MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
schemat kabli zaplonowych https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=46853 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kamil100 [ ndz lut 14, 2010 12:53 pm ] |
Tytuł: | schemat kabli zaplonowych |
jak w temacie, prosze o pomoc |
Autor: | Janfocus [ ndz lut 14, 2010 1:02 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: [W126] schemat kabli zaplonowych Cytuj: jak w temacie, prosze o pomoc
do wszystkich benzynowców? -teraz to się ludziom w głowach przewraca ![]() Schemat jest prosty po jednym od kopułki do świecy lub cewki ![]() |
Autor: | kamil100 [ ndz lut 14, 2010 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
witam, w pospiechu pisalem zreszta jak zawsze auto to sec500 z 83 ale to ma jakas kolejnosc popodlaczalem to w ten sposob, na kopulce sa nrki 1,2,3 itp a wiec kabelek od nr 1 na kopulce poprowadzilem do pierwszej swiecy po lewej stronie na dole patrzac na silnik, i tak dalej. Wymienilem pompe teraz mi kur.a iskra nie dochodzi do swiec, to auto zaczyna mnie denerwowac :/ |
Autor: | stanleym126 [ ndz lut 14, 2010 2:23 pm ] |
Tytuł: | |
kamil100 pisze: ale to ma jakas kolejnosc
1 5 4 8 6 3 7 2 |
Autor: | Paweł-Sec [ ndz lut 14, 2010 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
4 8 3 7 2 6 1 5 |
Autor: | kamil100 [ ndz lut 14, 2010 2:59 pm ] |
Tytuł: | |
to ktory jest poprawny ?:D <br>Dodano po 2 minutach.:<br> a pawel sec, tak jak teraz to mam podpiete, przedtem bylo chyba schematem kolegi wyzej |
Autor: | Spychal [ ndz lut 14, 2010 3:29 pm ] |
Tytuł: | |
Podlacz tak jak Pawel napisal. Stanley podal Ci kolejnosc zaplonu. |
Autor: | kamil100 [ ndz lut 14, 2010 3:49 pm ] |
Tytuł: | |
hm tak jak pawel mialem od poczatku ale cos nie odpalal jakies inne rady ? iskra jest paliwo jest podawane i nadal kreci ale nie odpala |
Autor: | Paweł-Sec [ ndz lut 14, 2010 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
kamil100 pisze: hm tak jak pawel mialem od poczatku ale cos nie odpalal jakies inne rady ? iskra jest paliwo jest podawane i nadal kreci ale nie odpala
Zaraz zaraz iskre masz - jesteś pewien ? Kable pozakładane dobrze - paliwo jest - tego też pewny jesteś ? I nie pali ? Proponuje wykręcić wszystkie świece i je sprawdzić raz jeszcze. Tylko sprawdzaj świece na każdym kablu zapł. |
Autor: | kamil100 [ ndz lut 14, 2010 5:40 pm ] |
Tytuł: | |
iskra jest paliwo jest swiece wykrecone osuszone szmatka wytarte nadal kreci ale nie odpala najgorsze jest ze autem jezdzilem jakis tydz temu :| |
Autor: | Spychal [ ndz lut 14, 2010 6:25 pm ] |
Tytuł: | |
A jak wlaczysz zaplon w samochodzie to slyszysz pompe paliwa? Powinna sie na moment odezwac. Jak tak, to zepnij na krotko wtryskiwacz rozruchowy (5-10sek) - jak ma iskre i pompy chodza, to musi sie odezwac. P.S Nie masz w aucie jakiegos alarmu, zabezpieczenia? |
Autor: | kamil100 [ pn lut 15, 2010 12:58 am ] |
Tytuł: | |
alarm zostal ominiety, ost elektryk sie tym zajmowal bo rzeczywiscie na poczatku rozlaczal pompe, teraz po przekreceniu zaplonu normalnie slychac pompe rozwin prosze temat z tym wtryskiwaczem rozruchowym jestem mega laikiem w temacie mechaniki, fotka mile widziana z gory dzieki kolego |
Autor: | Spychal [ pn lut 15, 2010 1:50 pm ] |
Tytuł: | |
Nie mam zdjecia, ale za kopulka aparatu zaplonowego i zaraz w okolicach obudowy filtra powietrza znajdzies wtyczke z niebieskim gniazdkiem. Pod nim jest wtryskiwacz rozruchowy. Zdejmij wtyczke i podaj tam + i - prosto z baterii. Jak zepniesz to poprawnie, to uslyszysz cykniecie i cichutki syk - wtryskiwacz poda paliwo. Odlacz wtryskiwacz i pal auto z rozrusznika, powinien zalapac. |
Autor: | zegarek [ pn lut 15, 2010 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
kamil100 pisze: popodlaczalem to w ten sposob, na kopulce sa nrki 1,2,3 itp a wiec kabelek od nr 1 na kopulce poprowadzilem do pierwszej swiecy po lewej stronie na dole patrzac na silnik, i tak dalej.
Na kopułce nie jest 1,2,3,... tylko 1 5 4 8 6 3 7 2 zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na pewno dobrze podłączyłeś? |
Autor: | Paweł-Sec [ pn lut 15, 2010 2:20 pm ] |
Tytuł: | |
Tak jest na kopułce. 1 5 4 8 6 3 7 2 a tak na silniku. 4 8 3 7 2 6 1 5 Napewno wszystko jest poprawnie połaczone ? wg. Mnie skoro jest iskra i jest paliwo to wina musi tkwić w niewłaściwym podpięciu kabli zapłonowych. Proponuje to raz jeszcze sprawdzić. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |