MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Kolejny 280TE -ASB czy to już koniec? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44912 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | ZORTOX [ pn lis 16, 2009 11:42 pm ] |
Tytuł: | Kolejny 280TE -ASB czy to już koniec? |
Witajcie !!! Od tygodnia jestem posiadaczem tej oto niuńki... ![]() ![]() ![]() ![]() Trochę faktów: Auto z 11.95r czyli końcówka produkcji Przebieg 119mil=190.000km udokumentowane San ogólny dobry. VIN WDB1240882F340603 Model 280 TE / E 280 Chassis 1240882F340603 Engine 104942 22 062785 Transmission 722504 04 220476 Order 0 5 537 82805 Lights BOSCH Wiper BOSCH Delivery date 14.11.95 Dealer Great Britain (537) Interior leather mushroom (265) Paint 572 ruby red metallic (? 01.01.1995) Options 240 outside temperature indicator (? 01.03.1982) 280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (? 01.05.1984) 291 airbag for front passenger airbag for front passenger (? 01.10.1993) airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger) 300 storage box in front tray (? 01.05.1988) 341 additional lamp (? 01.09.1982) 412 electric sliding roof with tilting device (? 01.07.1983) 425 5-speed automatic transmission (? 01.02.1988) 461 instrument with mileage reading and english lettering (? 01.04.1990) 538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (? 01.10.1989) 541 double roller blind used as luggage and passenger guard (? 01.01.1980) 543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (? 01.11.1978) 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (? 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest 580 air conditioner/Tempmatic (? 01.11.1982) 584 electric window lifters (front and rear doors) (? 01.04.1970) electric window lifters, fourfold or sixfold 593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (? 01.01.1972) 613 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic (? 01.02.1963) 620 emission control system vehicles with catalyst technique (? 01.03.1985) 668 722 baggage rack, integrated (? 01.07.1981) 731 wood trim, burred walnut root (? 01.08.1980) 833 Listwy dachowe na bagaż 844 folding seat bench in loading compartment, reverse to direction of travel (? 01.10.1977) 880 closing system with infrared remote control (? 01.02.1988) Auto zostało prze zemnie ocalone przed rychłą śmiercią pod olbrzymią prasą hydrauliczną...na lokalnym shrocie (sam się dziwie dlaczego chcieli popełnić tą zbrodnie, ale mozna się do tego przyzwyczaić będąc w UK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nazajutrz, mając już w ręce adres poprzedniego użytkownika, udałem się doń ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pozegnalismy się miło a ja za telefon do mojego scrapmana że biorę kombiałkę i niech jakieś koła szykuje ![]() Dnia następnego nabyłem droga kupna 6l ojeju semi-synt ,aby cokolwiek plywalo w silniku i taki super hiper mega extra klej co miałby stawić czoło tej dziurze w baku ![]() ![]() Załadunek odbył sie bez przeszkód choć użyto sztaplarki/wózka widłowego do tego celu...nic sie nie pogięło ani uszkodziło więc przy okazji brawa dla operatora ![]() ![]() ![]() Jak zobaczycie wymieniłem grilla, zainstalowałem linkę maski zakleiłem diurę w baku oraz posztukowałm węże o chłodnicy by móc odpalic silnik. Zalałem aż 5l Pb i zacząłem modlic się by odpalił...moje prośby dziwnym trafem zostały wysłuchane (chyba byłem dobry przez cały rok czy jak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Reszta fotek :----> http://picasaweb.google.pl/xotroz/S124E28095r?authkey=Gv1sRgCNXs1rjF8srMOA# Pozdrawiam Arti Zortox |
Autor: | Kierowca bombowca [ wt lis 17, 2009 9:00 am ] |
Tytuł: | |
Piękna historia ![]() ![]() Co do tłumika...może na tym złomie coś byś znalazł skoro ich tam jest więcej?? |
Autor: | Rafał82 [ wt lis 17, 2009 9:38 am ] |
Tytuł: | |
Bardzo fajna historia ale chciałbym zadać bardzo przyziemne pytanie -ile funciaków kosztował? |
Autor: | szymon.dziawer [ wt lis 17, 2009 11:49 am ] |
Tytuł: | |
Prawie jak mój, tylko pewnie DUUUUŻO tańszy :] , nie sportline no i pasażer kieruje... Pozdrawiam Szymon |
Autor: | b@rtek [ wt lis 17, 2009 3:56 pm ] |
Tytuł: | |
W srodku swietnie wyglada!Na zewnatrz ma troche do roboty ale mysle ze z twoim zapalem szybko przywrocisz mu dawny blask.Fajnie ze kobieta dala ci wszystkie kwity....Swoja droga zobaczcie za granica jaka kultura u nas pan Mietek kazal by ci wypie**alac. |
Autor: | ZORTOX [ śr lis 18, 2009 6:39 am ] |
Tytuł: | |
Kierowca bombowca pisze: Co do tłumika...może na tym złomie coś byś znalazł skoro ich tam jest więcej?? Oczywiście tłumik końcowy bede miał i moze nawet średkowy ale od wersji E200...a chyba sroskowe się róznia wiec chyba pozostanie mi tylko końcowy bo we wszystkich jest taki sam ![]() ![]() ![]() Rafał82 pisze: ile funciaków kosztował?
kosztował równowatrość 3 nowych opon (powiedzmy 225/55/17) średniej jakości w przydrożnym garażu ![]() ![]() szymon.dziawer jak wiemy to "prawie" robi jakąś tam różnice ![]() ![]() ![]() ![]() b@rtek racja, środek to jego as w rękawie bo naprawdę zacny jest a to przecież jeszcze nie sprzątałem w środku ![]() ![]() ![]() |
Autor: | beet [ śr lis 18, 2009 7:20 am ] |
Tytuł: | |
ZORTOX pisze: NA kulturę normalnych mieszkańców nie moge narzekać bo przy każdym zakupie auta miałem tylko mile wspomnienia z odbytych wizyt i pogadanek
Jak im mowisz gdzie pracujesz, to pewnie za kazdym razem im sie 7 wrzesien 1940r. przypomina ![]() |
Autor: | ZORTOX [ śr lis 18, 2009 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
beet pisze: Jak im mowisz gdzie pracujesz, to pewnie za kazdym razem im sie 7 wrzesien 1940r. przypomina
Możliwe...ale nie mam zwyczaju na dzień dobry mówić tego gdzie pracuję...jeżeli gadka się klei i widzę że ktoś naprawdę miły jest i zapyta sie o to, to odpowiem ![]() A propo's 7 września 1940, miałem w życiu jedną sytuacje kiedy to w pierwszej pracy w Uk jako master fitter w niebiańskim Kwik-Ficie ![]() ![]() Nie mniej jednak kultura osobista obserwowanych prze zemnie krajanów budzi zupełnie inne emocje ale otym nie ma co tu się rozpisywać... ![]() |
Autor: | W126_Sopot [ śr lis 18, 2009 9:45 pm ] |
Tytuł: | |
O żesz jakie to życie niesprawiedliwe ![]() ![]() Gratulować zakupu i życzyć bezstresowego nawijania kilometrów. Adam |
Autor: | ZORTOX [ ndz lis 22, 2009 1:18 am ] |
Tytuł: | |
żeby nie było tak pięknie chciałbym zadac kilka dręczących mnie pytań: 1. Czy to normalne ze po wyjęciu przednich foteli i rozłączeniu czujników zapiętych pasów, świeci mi się teraz czerwona lampka SRS? Jak wrzucę fotele z powrotem problem zniknie czy trzeba kasować ten błąd jakoś komputrem? 2. Drugi kłopot wiąże się bezposrednio z pierwszym kłopotem ![]() - sprawdziłem odpływy przednie szybra i są OK, - sprawdziłem odpływy przednie progu(taka gumowa zaślepka/kapturek z 3 dziureczkami mocowana od spodu progu) i są OK - sprawdziłem odpływy tylne progu i są OK - wyjąłem akumulator i jego podstawę i wyczyściłem z liści wnęki zawiasów i teraz jest Ok - sprawdziłem wszelakie gumowe przelotki za akumulatorem na ściance grodziowej i wygląda wszystko na OK - odkręciłem przednie plastikowe nadkola i wyciągnąłem spod nich z 3 duże garści ziemi i liści , później wymyłem tam to wszystko karcherem i jest OK -wyczyściłem tylne nadkola a w szczególności to takie zagłębienie zaraz na końcu progu...gdzie przeważnie zbiera się błoto i inne syfy i tu chyba jest przyczyna tego problemu bo jest tam mała dziurka która to nie wiem po co jest a tylko ułatwia wlewanie się wody do środka. Co ciekawe w prawym progu takowej nie ma i prawa strona podłogi jest raczej sucha...Oco w tym biega i czy to normalne że ma być tam w tym progu dziurka?? wyglada ona na fabryczną ![]() ![]() oto foty z powodzi ![]() ![]() tak prezentuje się wykładzina ![]() ![]() a tak środowisko pod nią ![]() no i teraz czas na tą dziwną dziurkę ![]() ![]() ![]() ![]() Cała tapicerkę przynajmniej wyprałem i schnie ale to zajmie pewnei z 2 tygodnie ![]() |
Autor: | kielbik [ ndz lis 22, 2009 2:41 am ] |
Tytuł: | |
ZORTOX pisze: ![]() ![]() beet pisze: Jak im mowisz gdzie pracujesz, to pewnie za kazdym razem im sie 7 wrzesien 1940r. przypomina A co wydazylo sie 07.09.1940? ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ ndz lis 22, 2009 9:20 am ] |
Tytuł: | |
ZORTOX pisze: jakieś sugestie bo mi już ręce opadają
Zauważyłem w swoim S124 z 1995r. że nabierają wody w tym samym miejscu co beczki. Po zdemontowaniu błotnika okazało się, że pionowy fartuch wewnętrzny pod błotnikiem zaczął rdzewieć na wylot. Tam bym szukał dziur ![]() |
Autor: | Jurand [ ndz lis 22, 2009 9:26 am ] |
Tytuł: | |
ZORTOX pisze: Gdzie szukać przecieku?
Sprawdź odprowadzenie wody z nagrzewnicy, masz wersje z klima i na 99% są juz zapchane. ![]() |
Autor: | Emsi [ ndz lis 22, 2009 10:51 am ] |
Tytuł: | |
Jurand pisze: Sprawdź odprowadzenie wody z nagrzewnicy, masz wersje z klima i na 99% są juz zapchane
Też obstawiałbym na zapchane przewody od klimy. Jeden forumowy Kolega miał ten sam problem w SECu. Zalało mu całą podłogę gdyż woda zamiast odpływem poszła do kabiny nawiewami przy podłodze.... ![]() |
Autor: | rolbas [ ndz lis 22, 2009 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
ZORTOX pisze: 1. Czy to normalne ze po wyjęciu przednich foteli i rozłączeniu czujników zapiętych pasów, świeci mi się teraz czerwona lampka SRS? Jak wrzucę fotele z powrotem problem zniknie czy trzeba kasować ten błąd jakoś komputrem?
To jest normalnei nic nie trzeba kasowac gdy wyjmujesz tylko fotele Po zapieciu wszystkiego z powrotem blad SRS zniknie tzn zgasnie lampa. W pamieci sterownika SRS bedzie informacja ze taki blad sie wydarzyl ale bez wplywu na prace SRSu. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |