MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 7:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 16, 2009 2:41 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
mianowicie jadę sobie dzisiaj w nocy do domku i chce przyspieszyć (no bo co tam jakieś A6 będzie mnie tu porabiać) a tu przyspieszenie owszem do 3 tys a póżniej jakby mu paliwa brakowało... moc sie konczyła na 3 tys obrotów... i ani troszkę więcej... owszem paliwa juz mało ale rezerwa jeszcze nie świeciła... dojechałem do cpn-u (nie tankowałem) kupiłem sobie browki i wracam do domu około 1,5km przyspieszam a tu rakieta!!!! do 4200 obr wchodzi jak nic.... i bądź tu mądry... przez myśli przeszły mi po kolei:
-pompa wtryskowa
-filtr paliwa
-filtr powietrza...
ale jesli po zgaszeniu i odpaleniu ładnie poszedł więc chyba z filtrami to nie ma nic wspólnego... czyzby jakaś elektronika???? ale jaka elektronika jest w E250D????

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
Post: pt sty 16, 2009 7:50 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Filtry, albo paliwko. Moze zaciagnal syf z baku jak miales malo paliwa. Jedyna elektronika w e250d jest do rozrusznika i naladowania aku ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 16, 2009 3:38 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
wymieniłem filterek paliwa ale nie wiem czy coś sie zmieni... nawet na starym potrafił dać w palnik a teraz zoabczymy... :) no izatankowałem do pełna... mam nadzieje ze mi juz tak nie zrobi... co by było gdyby takl zrobił przy wyprzedzaniu???? aż strach pomyśleć...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 16, 2009 7:00 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
A wymieniales kiedys glowny filtr paliwa?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 16, 2009 7:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no tak! ten PP 841 bodajże...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 20, 2009 9:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
Czesć. Śmię twierdzić, że to przez syfskie paliwo. Ja miałem podobną sytuacje w moim dieselku. W zbiorniku była ćwiartka ropy - jechałem do domu i nagle ja mu gaz a on zgasł. Wyglądało to tak jak by się układ zapowietrzył - zapalił mi dopiero po 10 minutach odczekania kiedy to drugi raz zacząłem kręcić rozrusznikiem. W filtrze paliwowym tym głównym był istny żur - a filtr wymieniam co pół roku. Rozebrałem wyciszenie w bagażniku wyjąłem zbiornik i wypłukałem go. Ze zbiornika wypłynęła taka zawiesina. Teraz sam już nie wiem gdzie tankować :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 20, 2009 11:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
u mnie chyba jednak też był filtr bo go wymieniłem i wszystko wróciło do normy... ale z filtra wyleciała czysciutka ropka... wiec nie wiem czemu tak sie działo... fakt... ja kupilem auto ponad rok temu i tego filtra nie wymieniałem fcale a nie wiem ile poprzednik na nim jeździł...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 20, 2009 11:16 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt mar 21, 2008 12:44 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Okolice Warszawy
hmm jeśli to jest ten nowszy motor 20v to jest jeszcze elektromagnes na pompie sterowany modułem ARA, sa one za akumulatorem, za tym plastikiem, mój np sie wiesza, czasem po odpaleniu autko sie wyrywa do przodu, a czasem sie naciska i reaguje tak ospale, rozkręca sie, a jak jest ok to po naciśnięciu jest od razu reakcja z pełną siła. Nie sadziłem, ze ten diselek potrafi tak jeździć. (nie mam katalizatora ani EGR)

_________________
124 E250 20v OM605. 94r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 21, 2009 1:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
To jest Wszystko Nic panowie...:) pewnego razu... będąc w krakowie Dieslem... Co prawda Iveco ale chodzi o to ze też klekot... zatankowaliśmy do pełna na shell'u, po paru km od stacji auto przestało jechac;):) do wiecej niz 60 sie nie rozpędzało , takze syf był straszny;/;/;/po powrocie do domu zmiana filterków, zmiana paliwa i auto rakieta;):) Natomiast znajomy tka kiedys na shell;u zatankował ale w niemczech... auto odpaliło ale zaczeło wariować a ze auto miał nowe to zadzwonił po serwis, serwis przyjechał na koszt Shella poniewaz stwierdzili paliwo zlej Jakości:):):) nigdy nie wiesz co zatankujesz:)

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.
Mercedes Vito 2,3D (80KM)
IVECO 5912 2,8 TDI
RENAULT Master 2,5 DCI
RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )
Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 21, 2009 11:57 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
to nie tak... ja rozumiem ze paliwo syf... ale ały czas było ok w sensie ja tankuje prawie zawsze do pełna a jesli nie do pełna do ponad 3/4 na pewno... nie chce suytuacji ze mi w diesleku zabraknie paliwka... no i tu cały czas ok paliwko dobre... aż w końcu po około 8 godz. jazdy ja mu w pedał a on zdechł... i dlatego sie przeraziłem... ale chyba to był filtr paliwa... mimo ze powylaniu z niego wszystkiego wylała sie czysta ropka to i tak gdzieś w środku musiał być chyba zapchany bo teraz mi tak już nie robi....

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl