MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pytania dotyczace S-Classe 3.2 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=33019 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Druss [ śr kwie 09, 2008 2:14 pm ] |
Tytuł: | Pytania dotyczace S-Classe 3.2 |
Witam wszystkich. mam takie pytanie czy warto zwrocic uwage na klase S z 94r. bo te modele mi sie baaardzo podbaja, jestem w nich zakochany i mam takie pytania : 1. Ile moze to palic (3.2 benz) 2. Najczestrze usteki, koszty ekploatacji 3. Czy mozna zalozyc do niego Gaz (sekwencje) I teraz pojawai sie problem, znalazlem na allegro taki model : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4809247 co o nim sadzicie ?? i musze zaznaczyc ze na to autko mam tylko 15tys. jak myslicie czy to jesy za malo zeby kupic w dobrym stanie wlasnie taka klase S z takim silnikiem?? bo wiekszy silnik odpada, jedynie 3.2 Dzieki z gory za odp pozdrawiam. |
Autor: | MercBeginner [ śr kwie 09, 2008 2:31 pm ] |
Tytuł: | |
Dlaczego większy silnik odpada? Ostatnio ktoś pisał, że 280 i 320 są na granicy elastyczności do tak ciężkiej budy więc wbrew pozorom palić będą tyle samo co np: 420. Rozumiem, że chodzi o koszt instalacji LPG (6cylindrów a 8...). No cóż, sprawa do rozważenia. Bo samo spalanie będzie porównywalne, a zupełnie inna bajka. Drogie jest zawieszenie do tego samochodu (około 4000zł). Warto oprócz kasy na samochód mieć też coś na aktualne naprawy. Zawsze coś trzeba zrobić! Co do samochodu z linka - ten manual... Pytanie co kryje się głębiej? Druga sprawa to jakieś dziwne dwa różne odcienie tylnych listw pod światłami. Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach. Moje marzenie się już spełniło w zeszłą niedzielę (jest w opisie ![]() |
Autor: | THC [ śr kwie 09, 2008 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
Plak na oponach zawsze śmierdzi handlarzyną ![]() Kupuj 420 ew. 500. A dlaczego to poszukaj w archiwum. |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr kwie 09, 2008 5:10 pm ] |
Tytuł: | |
samochodzik z linku na pierwszy rzut oka ładnie wyglada .. na drugi juz słabiej... pozatym jak sie chce kupić eSę .... trzeba sie liczyc ze 15 tys to bardzo mało (po pierwsze na sam samochod... po drugie ... na zrobienie czego kolwiek w nim). sekwencje oczywiście sie zarzuci .. silnik 320 będzie zasłaby ... oczywiscie.. będzie chodził ale jak juz kolega wspomniał ... 420 jest najlepszym wyjściem pomiędzy spalaniem a dynamiką.. spali tyle ile wlejesz ![]() |
Autor: | kuba124 [ śr kwie 09, 2008 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli masz tylko 15k zł na wydanie to W140 sobie odpuść. To auto jest dość kosztowne w eksploatacji. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pamiętaj wyczekaj i kup ZADBANY "nie tani" egzemplarz. ![]() |
Autor: | bary123ce [ śr kwie 09, 2008 8:27 pm ] |
Tytuł: | |
Zakupiłem właśnie V12 ![]() ![]() |
Autor: | Druss [ śr kwie 09, 2008 11:06 pm ] |
Tytuł: | |
No to bede musial sie wstrzymac z tym moim marzeniem ... ale faktycznie jak mam kupic cos co mnie zje to nieoplaca sie. A co do pojemnosci no to wiecie, przy 3,2 a przy 4,2 sa rozniece tez w ubezpieczeniu :/ a ja nie mam zadnych znizek ani nic ![]() a co do tego ze 3,2 bedzie spalac tyle samo co 4,2 to z checia bym sobie poczytal ale niemoge/nieumiem znalesc. |
Autor: | MarcinMer [ czw kwie 10, 2008 8:32 am ] |
Tytuł: | |
Druss pisze: A co do pojemnosci no to wiecie, przy 3,2 a przy 4,2 sa rozniece tez w ubezpieczeniu :/ a ja nie mam zadnych znizek ani nic
![]() Mylisz się Kolego - stawka ubezpieczeniowa jest taka sama ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Kubitus [ czw kwie 10, 2008 8:52 am ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: Zakupi³em w³a¶nie V12 Nied³ugo siê pochwalê pierwszymi problemami
Pamiętaj,że jak byś wywalał ten silnik,to ja go chętnie przyjmę w lekko tuningowanej formie ![]() ![]() |
Autor: | THC [ czw kwie 10, 2008 11:46 am ] |
Tytuł: | |
Druss pisze: a co do tego ze 3,2 bedzie spalac tyle samo co 4,2 to z checia bym sobie poczytal ale niemoge/nieumiem znalesc. To proste, 320 musi byc ciśnięty żeby 140 jechała. 420 i 500 rusza ją bez wysiłku, na dużo niższych obrotach przy prędkościach podróżnych itp. 600 to trzeba uważać z pedałem gazu he he eh. Zbieraj 25 tysięcy , jedź do CH i kup 420,albo 500. |
Autor: | Sokol [ czw kwie 10, 2008 12:09 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce oczywiście wywalisz ten szmelc z pod maski i wstawisz turbodiesla ![]() ![]() |
Autor: | MercBeginner [ czw kwie 10, 2008 2:07 pm ] |
Tytuł: | |
Druss pisze: No to bede musial sie wstrzymac z tym moim marzeniem ... ale faktycznie jak mam kupic cos co mnie zje to nieoplaca sie.
A co do pojemnosci no to wiecie, przy 3,2 a przy 4,2 sa rozniece tez w ubezpieczeniu :/ a ja nie mam zadnych znizek ani nic ![]() Nie ma nic gorszego niż zmasakrować marzenia... Nie warto zniechęcić się kupując wóz który miał być bajką, a zamiast jeździć będzie ciągle stał w bardzo drogich serwisach. Co do ubezpieczenia... W PZU progi podstaw są w przybliżeniu takie: 2000cm3 -> 2199 cm3 - ok. 2600zł 2200cm3 -> xxxx cm3 - ok. 2800zł Zniżka 10% przysługuje jeśli wpłaca się całość ubezpieczenia Dlatego ja jestem współwłaścicielem ![]() |
Autor: | georem [ czw kwie 10, 2008 5:39 pm ] |
Tytuł: | Re: Pytania dotyczace S-Classe 3.2 |
Druss pisze: i musze zaznaczyc ze na to autko mam tylko 15tys. jak myslicie czy to jesy za malo zeby kupic w dobrym stanie wlasnie taka klase S z takim silnikiem??
Na W140 w dobrym stanie 15klpn nie strczy, jeszcze 10kpln w pogotowiu wtedy musisz mieć. Nie obawiałbym się natomiast kupna V8, opłaty są takie same jak za 2.0 - 2.5, również nie bałbym się cen zawieszenia bo 4000zł staczy na wymianę wszystkiego pod samochodem i to może nawet 2 razy ![]() Najważniejsze to kupić dobrą sztukę. |
Autor: | kuba124 [ czw kwie 10, 2008 7:54 pm ] |
Tytuł: | |
georem pisze: Nie obawiałbym się natomiast kupna V8, opłaty są takie same jak za 2.0 - 2.5, również nie bałbym się cen zawieszenia bo 4000zł staczy na wymianę wszystkiego pod samochodem i to może nawet 2 razy
Dokładnie. ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw kwie 10, 2008 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
Sokol pisze: bary123ce oczywiście wywalisz ten szmelc z pod maski i wstawisz turbodiesla
no ba! czytasz w moich myślach ![]() ![]() A auto jest z Japonii ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |