MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
ŚWIECE ŻAROWE..190 D https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=4406 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kasiant [ pn lis 24, 2003 2:50 pm ] |
Tytuł: | ŚWIECE ŻAROWE..190 D |
pala sie świece żarowe...notorycznie |
Autor: | damian [ pn lis 24, 2003 3:33 pm ] |
Tytuł: | |
I co w związku z tym? Chcesz kupić nowe, zapytać o powód ich przepalania czy tylko nas informujesz o tym radosnym fakcie ![]() |
Autor: | kasiant [ pn lis 24, 2003 5:35 pm ] |
Tytuł: | |
damian pisze: I co w związku z tym? Chcesz kupić nowe, zapytać o powód ich przepalania czy tylko nas informujesz o tym radosnym fakcie
![]() powód |
Autor: | gorex [ czw lis 27, 2003 11:36 pm ] |
Tytuł: | |
wygadany to Ty jestes Kolego ![]() |
Autor: | barto [ ndz lis 30, 2003 2:56 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, a ja korzystając z tematu świec żarowych, chciałem zapytac czy typ świec żarowych stosowanych w w 124 250 turbo diesel mozna jednoznacznie określic, czy niezbędny będzie demontaż?????? Prawdopodobnie jedna znich sie paliła i podczas rannego rozruchu nie wszystkie cylindry od razu pracują. dzieki za podpowiedzi |
Autor: | gorex [ śr gru 03, 2003 4:57 pm ] |
Tytuł: | |
swiece czy sa spalone mozesz sprawdzic. a typ dobiora ci w kazdym sklepie niestety nie mam ksiazki ni emoge powiedziec. jesli masz spalona swiece to kontrolka grzania swiec powinna palic sie jeszcze chwile po tym jak sillnik zaskoczy. no i mozesz sprawdzic kabelkiem, rozbierz czarna skrzynke z prawe strony silnika (jak stoisz przed chlodniaca) jeden z wyciagnij kostke, stykaj pokoleji wtyki kostki z zasilaniem (grubszy kabel przkrecony do puszki). spalona bedzie swieca na ktorej nie iskrzy, numerk swiecy cylindra sa napisane(liczy sie od chlodnicy do szyby). jedna siweca do moje kosztuje ok. 45 zl bosh |
Autor: | barto [ czw gru 04, 2003 7:42 am ] |
Tytuł: | |
Dzieki, wlasnie wymieniłem i to dokładnie takim sposobem jak opisałeś, druga świeca nie grzała. Ale problem był dopiero z jej wyciagnięciem. Nie mogłem sie do niej dostac zadnym kluczem, az zdesperowany sciagnołem kolektor ssący, niby prosta sprawa ale 3 godzinki nad tym siedziałem. Ale moze to i dobrze bo po ponownym założeniu kolektora na starej usczelce z silikonem, nagle silnik dostal dodatkowych koni mechanicznych(ewidentnie czuc jak turbina sie załącza przy 2 tys obr.) Doszedłem do wniosku ze kolektor ssacy był juz sciagany i albo uszczelke trzeba wymieniac za kazdym razem, alebo za słabo był przykręcony i cała para z turbiny szła w powietrze. Nawet mogło o tym świadczyc zaolejenie w okolicach 1,2,3 wejcia kolektora ssącego. Takze nie wiem ile ten silikon wytrzyma, ale jak nie wytrzyma to trzeba bedzie nową uszczelke założyć i w koncu delektować sie 250 DT, bo tego T zawsze mi brakowało i teraz wiem czemu. Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |