MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

dyfer-wymiana uszczelniaczy
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45630
Strona 1 z 1

Autor:  czarek12 [ pn gru 21, 2009 9:47 pm ]
Tytuł:  dyfer-wymiana uszczelniaczy

Widać nieduże wycieki z pod flanszy przy tylnym moście,przydałoby się wymienić zimeringi ale jak zdjąć flanszę ? wybić młotkiem, nic w środku się nie rozleci ? proszę o poradę !

Autor:  czarek12 [ śr gru 30, 2009 8:33 am ]
Tytuł: 

Nie doczekałem się podpowiedzi ,więc ponawiam temat, jak wymienić boczne zimeringi ( te od półosi ) w tylnym moście ?

Autor:  WSR [ śr gru 30, 2009 8:55 am ]
Tytuł: 

To cieknie ci spod obudowy czy z pierścieni uszczelniających?
Jak z simmeringów to wymiana na wiele się nie zda, bo prawdopodobnie jest tam luz i on jest główną przyczyną wycieków.

Autor:  czarek12 [ czw gru 31, 2009 10:21 am ]
Tytuł: 

A jaki olej i ile go potrzeba na wymianę, jak miałem kiedyś BMW 750i to w warsztacie lali czerwony, chyba taki jak do skrzyni ASB dextron ATF 220 ?

Autor:  zegarek [ czw gru 31, 2009 11:58 am ]
Tytuł: 

czarek12 pisze:
A jaki olej i ile go potrzeba na wymianę, jak miałem kiedyś BMW 750i to w warsztacie lali czerwony, chyba taki jak do skrzyni ASB dextron ATF 220 ?


Absolutnie nie ATF 220 :)
Kup w ASO oryginalny olej MB do mostu. Zwykły ok 70 za litr, a do LSD* ok 100. Do Twojego wchodzi 1,2l lub 1,5l (nie pamiętam)

* jeśli masz LSD, to będziesz miał tabliczkę na moście informującą o specjalnym oleju

Autor:  diablos25 [ ndz sty 03, 2010 10:41 am ]
Tytuł: 

zegarek pisze:
jeśli masz LSD

to po pierwsze sie tym nie chwal. [zlosnikz]
a po drugie uzywaj w malych ilosciach. [zlosnikz]

Autor:  TReneR [ ndz sty 03, 2010 11:16 am ]
Tytuł: 

Chodzi o flansze walu czy flansze polosiek?

Autor:  czarek12 [ ndz sty 03, 2010 11:25 am ]
Tytuł: 

Już wszystko, lub prawie wszystko wiem, most wyciągnięty i rozebrany,przeglądnięty,wygląda na zdrowy ale zimeringi będą wymienione- koszt ok,80pln szt. oleum 87pln/litr :o

Autor:  TReneR [ ndz sty 03, 2010 11:29 am ]
Tytuł: 

Umnie tez cieklo z uszczelniaczy flanszy pulosiek - po wymianie samych uszczelniaczy juz ladny pare lat suchutko 8)

Autor:  bitex [ czw sie 12, 2010 3:06 pm ]
Tytuł:  Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy

Odkopię trochę temat.....Jak wymienić simmering w moście (w123), ten od strony wałka atakującego ? Bo widzę, że jest tam taka jakby nakrętka z czterema wcięciami ? Jest na to jakiś patent czy trzeba mieć specjalistyczny klucz lub ściągacz ?

Autor:  ukaniu [ czw sie 12, 2010 3:54 pm ]
Tytuł:  Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy

Wymienić simering od strony wałka ataku nie jest ani trudno ani prosto - ale trzeba wiedzieć jak
http://www.w114-115.org.pl/j/index.php?option=com_jfusion&Itemid=3&jfile=viewtopic.php&f=24&t=48099&start=0&hilit=kijku

Autor:  bitex [ czw sie 12, 2010 11:08 pm ]
Tytuł:  Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy

ok, dzięki wielkie. Będę walczył :)

Autor:  mr_simon [ sob sie 14, 2010 4:41 pm ]
Tytuł:  Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy

Czy wymiana tych simeringów, o których mowa w temacie jest bardzo problematyczna i nie każdy może sobie z tym poradzić? Bo widzę, że jest lekko zaolejone. Pojechałem z tym do kilku mechaników i niestety żaden nie chce się podjąć wymiany bo trzeba wykręcać całe tyle zawieszenie, jeden to nawet stwierdził, że jest niesamowity problem z wykręceniem półośki bo wszystko wokół jest pordzewiałe a jak się już uda wykręcić to potem ciężko poskladać, a tak w ogóle to może się półośka ukręcić podczas wykręcania.

Autor:  TReneR [ pt sie 20, 2010 9:42 am ]
Tytuł:  Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy

No jest pare srubek do odkrecenia przy poloskach, umnie poszly bez problemu, tylko musialem odpowiedni klucz dokupic. Wozka zaniweszenia nie trzeba odkrecac - skad ten pomysl? Sama wymiana uszczelniaczy jest banalnie prosta.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/