MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
dziwne obajwy pompy paliwa + przekaźnik pompy paliwowej https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38427 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | grzesiekwie [ śr sty 14, 2009 12:27 pm ] |
Tytuł: | dziwne obajwy pompy paliwa + przekaźnik pompy paliwowej |
Witam używałem opcji szukaj, ale wyczerpałem to co było opisane moja bolączka jest taka, że po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki i czasami nie słychać wogóle pompy paliwa, która wykonuje test ok 2s. obajw występuje nie zawsze, auto udaje mi sie uruchomic po kilku krotnym przekręceniu kluczyka. paliwo jest i jest dobrej jakości,tankowane na jednej stacji ciągle. filtr paliwa wymieniony, bezpieczniki całe, przekaźnik za akumulatorem pompy paliwa wymieniony na nowy, bezpiecznik który się w nim znajduje również. Może któryś z szanownych użytkowników spotkał się z podobnymi objawami?? auto to 124 220 CE |
Autor: | Janfocus [ śr sty 14, 2009 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
warto zmierzyć, czy jest napięcie na pompie (gdy jej nie słuchać), jesli jest to znaczy że umarła pompa, jeśli nie ma, to szukamy dalej... Jesli auto ma lpg, to moga być przekaźniki od lpg (odcinają pompę) |
Autor: | grzesiekwie [ śr sty 14, 2009 1:00 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: warto zmierzyć, czy jest napięcie na pompie (gdy jej nie słuchać), jesli jest to znaczy że umarła pompa, jeśli nie ma, to szukamy dalej...
Jesli auto ma lpg, to moga być przekaźniki od lpg (odcinają pompę) gazu nie ma pompa nie umarła bo raz działa a raz nie, nie ma na to reguły jeśli nie działa to musze kilka krotnie przekręcać kluczyk |
Autor: | adi_1233 [ śr sty 14, 2009 1:31 pm ] |
Tytuł: | |
grzesiekwie pisze: pompa nie umarła bo raz działa a raz nie, nie ma na to reguły
jeśli nie działa to musze kilka krotnie przekręcać kluczyk miałem podobnie w swoim.. tylko że mi co pewien czas gasł w czasie jazdy i ciężko było odpalić... i pewnego dnia wymieniłem pompę... poprostu ona już ledwo zipie i raz chodzi i raz nie... |
Autor: | killer [ śr sty 14, 2009 1:45 pm ] |
Tytuł: | |
grzesiekwie pisze: pompa nie umarła
Dobrze ci koledzy piszą ...czy jest napięcie na pompie (gdy jej nie słuchać) ... sprawdź czy jest napięcie na pompie ale dokładnie w tym momencie jak nie działa, bo może po prostu jest już na wykończeniu. (wykluczysz tym ewentualną awarię pompy, bo jeżeli nie bedziesz miał napięcia na pompie to trzeba szukać w samym połączeniu pompy) Pozdrowienia |
Autor: | stanski61 [ śr sty 14, 2009 2:55 pm ] |
Tytuł: | |
Na początek się przywitam. Jeżeli chodzi o temat pompy paliwa miałem całkiem niedawno ten sam problem w swoim W124 230E,powodem był przekażnik pompy paliwa,ale nie ten z bezpiecznikiem tylko ten duży, czarny obok tego który opisałeś. |
Autor: | grzesiekwie [ śr sty 14, 2009 4:10 pm ] |
Tytuł: | |
stanski61 pisze: Na początek się przywitam.
Jeżeli chodzi o temat pompy paliwa miałem całkiem niedawno ten sam problem w swoim W124 230E,powodem był przekażnik pompy paliwa,ale nie ten z bezpiecznikiem tylko ten duży, czarny obok tego który opisałeś. a mógłbyś go dokładnie opisać. obok tego małego od pompy paliwa mam przekaźnik od asd, owszem są 2 większe, jeden ok. 10x15 boscha z 1 dużą kostką oraz drugi ciut większy tyle że z dwoma kostkami któremu z nich warto się przyjżeć?? |
Autor: | stanski61 [ śr sty 14, 2009 4:40 pm ] |
Tytuł: | |
a mógłbyś go dokładnie opisać. Cytuj: Mój wygląda tak,ale to inny silni,inne oznaczenia i parametry <br>Dodano po 4 minutach.:<br> sorki zapomniłem wkleić
http://img297.imageshack.us/img297/5397 ... 004fv1.jpg http://img299.imageshack.us/img299/961/zdjcie005tu5.jpg http://img102.imageshack.us/img102/3365 ... 006fa2.jpg |
Autor: | adi_1233 [ śr sty 14, 2009 8:44 pm ] |
Tytuł: | |
u mnie to mechanik na samym początku sprawdzał ale był dobry... zanim wymienił pompę to sprawdzał wszystko... nawet przepustnicę przeczyszczał i kalibrował... |
Autor: | stanski61 [ śr sty 14, 2009 8:56 pm ] |
Tytuł: | |
Mój był dwa razy u elektronika,przelutowane wszystkie połączenia,było dobrze jeden miesiąc,wymiana na inny(używka) i jest ok. |
Autor: | grzesiekwie [ sob sty 17, 2009 5:17 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie a propo przekaźników: wymieniłem mały zielony przekaźnik. Z opisu części w komputerze wynikało że jest to przekaźnik paliwowy. Kostka jest zielona i mała, przychodzi za akumulatorem, ma wymiary 2x2 z bezpiecznikiem 20 A u góry, na nią przychodzi plastikowa nakładka. Jednak dalej mam ten sam objaw. Nie mam aparatu żeby zrobić zdjęcia przekaźników. Oprócz tego małego zielonego po lewej stronie jest jeszcze przekaźnik od ASD. Natomiast po Prawej stronie mam podłużny srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem - prawdopodobnie od ECU. Zostaje jeszcze drugi z prawej od KickDown o nr 003...5005. Na żadnym z nich nie było wzmianki o KPR czy o wartości obrotach, przy którym ma odcinać paliwo Czy któryś z wymienionych przeze mnie przekaźników może mieć coś wspólnego z pompą paliwową? w razie potrzeby: 124 220 CE `94 skrzynia ASB 4 VIN WDB1240421C028345 |
Autor: | stanski61 [ sob sty 17, 2009 6:28 pm ] |
Tytuł: | |
W porzednim poście posłałem Ci linki ze zdjęciami,ten przekażnik z opisem KickDown jest odpowiedzialny za pompe paliwa(mój silnik 230E+ASB) |
Autor: | Gerri [ sob sty 17, 2009 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
Najprawdopodobniej grzesiekwie ma w swoim aucie motor 111. Wtedy ma wtrysk HFM lub PMS i nie ma klasycznego, dużego przekaźnika pompy jak w motorze 102 tylko mały, z bezpiecznikiem, wielkości zwykłej "kostki do świateł" |
Autor: | stanski61 [ sob sty 17, 2009 10:17 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: sprawdź czy jest napięcie na pompie ale dokładnie w tym momencie jak nie działa
Znając życie i temat z tym sprawdzaniem może być problem,zapewne awaria pojawia się w miejscu gdzie niema możliwości tego zrobić np. centrum miasta,dletego też proponuję proste,ale może skuteczne rozwiązanie,stryskaj gniazdo przekażnika,tego którego wymieniałeś spreyem do elektryki,może pomoże. |
Autor: | grzesiekwie [ ndz sty 18, 2009 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Witam Jeśli chodzi o spryskanie to już tego dokonałem sprey contactem. Silnik rzeczywiście mam 111 - 2,2 B + ASB, a przekaźnik od kickdown chyba nie wiele ma wspólnego z pompą. Przekaźnik od pompy rzeczywiście taki mały wymieniony. Zostaje jeszcze pompa paliwa, wymienię ją, może w końcu uda mi się rozwiązać problem. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |