MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 05, 2024 9:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 09, 2003 2:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Mam w swoim w 124 automat ktory przy spokojnej jezdzie wmiere lagodnie zmienia biegi, ale jak wdepne to przełaczajac 1 na 2 jeszcze koła pisza bo za twardo zmienia biegi. Z tego co sie podszkoliłem w tym temacie to to ze podcisnienie ma istotny wpływ na twardosc zmiany biegów. W pompie wtryskowej jest taki regulatorek ktory w zaleznosci od wcisnietego gazu zmniejsza wartosc podcisnienia, a im nizsze te podcisnienie (dazy o zera) tym twardsza zmiana biegów. I teraz czy jest mozliwosc regulacji na tym regulatorze zeby ta krzywa spadku tego podcisnienia nie była taka ostra, w zaleznosci od wcisnietego gazu(otwarcia przepustnicy??????).
Dziekuje bardzo za wszelkie sugestie, bo nerwuje mnie taka charakterystyka regulatora a moze istnieje mozliwosc regulacji, bo jedna srubka ktora jest przykrecony ten regulator jest w takiej szynie. Ale nie wiem czy nie przekombinuje zmieniajac te polozenie i czy czegos nie uszkodze, bo po odkreceniu tej srugy jeszcze nie da sie tego regulatora poruszyc.
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam
Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 10, 2003 11:25 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 14, 2003 7:54 pm
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
witam ponownie. Dokonałem juz regularcji i okazało sie ze faktycznie mozna zmieniajac polozenie tego regulatora przy pompie wtryskowej "złagodzic" spadek podcisnienie w zaleznosci od wcisnietego gazu. Przy okazji wolnego czasu rozbiore ten regulatorek i przyjrze mu sie dokladniej(bo jest juz w skrajnym polozeniu a 1 mm jescze bym przesunął). Jednak podcisnienie w mietku ma duze znaczenie w pracy rożnych podzespołów. Zastanawiam sie dlaczego podcisnienie???????? W innych samochodach tego nie ma!!!! Regulacja swiateł - podcisnienie, zagłowki - podcisneinie, cetralny - podcisnienie, skrzynia podcisnienie i pewnie wiele innych. Nie mogli tego zrobic eltrycznego????CHodzi o niezawodnosc???????
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam

Bartek W124 250 DT - sprzedałem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 10, 2003 2:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 21, 2002 1:10 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Toruń
Czesć

Niby tak - nie rdzewieje - ale u mnie np zamek centralny nie działa - zbutwiałe gumki >20lat ;-)

Ogólnie to fajnie jest bo nie słychać silniczków itd - ale co do niezawodnosci na dłuższą mete to chyba nie?

Pozdrawiam

PS. Kiedy bedzie lato? :evil:

_________________
Pozdrowienia
Krzysztof z Torunia

był:Mercedes W124 200D ;-)
jest Dodge Grand Caravan


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 10, 2003 9:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
Krzysztof pisze:
PS. Kiedy bedzie lato? :evil:


W zeszłym roku było w środę ;) [zlosnik]

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl