MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 16, 2025 1:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: W126 300SD
Post: czw paź 23, 2003 3:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
J.W. jest 126 diesel i to 3,0

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 7:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ale o co chodzi???

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 7:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
W szczecinie widzałem pierwszy raz i moje pytanie brzmi czy takowe są
czy gościu se tylko dziury zakleił na klapie bo widziałem wiele 126 ale benzyny

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 23, 2003 7:28 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Rad.ek pisze:
W szczecinie widzałem pierwszy raz i moje pytanie brzmi czy takowe są
czy gościu se tylko dziury zakleił na klapie bo widziałem wiele 126 ale benzyny


A-ha.
Jest: 300SD/SDL lub 350SD/SDL. Obydwa turbo. Z VIN'u wyjdzie czy oryginał.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 24, 2003 10:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Mam doświadczenie z takim bo mielismy taką 126 300SD.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł: Re: W126 300SD
Post: pt paź 24, 2003 10:30 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Takie coś było i jest to super połaczenie kosztów i dynamiki .
Jest to wspaniałe auto i ja cos wiem na ten temat ...

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 24, 2003 10:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Dynamiki? No nie powiem. Z początku turbina nam działała i z wyprzedzaniem nie było dużych problemów ,ale jak padła to był wół.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.

W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)

Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym

503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 24, 2003 11:44 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Luk pisze:
Dynamiki? No nie powiem. Z początku turbina nam działała i z wyprzedzaniem nie było dużych problemów ,ale jak padła to był wół.


Turbodiesel z definicji rozwija max moc przy chodzace turbinie [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 11:18 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Luk pisze:
Mam doświadczenie z takim bo mielismy taką 126 300SD.


Luk, ale przecież ma lokalnym spocie Twój Tata mówił, że bylo to początkowo S280 z wsadzonym 3 litrowym dieselem :-?

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 11:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
laudan pisze:
Luk pisze:
Dynamiki? No nie powiem. Z początku turbina nam działała i z wyprzedzaniem nie było dużych problemów ,ale jak padła to był wół.


Turbodiesel z definicji rozwija max moc przy chodzace turbinie [zlosnik]


[zlosniki]

Tak na serio: do niedawna byłem jeszcze zwolennikiem takich rozwiązań, czyli S-klasa diesel. Ostatnio zmieniłem zdanie: na parkingu w galerii mokotów zaparkowałem obok nowej s-ki i wdałem się w dyskusję z szoferem. Gość był zachwycony parametrami jezdnymi, osiągami, wyciszeniem - tu się zgadzam - ale jak odpalił tego klekota ... tak to nie pasuje to dystyngowanego, eleganckiego i luksusowego nadwozia. Minimum R6 - w końcu jednak S do czegoś zobowiązuje.
Na marginesie - tak w ogóle to lubię dieselki.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 12:29 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Bukol pisze:
Tak na serio: do niedawna byłem jeszcze zwolennikiem takich rozwiązań, czyli S-klasa diesel. Ostatnio zmieniłem zdanie: na parkingu w galerii mokotów zaparkowałem obok nowej s-ki i wdałem się w dyskusję z szoferem. Gość był zachwycony parametrami jezdnymi, osiągami, wyciszeniem - tu się zgadzam - ale jak odpalił tego klekota ... tak to nie pasuje to dystyngowanego, eleganckiego i luksusowego nadwozia. Minimum R6 - w końcu jednak S do czegoś zobowiązuje.
Na marginesie - tak w ogóle to lubię dieselki.


CDI przebijaja bezyniaka pod wieloma wzgledami, moze na biegu jalowym glosne, ale za to ciche przy szybszej jezdzie (niskie obroty), ekonomiczne (nawet przy S-klassie to sie liczy) no i ta trwalosc, choc pewnie do wolnossacych diesli im brakuje. On ma sie dobrze prezentowac z pewnej odleglosci [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 12:40 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
laudan pisze:
CDI przebijaja bezyniaka pod wieloma wzgledami

Na pewno - osiągi, zwłaszcza przy dużych prędkościach (momentu obrotowego nie oszukasz)

laudan pisze:
...moze na biegu jalowym glosne, ale za to ciche przy szybszej jezdzie (niskie obroty)

Ciche w trakcie jazdy, bo niskoobrotowe w porównaniu do benzynowych, ale nie dotyczy V8. Na jałowym chodzi trochę jak "zwykły" diesel.

laudan pisze:
...ekonomiczne (nawet przy S-klassie to sie liczy)

I tu jest problem - Sklasa jest z założenia luksusowa. Bruno Sacco powiedział kiedyś, że S-klasa ma jedną wadę - cenę, jest za tania i zbyt wiele osób może ją sobie kupić. Ale fakt - ekonomia się liczy, choć jeżeli ktoś wydaje 400kPLN na auto to po cholerę liczyć tu koszty paliwa?

laudan pisze:
On ma sie dobrze prezentowac z pewnej odleglosci

I to mu wychodzi. Widzisz - ja lubię dźwięk diesla i nie razi mnie to przy G za 400k czy przy Range'u za 400k, ale elegancka limuzyna to co innego.
A propos trwałości - trudno wypowiadać się o CDI w tym kontekście, a starszym V8 jakoś trwałości nie brakowało.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 12:46 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:

laudan pisze:
...ekonomiczne (nawet przy S-klassie to sie liczy)

I tu jest problem - Sklasa jest z założenia luksusowa. Bruno Sacco powiedział kiedyś, że S-klasa ma jedną wadę - cenę, jest za tania i zbyt wiele osób może ją sobie kupić. Ale fakt - ekonomia się liczy, choć jeżeli ktoś wydaje 400kPLN na auto to po cholerę liczyć tu koszty paliwa?


I właśnie dlatego powstają takie auta jak np. Maybach...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 12:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Idzik pisze:
I właśnie dlatego powstają takie auta jak np. Maybach...


Tylko dlaczego do projektowania Maybacha nie zatrudniono dobrego designera? Z oszczędności? [zlosnik] [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 25, 2003 12:53 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:

Tylko dlaczego do projektowania Maybacha nie zatrudniono dobrego designera? Z oszczędności? [zlosnik] [zlosnik]


Raczej mniejszą wagę zwracałbym tu na koszt stworzenia tego cuda, a skupił się raczej na kwocie zakupu... :)

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl