MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Coupe działa 1 strona kilmy. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33385 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | PecPecPec [ sob kwie 26, 2008 2:57 pm ] |
Tytuł: | Coupe działa 1 strona kilmy. |
Witam.Mam problem w mojej qp mam 2strefowa kilmatyzacje i działa mi tylko 1 strona klimy tzn. z lewej strony klima reaguje na ustawiona temp,kiedy chce jest zimno kiedy chce jest cieplo , a z prawej zawsze wieje gorace powietrze. o co kaman?? |
Autor: | kwiatkowski.l [ sob kwie 26, 2008 9:46 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć sprawdź piny zasilania na elektrozaworach od nagrzewnicy. Ustawienie na zimno elektrozawór zamknięty 12-14V na zasilaniu. Jeżeli walnięte zasilanie elektrozawór jest otwarty daje ciepło w nagrzewnicę. Jeżeli na obu jest 12V prawdopodobnie zaciął się elektrozawór. |
Autor: | PecPecPec [ sob kwie 26, 2008 9:49 pm ] |
Tytuł: | |
kurde nie zabardzo zrozumialem;p nie znam sie na tym za bardzo , moze jakos dokladniej?? dzieki wielkie |
Autor: | kwiatkowski.l [ sob kwie 26, 2008 10:20 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie w w126 elektrozawory są koło akumulatora do każdego elektrozaworka idzie kostka z dwużyłwego przewodu. Ustaw pokrętła na minimum i sprawdź napięcie na kostce miernikiem. oczywiście na włączonym zapłonie. |
Autor: | Waldi [ pn kwie 28, 2008 7:20 am ] |
Tytuł: | |
W W 124 zawory ogrzewania są przed akumulatorem 2 sztuki,po jednym na prawą i lewą stronę ogrzewania kabiny.Odpinasz kostke z tych zaworów masz 3 piny.Podpinasz miernik pod srodkowy pin i lewy stawiasz sobie wyswietlaczem do szyby i w kabinie pokretlem od temperatury przekrecasz w skrajne poleżenia,az do pstrykniecia.Max grzanie ok.0V max chłodzenie ok.12V.Jerzeli tak bedziesz miał to sterowanie jest ok.Prawdopodobnie padniety zawór.ak nie będzie takich wartości to szukaj przerw na kablach albo masz uszkodzone sterowanie ogrzewaniem. |
Autor: | Kolor [ pt cze 25, 2010 11:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Coupe działa 1 strona kilmy. |
Witam! Mam pytanie odnośnie regulacji ogrzewania. Sytuacja wygląda następująco zawór ogrzewania na 100% sprawny sprawdzone są cewki i wstawione nowiutkie elektrozawory. Brak prądu na wtyczce zasilającej zawór (oczywiście leci gorące powietrze ciągle). Jak podłączę bezpośrednio z akumulatora to zawory działają. Potencjometry zostały rozebrane i wyczyszczone były mocno zabrudzone. Czujnik temperatury przy oświetleniu i otwieraniu szyberdachu rozebrany i też wyczyszczony. I gdzie dalej szukać problemu? Ewentualnie, jeśli można spytać to jak jest to sterowanie podłączone może ktoś ma jakiś schemat? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |