MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wiązka elektryczna https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37354 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Michó [ czw lis 20, 2008 6:52 pm ] |
Tytuł: | Wiązka elektryczna |
Witam... Podczas zakładania gazu do meska zostało zauważone że kable od wiązki elektrycznej już sie rozsypują. Co 3mm sie kruszą. Wymieniał ktoś z Was? Sa zamienniki? Straszyli ze okolo 2tys. oryginaly kosztują. |
Autor: | Wika [ czw lis 20, 2008 7:06 pm ] |
Tytuł: | |
Wymieniałem tą wiązkę , która idzie nad silnikiem i to w dwóch autach ale z silnikiem 3,5 TD ( przez popękaną wiązkę "fisiował "np. alarm i czasami nie chciał odpalać ) . To musi być wada fabryczna, bo nie pierwszy raz spotykam się z takim problemem w W140. Prawdopodobnie jest tam zbyt słaba izolacja cieplna i dlatego kruszą się kable. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lis 20, 2008 7:12 pm ] |
Tytuł: | |
najtaniej to kumaty elektronik i dolutowac wiązke kabel po kabelku. |
Autor: | karolkarol [ czw lis 20, 2008 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
Kable nad silnikiem w s350 są prowadzone w plastikowej tubie, przynajmniej u mnie. Pamiętam, bo ta rurka mi sie rozypuje(tzn. brakuje jej fragmentów), ale podejrzewam żę jest to spowodowane ingerencją człowieka:) A jak u innych S350 te kabelki wyglądają? |
Autor: | MercBeginner [ pt lis 21, 2008 10:18 am ] |
Tytuł: | |
Czasem kable tracą izolację ponieważ jest wykonana z ekologicznych materiałów. |
Autor: | leszek.k [ pt lis 21, 2008 11:04 am ] |
Tytuł: | |
Witam wiaska kabil to normalne najsłabszy punkt tego auta,nowa kosztuje 2450zł ja zmieniałek kazdy kabelek z osobna trwało to jakies 10godzin (dowiedziałem się podczas montazu lpg nie było żadnych kłopotów ale wymieniłeb by miec spokuj i nie meczyć sie z puzniejszymi kłopotami) co do twojego pytania to to raczej z tymi kablami nie powino mieć nic wspulnego bo to wiazka silnika . |
Autor: | sniechu19 [ pt lis 21, 2008 11:44 am ] |
Tytuł: | |
A gdzie idzie ta wiązka panowie?? Tzn bezpośrednio do czego?? Mam silnik 3.2 w swojej laluni i chętnie bym obkukał tą wiązkę czy oby jest spoko. Tylko która to bo troche tego mam pod maską ![]() |
Autor: | leszek.k [ pt lis 21, 2008 2:15 pm ] |
Tytuł: | |
masz na 100% do wymiany ta wiazka idzie od lewej strony (komputery) po całym silniku np do wtryskiwacze,czujniki itp |
Autor: | popek [ sob lut 13, 2010 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
witam kolego napisał ze najlepiej to kumaty elektryk a gdzie takiego znalezc bo szukam od 4 miesiecy:( prosze o kontakt dyska13@yahoo.co.uk |
Autor: | maclaw [ sob lut 13, 2010 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
ja też to robiłem w M119 - jakieś 8 godzin roboty, ale kłopot z głowy |
Autor: | Digidy [ sob lut 13, 2010 4:02 pm ] |
Tytuł: | |
jaki jest koszt sztukowania wiązki? |
Autor: | leszek.k [ sob lut 13, 2010 5:24 pm ] |
Tytuł: | |
Witam tak jak wspominali koledzy w 140 ma taką wadę wrodzoną,mi osobiście zajęło to 7 godzin ale była już wyciągnięta przez znajomego co wkładał mi lpg,teraz mam spokój z tym a jak się nie mylę to kupiłem łącznie 20m kabla różne kolory,zachęcam do wymiany.Pozdrawiam |
Autor: | popek [ ndz lut 14, 2010 7:06 pm ] |
Tytuł: | |
osobiscie nie polecam sztukowania kabli kazdy z nas wie że kidy lutujemy sami po niedługim czasie niekture luty puszczą i zaczna robic zwarcia |
Autor: | trocin [ pn lut 15, 2010 10:47 am ] |
Tytuł: | |
W silnikach M104 czesto slyszy sie o padajacych wiazkach, u mnie w M119 obejrzalem ja ostatnio dokladnie przy okazji wymiany lancucha i zarowno plastikowa oslona jak i izolacja kabli sa w bardzo dobrym stanie... |
Autor: | Mirmur [ pn lut 15, 2010 11:38 am ] |
Tytuł: | |
popek pisze: osobiscie nie polecam sztukowania kabli kazdy z nas wie że kiedy lutujemy sami po niedługim czasie niekture luty puszczą i zaczna robic zwarcia Powszechnie wiadomo, że każdy Polak potrafi lutować jednak tylko nieliczni potrafią lutować dobrze. Prawidłowo wykonane połączenie lutowane jest bardzo trwałe. Po wykonaniu połączenia lutowanego należy jeszcze je zabezpieczyć izolacją a najlepiej łatwo dostępnymi koszulkami termokurczliwymi. trocin pisze: ..zarowno plastikowa oslona jak i izolacja kabli sa w bardzo dobrym stanie...
Większość ingerencji naszych mechaników pod maską auta kończy się sukcesywnym usuwaniem elementów osprzętu silnika, które pozornie nie maja wpływu na jego pracę. Zaczyna się od usuwania plastikowych spinek, uchwytów i wszelkich osłon, które przeszkadzają podczas naprawy. Po jej wykonaniu zwykle lądują w koszu jako niepotrzebne, bo przecież bez nich wszystko działa a kto by marnował czas na ich ponowny montaż. Producent nie instalował tych elementów jako ozdoby a ich brak skutkuje uszkodzeniami instalacji elektrycznej, hydraulicznej a nawet pękaniem metalowych rurek wtryskiwaczy. Wystarczy zajrzeć pod maskę auta i już można wiele powiedzieć na temat jego historii serwisowej, dbałości właściciela i kraju pochodzenia. Pozdrawiam. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |