułce.
1 5 4 8 6 3 7 2
a tak na silniku.
4 8
3 7
2 6
1 5

Napewno wszystko jest poprawnie połaczone ?
wg. Mnie skoro jest iskra i jest paliwo to wina musi tkwić w niewłaściwym podpięciu kabli zapłonowych.

Proponuje to raz jeszcze sprawdzić.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/