MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
dyfer-wymiana uszczelniaczy https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=45630 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | czarek12 [ pn gru 21, 2009 9:47 pm ] |
Tytuł: | dyfer-wymiana uszczelniaczy |
Widać nieduże wycieki z pod flanszy przy tylnym moście,przydałoby się wymienić zimeringi ale jak zdjąć flanszę ? wybić młotkiem, nic w środku się nie rozleci ? proszę o poradę ! |
Autor: | czarek12 [ śr gru 30, 2009 8:33 am ] |
Tytuł: | |
Nie doczekałem się podpowiedzi ,więc ponawiam temat, jak wymienić boczne zimeringi ( te od półosi ) w tylnym moście ? |
Autor: | WSR [ śr gru 30, 2009 8:55 am ] |
Tytuł: | |
To cieknie ci spod obudowy czy z pierścieni uszczelniających? Jak z simmeringów to wymiana na wiele się nie zda, bo prawdopodobnie jest tam luz i on jest główną przyczyną wycieków. |
Autor: | czarek12 [ czw gru 31, 2009 10:21 am ] |
Tytuł: | |
A jaki olej i ile go potrzeba na wymianę, jak miałem kiedyś BMW 750i to w warsztacie lali czerwony, chyba taki jak do skrzyni ASB dextron ATF 220 ? |
Autor: | zegarek [ czw gru 31, 2009 11:58 am ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: A jaki olej i ile go potrzeba na wymianę, jak miałem kiedyś BMW 750i to w warsztacie lali czerwony, chyba taki jak do skrzyni ASB dextron ATF 220 ?
Absolutnie nie ATF 220 ![]() Kup w ASO oryginalny olej MB do mostu. Zwykły ok 70 za litr, a do LSD* ok 100. Do Twojego wchodzi 1,2l lub 1,5l (nie pamiętam) * jeśli masz LSD, to będziesz miał tabliczkę na moście informującą o specjalnym oleju |
Autor: | diablos25 [ ndz sty 03, 2010 10:41 am ] |
Tytuł: | |
zegarek pisze: jeśli masz LSD
to po pierwsze sie tym nie chwal. ![]() a po drugie uzywaj w malych ilosciach. ![]() |
Autor: | TReneR [ ndz sty 03, 2010 11:16 am ] |
Tytuł: | |
Chodzi o flansze walu czy flansze polosiek? |
Autor: | czarek12 [ ndz sty 03, 2010 11:25 am ] |
Tytuł: | |
Już wszystko, lub prawie wszystko wiem, most wyciągnięty i rozebrany,przeglądnięty,wygląda na zdrowy ale zimeringi będą wymienione- koszt ok,80pln szt. oleum 87pln/litr ![]() |
Autor: | TReneR [ ndz sty 03, 2010 11:29 am ] |
Tytuł: | |
Umnie tez cieklo z uszczelniaczy flanszy pulosiek - po wymianie samych uszczelniaczy juz ladny pare lat suchutko ![]() |
Autor: | bitex [ czw sie 12, 2010 3:06 pm ] |
Tytuł: | Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy |
Odkopię trochę temat.....Jak wymienić simmering w moście (w123), ten od strony wałka atakującego ? Bo widzę, że jest tam taka jakby nakrętka z czterema wcięciami ? Jest na to jakiś patent czy trzeba mieć specjalistyczny klucz lub ściągacz ? |
Autor: | ukaniu [ czw sie 12, 2010 3:54 pm ] |
Tytuł: | Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy |
Wymienić simering od strony wałka ataku nie jest ani trudno ani prosto - ale trzeba wiedzieć jak http://www.w114-115.org.pl/j/index.php?option=com_jfusion&Itemid=3&jfile=viewtopic.php&f=24&t=48099&start=0&hilit=kijku |
Autor: | bitex [ czw sie 12, 2010 11:08 pm ] |
Tytuł: | Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy |
ok, dzięki wielkie. Będę walczył ![]() |
Autor: | mr_simon [ sob sie 14, 2010 4:41 pm ] |
Tytuł: | Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy |
Czy wymiana tych simeringów, o których mowa w temacie jest bardzo problematyczna i nie każdy może sobie z tym poradzić? Bo widzę, że jest lekko zaolejone. Pojechałem z tym do kilku mechaników i niestety żaden nie chce się podjąć wymiany bo trzeba wykręcać całe tyle zawieszenie, jeden to nawet stwierdził, że jest niesamowity problem z wykręceniem półośki bo wszystko wokół jest pordzewiałe a jak się już uda wykręcić to potem ciężko poskladać, a tak w ogóle to może się półośka ukręcić podczas wykręcania. |
Autor: | TReneR [ pt sie 20, 2010 9:42 am ] |
Tytuł: | Re: dyfer-wymiana uszczelniaczy |
No jest pare srubek do odkrecenia przy poloskach, umnie poszly bez problemu, tylko musialem odpowiedni klucz dokupic. Wozka zaniweszenia nie trzeba odkrecac - skad ten pomysl? Sama wymiana uszczelniaczy jest banalnie prosta. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |