| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Regulacja Pompa paliwa E250 diesel https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39106 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | RAFAŁ 99 [ sob lut 14, 2009 7:26 pm ] |
| Tytuł: | Regulacja Pompa paliwa E250 diesel |
Czy w E250 diesel z 1995r istnieje jakaś regulacja na pompie paliwa? Jeździłem takim autem i był strasznie mułowaty Na pierwszych dwóch biegach jako tako przyspieszał ale potem prawie nie jechał Dużo szybciej przyspiesza mój Citroen AX 1.5D Właściciel auta powiedział że na pompie paliwa jest jakaś regulacja można wybrać albo pełne osiągi i wyższe spalanie albo wolniejszą jazdę ale za to mniej pali i że on ma ustawioną właśnie oszczędną jazdę Czy to prawda? Czy trudno się to reguluje? Ile kosztuje taka regulacja? Na czym ona polega? |
|
| Autor: | escort923 [ sob lut 14, 2009 8:31 pm ] |
| Tytuł: | |
zapewne klucz 10 lub 13 i sie skreca na pompie.Tak miałem w passacie 1.6 TD.Tu moze jest podobnie?:) |
|
| Autor: | darus [ sob lut 14, 2009 8:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Pompa powinna byc ustawiona tak, aby wyprzedzenie tłoczenia było zgodne z danymi producenta, a wiec chyba raczej nie da sie tu nic podkręcic (to tak jak w benzynie zmieniać ustawienie aparatu zapłonowego). To , że był mułowaty zwiazane jest z jakąś usterką, albo poprostu takie twoje odczucia. |
|
| Autor: | Chuck Norris [ ndz lut 15, 2009 6:36 am ] |
| Tytuł: | |
to tylko 113KM na 1,5 tony!!!! nie oczekuj cudów!!!! one tak mają!!!! chociaż u mnie na trójce jeszcze przyspiesza fajnie ale czwórka to typowe toczydełko... |
|
| Autor: | RAFAŁ 99 [ ndz lut 15, 2009 11:37 am ] |
| Tytuł: | |
Dziś postaram się wyciągnąć od właściciela co on wymyślił i jak on to zrobił? |
|
| Autor: | laudan [ ndz lut 15, 2009 12:31 pm ] |
| Tytuł: | |
RAFAŁ 99 pisze: Dziś postaram się wyciągnąć od właściciela co on wymyślił i jak on to zrobił?
Hehe, gosc mial niezla teorie. Jak tak krecil pompa wtryskowa to moze byc z niej tylko kibel. Trzeba ja wyjac na stol pobierczy i odpowiednio ustawic dawki. Pozniej ustawic wyprzedzenie. Co do e250 jesli to jest kombi to nie nalezy spodziewac sie super osiagow. Mozna naprawic, ew pozybyc sie EGR to tez pomaga. |
|
| Autor: | szeryf [ pn lut 16, 2009 9:09 am ] |
| Tytuł: | |
Pokrecic pompa mogl, zmienil wtedy jedynie poczatek wtrysku. Zreszta i tak w to watpie, bo zeby pokrecic ta pompa to trzeba sie troche silnika narozbierac. W moim E300D jest z kolei odwrotnie, to ze mam 3 litry pod maska czuc dopiero na 3 biegu. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|