MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
na co zwrócic uwagę przed zakupem. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=32368 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | berts [ pn mar 10, 2008 8:09 pm ] |
Tytuł: | na co zwrócic uwagę przed zakupem. |
czołem jako, że jeszcze nie miałem przyjemności posiadania takowego modelu, proszę o poradę na co zwrócić uwagę przed kupnem. Myslę o tym aucie http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... highlight= Samochód ma gaz i automatyczną skrzynkę biegów. Jakieś szczególne miejsca w które trzeba zaglądnąć? będę wdzięczny za wszelkie uwagi. |
Autor: | PRZEMEK1234 [ wt mar 11, 2008 12:13 am ] |
Tytuł: | |
Ja gdybym teraz kupowal podobne 126 to priorytetowo zwrocil bym uwage na stan skrzyni. To jest jakis dramat w tych autach. Wlozylem juz trzecia i doprowadza mnie do szalu... Remont ok 3000 tys i jedyna rosadna opcjia sie okazuje. Poza tym...hmm to jest druga seria wiec z blacha powinno byc ok, silnik v8 jest nie do zatyrania, ja mam kompresje od 6 do 12 i na cieplym w srodku nie czuc wibracji... ![]() Wyglada na ladny egz. tylko chyba na tych zdjeciach jest dziura w fotelu kierowcy... jesli sie niie przewidzialem to przyjzyj sie pedala i kierownicy itp.. Powodzenia Ps. lepiej dolozyc do dobrego egzeplaza niz kupic cos do roboty, ja ostatnio zostawilem 10 000 u mechanika i nie wiem czy jestem w polowie idealu... |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt mar 11, 2008 8:58 am ] |
Tytuł: | |
PRZEMEK1234 pisze: ja ostatnio zostawilem 10 000 u mechanika i nie wiem czy jestem w polowie idealu...
to co ty żeś robił ![]() ![]() |
Autor: | jachimek [ wt mar 11, 2008 9:57 am ] |
Tytuł: | |
wrzucił pewnie ze 300 dodatkowych koni:D:D:D |
Autor: | Janfocus [ wt mar 11, 2008 3:26 pm ] |
Tytuł: | |
wystarczy wymienić 4 zaciski hamulcowe 4x2200 plus wymiana i małe coś i mamy 10000 ![]() |
Autor: | PRZEMEK1234 [ wt mar 11, 2008 6:30 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: wrzucił pewnie ze 300 dodatkowych koni:D
wrzucilem 500.... Wystarczylo zrobic hamulce, zawieszenie bez amortyzatorow, wsadzic inna skrzynie( 2 razy ![]() Mechanik tez nie pracuje za friko... Cena lozyska tylnego (zawieszenie nivo) 800zl....brak zamiennikow. Pozdrawim!!! |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt mar 11, 2008 8:27 pm ] |
Tytuł: | |
ahhh ![]() |
Autor: | jachimek [ wt mar 11, 2008 9:13 pm ] |
Tytuł: | |
ja to nie wiem... to forum ma przyciagac do MB a nie odpychac... cenami:D:D:D poprostu Miet jest nie do zaj.... ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt mar 11, 2008 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
no oczywiście ![]() No ale słuchaj .. do W123 za 300zł to miałem 2 alternatory i jeden rozrusznik ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Coco77 [ czw mar 20, 2008 4:50 pm ] |
Tytuł: | |
W/g mnie części do wszystkich aut są w podobnych cenach .Owszem zdarzają się różnice . Ja bez względu na to ile kosztują części i tak kupię swoją GWIAZDĘ. |
Autor: | Janfocus [ czw mar 20, 2008 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
berts pisze: Jakieś szczególne miejsca w które trzeba zaglądnąć?
zajrzeć trzeba wszędzie ![]() ![]() powodzenia js |
Autor: | berts [ ndz kwie 27, 2008 10:26 am ] |
Tytuł: | |
Cześć chciałbym wrócić do tematu, który już wałkowaliśmy. Dopiero teraz znalazłem chwilę czasu, aby zrobić parę kilometrów autem. Jakie wrażenia?.... jak z jazdy mercedesem ![]() Janfocus pisze: na początku blacha podobnie jak w innych MB z uwzględnieniem tylnego podszybia i tylnych błotników zaglądałem, leżałem pod samochodem, a że stoi w garażu od jakiegoś czasu i nie miał styczności z deszczem wygląda b. dobrze. Janfocus pisze: czy działa cały wypas elektryka pracuje, szybki chodzą idealnie, problem jest natomiast z dziurą w dachu, mianowicie nie domyka się... słychać że mechanizm pracuje, ale jak by jakaś linka była urwana... nie da się go domknąć. Janfocus pisze: czy silnik chodzi równo na zimnym i ciepłym i jak ciągnie na zimno i ciepło, czy nie stuka silnik i zawiecha mając na uwadze długi postój auta, nie bardzo chciałem go odpalać (nie wiem jaki jest stan oleju itd.) no ale bez jazdy niewiele da się powiedzieć, po odpaleniu przez chwilę dość wysokie i falujące obroty, uspokoiło się dopiero jak się auto rozgrzało, stuków w silniku żadnych nie słyszałem. Co się tyczy zawieszenia to lekki pisk... chyba prawy przód, coś w rodzaju obcierającej gumy... Janfocus pisze: pracę motoru trzeba sprawdzić też na gazie sprawdzone, na benzynie wydaje mi się, że lepiej ciągnie, ale na gazie pracuje równo, w sumie jak dla laika w kwestii gazu to nie widziałem różnicy. Janfocus pisze: Jak pracuje skrzynia, ważne aby nie szarpała przy zmianie biegów i nie szarpała przy przejściu z D na R i odwrotnie, czy ruszając na maxa (kick down) płynnie przełącza biegi do ostatniego
i tutaj zaczynają się schody, zaznaczę jeszcze raz że auto stało parę lat pod dachem tylko odpalane na chwilę, był to jego pierwszy kurs od x czasu. Co do skrzyni, przy zmianie z R na D początkowo szarpie, podobnie przy zmianie z P na R (nie wiem czy tak ma być), przy ruszaniu na maxa, "doszedłem" do 160 km/h i nie bardzo było gdzie pojechać więcej, biegi zmieniały się z lekkim szarpnięciem, z tendenscją do zmniejszania szarpania, ale przy puszczaniu gazu redukcję dawało się wyczuć... Środek poza siedzeniem kierowcy w idealnym stanie, instalacja gazowa firmy MARFUS (przynajmniej tak była na przełączniku gaz/benzyna napisane). zapodam parę fotek i liczę na pomoc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz kwie 27, 2008 11:09 am ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: ważne aby nie szarpała przy zmianie biegów i nie szarpała przy przejściu z D na R i odwrotnie
Ja tam się jeszcze nie spotkałem z tym żeby automat lekko nie szarpnął przy wkładaniu biegu ![]() berts muszę ci przyznać że ... śliczny jest ten w126 ![]() Ale po takim postoju to powinieneś: 1. zmienić filterek gazu ![]() 2. zmienić oleje w silniku i SKRZYNI!! 3. Może przeczyścić wtryski (na początek mozesz użyć płynu STP .. z tego co słyszałem działa nawet nieźle ![]() 4. Co do szyberdachu : a jak go pchniesz to sie też nie domyka?? albo różnymi kombinacjami z przyciskiem? (przed wczoraj też tak miał w126 ktorego oglądałem ... no i dało się go domknąć). 5. a przy normalnej "spokojnej" jeździe też szarpie jak zmienia biegi? ... hehe komicznie wygląda ten twoj dolot ![]() ![]() |
Autor: | berts [ ndz kwie 27, 2008 7:38 pm ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: 1. zmienić filterek gazu i może lekko go podregulować 2. zmienić oleje w silniku i SKRZYNI!! tak wiem, nie chciałem go ruszać bez tego, no ale jak się nie przejadę to nie będę wiedział czy z autem wszystko jest ok. ALPAq pisze: 4. Co do szyberdachu : a jak go pchniesz to sie też nie domyka?? albo różnymi kombinacjami z przyciskiem? (przed wczoraj też tak miał w126 ktorego oglądałem ... no i dało się go domknąć). nie grzebałem tam, nie byłem przygotowany, sądzę że jednak coś się urwało. ALPAq pisze: 5. a przy normalnej "spokojnej" jeździe też szarpie jak zmienia biegi? nawet nie słyszałem kiedy zmieniał bieg ![]() ALPAq pisze: a co do pisku w zawieszeniu to któryś z elementów gumowych może stanął ze starości
też mi się tak wydaje, nie było to głośne, ale trzeba zaglądnąć i weliminować ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |