MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
PROBLEM Z 126....POMOCY!!!!!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=3670 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | DYBA 17 [ ndz wrz 14, 2003 2:21 am ] |
Tytuł: | PROBLEM Z 126....POMOCY!!!!!! |
WITAM!!! POSIADAM MB126 AUTOMAT 280(185PS)LPG I NIKT Z MECHANIKOW U KTÓRYCH BYŁEM NIE POTRAFI MI POWIEDZIEc CO JEST Z NIM NIE TAK.PROBLEM POLEGA NA TYM zE AUTO W CZASIE NORMALNEJ JAZDY ZACHOWUJE SIE OK. NATOMIAST PRZY GWAŁTOWNYM HAMOWANIU LUB DOJEzDZANIU NP. DO sWIATEl CZY SKRZYzOWANIA POPROSTU GAŚNIE(LUB PRAWIE GAsNIE JAK NIE DODAM GWAŁTOWNIE GAZU).DZIWI MNIE TAKzE TO GDY PODCZAS NORMALNEJ JAZDY WRZUCe LUZ(N) TAKzE GAsNIE A NIE POWINIEN.ROBI TO I NA BENZYNIE I NA GAZIE.PEWIEN MECHANIOR POWIEDZIAŁ ZE BRAKUJE TU W NIM "RURY PLASIKOWEJ KToRA ODCHODZI OD POKRYWY FILTRA POW.(NA KONCU SPŁASZCZONA)" I ŻE JEST TO NORMA ZE SIE TAK ZACHOWUJE.FAKTYCZNIE PRZYPOMINAM SOBIE TAKĄ "RURĘ" W MOIM PORZEDNIM 124.ALE CZY W 126 TEz TAKIE COs POWINNO BYĆ?????I CZY JEST TO WINĄ TAKIEGO ZACHOWANIA AUTO????? PROSZĘ DORADŻCIE MI CZY MA ON RACJĘ CZY JEST TO ZUPEŁNIE COŚ INNEGO.EWENYUALNIE DAJCIE NAMIARY KTO BY MI POMÓGŁ!!!!!!!!!!!!!! Z GÓRY WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ POZDRAWIAM |
Autor: | Sobiecha [ ndz wrz 14, 2003 12:42 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o gaz to tak. Gazownik mi mówił że trzeba wiercić otwory lub zdławiać dolot powietrza, gdyż pęd powoduje gaśnięcie autka. A dlaczego na benzynie... Zobacz w EPC jeśli rura była to być musi. |
Autor: | szdowk [ ndz wrz 14, 2003 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
Hello To typowe dla gazu w k-jetronic'owych silnikach MB :-/ Jak juz bedziesz mial ta rure, to potem kaza Ci koleno wymianiac zawory sterujace k-jetroniciem, komputery sterujace instalaja gazowa, mieszaliki itp, a potem caly silnik. Albo ten silnik bedzie chodzil tylko na benzynie, albo tylko na gazie. Jezeli bedzie sie go usilowalo zmusic do pracy i na jednym i na drugim, to na obydwu paliwach bedzie do d*.*. PS. Na gazie, zamiast splaszczonej rury ![]() PS2. Jezeli masz pogieta klapke przeplywomierza, to oczywiscie nalezy zaczac od wymiany jej na prosta ![]() |
Autor: | Bukol [ ndz wrz 14, 2003 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
Jak już wcześniej pisali koledzy przyczyną Twoich kłopotów jest gaz. Musisz udać się do DOBREGO fachowca od LPG, najlepiej jeżeli będzie to także miłośnik/fachowiec od MB. Trzeba zmodyfikować układ dolotowy powietrza, lub ... pozbyć się gazu - niestety 280 sporo pali. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |