MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

OLEJ I VIN
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=3215
Strona 1 z 1

Autor:  Piotr [ ndz lip 20, 2003 7:41 pm ]
Tytuł:  OLEJ I VIN

Witam. W mojej beczce ciśnienie oleju na zimnym silniku lest full, niestety na rozgrzanym na wolnych obrotach jest 0(słownie zero) :( ale po dodaniu gazu natychmiast rośnie. W dodatku chłodnica oleju jest zimna bez względu na temperaturę samego oleju który czasami jest bardzo gorący.
Czekam na jakieś sugestie.
A przy okazji VIN -WDB1231901F001280 pewnie uda się coś ciekawego z niego odczytać
Narazie tyle. POZDRO

Autor:  VALENTINE123 [ ndz lip 20, 2003 9:33 pm ]
Tytuł: 

W sprawie ciśnienia poczytaj tu:
http://macmerc.netium.com.pl/phpBB2/vie ... php?t=2589
Z Vinu wynika tyle:
WDB1231901F001280
nr.silnika: 61791212155714
typ 300TD
skrzynia: 722.405 automat
kolor:568 signal red
tapicerka: 054 Dattel
wypas:
411 mechanical sliding roof steel
420 automatic transmission
431 safety-belts
466 central locking
534 mechanical antenne without
541 double roller blind used as luggage and passenger guard
570 front armrest folding
59 1heat-insulating glass all-around with rear window pane single-sheet safety glass
812 rear-mounted stereo loudspeakers
860 alu felgi

Autor:  Piotr [ pn lip 21, 2003 7:01 pm ]
Tytuł: 

Wielkie dzięki VALENTINE123.
Umnie jest tak: kolor - OK , konik też, tapicerka z tyłu i góra oryginał natomiast boki i dół zielone ( ten kolor nawet mi się podoba ale gdyby był kompletny byłoby super ale to z czasem tzn. pewnie powrót do oryginału), skrzynia za to jest manual 5 biegów.
Co do wypasu to mam prośbę. Czy mógłby mi to ktoś przetłumaczyć, bo ja z języków to tylko polski i łacina podwórkowa [zlosnik]
I jeszcze jedno. Czy walnięty napinacz łańcucha rozrządu może mieć coś wspólnego z ciśnieniem oleju?

Autor:  VALENTINE123 [ pn lip 21, 2003 8:16 pm ]
Tytuł: 

411-mechaniczny szyber-dach
420-automatyczna skrzynia biegów
431-pasy bezpieczeństwa
466-centralny zamek
534-antena wysuwana (bez napędu)
541 ??????
570-podłokietnik z przodu
591-przyciemniene szyby
812-głośniki stereo z tyłu
860-alusy
Auto miało kiedyś automat ,widocznie ktoś go wywalił i zamontował ręczną skrzynię biegów.

Autor:  kuba [ wt lip 22, 2003 12:21 am ]
Tytuł: 

VALENTINE123 pisze:
541 ??????
.

zdaje się że jest to roleta zasłaniająca bagaż i oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej

Autor:  Bukol [ wt lip 22, 2003 11:09 am ]
Tytuł: 

kuba pisze:
VALENTINE123 pisze:
541 ??????
.

zdaje się że jest to roleta zasłaniająca bagaż i oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej


Na pewno to - w poziomie płachta w kolorze tapicerki, w pionie siatka. Można montować za oparciami tylnej kanapy lub, po złożeniu tyłu, za oparciami przednich foteli - wtedy robi się spora furgonetka :) .

Autor:  MacKuz [ wt lip 22, 2003 11:18 am ]
Tytuł: 

Piotr pisze:
Czy walnięty napinacz łańcucha rozrządu może mieć coś wspólnego z ciśnieniem oleju?


Co do oleju:

1. takie skoki cisnienia mówią o stanie silnika - padaka najprawdopodobniej cały dół do robienia (panewki)

2. uszkodzony napinacz może mieć wpływ na cisnienie oleju ponieważ jest to samonapinacz olejowy ale nie w takim stopniu. Jak masz uszkodzony napinacz to napraw go czymprędzej jak nie chcesz aby spotkały się toki z zaworami wtedy remont silniczka masz zapewniony na 100% :D

Pozdrawiam

Autor:  Piotr [ wt lip 22, 2003 11:26 am ]
Tytuł: 

Czyli:
411- szyber jest mechaniczny
420- automat nie,jak już pisałem 5 biegów manual
431- pasy są ,a jakże by inaczej
466- central zamek pneumatyczny oczywiście
534- antena - ani śladu( mam taką przyklejaną na przednią szybę :lol: :lol:
541- w poziomie roleta , w pionie siatka
570- po podłokietniku dziura w fotelu :roll:
591- szyby są,przednia nawet z pasem na górze
812- po głośnikach puse miejsca :evil:
860- alusy , z przodu inne niz z tyłu ale narazie
WIELKIE DZIĘKI [zlosnikok]

Autor:  Piotr [ wt lip 22, 2003 11:34 am ]
Tytuł: 

Dzięki MacKuz aleś mnie pocieszył :cry: , a co z chłodnicą oleju, czyli dlaczego zimna cały czas i gdzie jest ten cholerny termostat w filtrze oleju o którym mowa w dziale eksloatacja i naprawa??? A czy sama wymiana panewek coś da i czy można to zrobić na zamontowanym silniku?

Autor:  kuba [ śr lip 23, 2003 12:39 am ]
Tytuł: 

termostat jest w obudowie filtra, znajomy mówił, że da się go usunąć. na początek odkręć przewody od chłodnicy i zobacz czy cieknie olejek, może tylko chłodnica nie jest drożna

Autor:  Piotr [ śr lip 23, 2003 7:37 pm ]
Tytuł: 

kuba pisze:
termostat jest w obudowie filtra, znajomy mówił, że da się go usunąć. na początek odkręć przewody od chłodnicy i zobacz czy cieknie olejek, może tylko chłodnica nie jest drożna


Chłodnica jest drożna , to już sprawdziłem(dmuchałem i idzie).
Termostat w obudowie? Tam gdzieś powinien być, ale może dokładniej gdzie?

Autor:  kuba [ czw lip 24, 2003 1:09 am ]
Tytuł: 

Piotr pisze:
Chłodnica jest drożna , to już sprawdziłem(dmuchałem i idzie).
Termostat w obudowie? Tam gdzieś powinien być, ale może dokładniej gdzie?

wiem jak to wygląda w 115 ale 123 to inny filtr. spytam i jutro powiem co wiem

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/