MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Za wysokie obroty https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29044 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | butek22 [ śr paź 10, 2007 12:31 pm ] |
Tytuł: | Za wysokie obroty |
dziś naprawiłem potencjometr w rozdzielaczu paliwa, ale silnik teraz ma bardzo wysokie obroty 2 tys., sprawdzałem juz cięgna, linke od gazu, ale nie da się na tym nic obniżyc obrotów, gdzie je się reguluje??? |
Autor: | TReneR [ śr paź 10, 2007 12:38 pm ] |
Tytuł: | |
Nie reguluje sie - sprawdz przelaczniki przepustnicy czy dzialaja, sprawdz nastwanik wolnych obrotow, moze sie zacial w polozeniu otwartym |
Autor: | Jurand [ śr paź 10, 2007 3:42 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: ale nie da się na tym nic obniżyc obrotów, gdzie je się reguluje
one sie regulują same, jesli jest załączony układ biegu jałowego a odpowiedzialny za załączenie jest czujnik położenia przepustnicy a nic "przy" okazji wymiany przepływki nie majstorwałes przy śrubce zderzakowej przepustnicy, bo to wygląda na uszkodzony czujnik lub podregulowana przepustnica. ![]() tak czy siak sterownik dostaje info ze gaz już jest wciśnięty i podkręca obroty ps Mogłeś kontynuować swój temat temat |
Autor: | butek22 [ śr paź 10, 2007 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
Mozliwe że ta śrubka zderzakowa przepustnicy została przestawiona, jak leżał ten rozdzielacz w garażu to kręciłem tą śrubka, aby zobaczyć co ona podnosi ![]() |
Autor: | Jurand [ czw paź 11, 2007 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: jak leżał ten rozdzielacz w garażu to kręciłem tą śrubka,
Mati - może zapodaj foto jaka śrubka kręciłeś tak będziemy po omacku sie domyślać ![]() |
Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
Kręciłem tą srubką która jest pod filtrem powietrza, w filtrze powietrza na środku jest otwór aby pokręcić tą śrubka, jest ona na imbusa. |
Autor: | roadrunner [ czw paź 11, 2007 8:57 pm ] |
Tytuł: | |
To sobie zmieniles sklad mieszanki..., wyciagnij bezpiecznik z przekaznika przepieciowego (silnik w noralnej temp. pracy) odpal i wyreguluj tak zeby dobrze chodzil. po wlozeniu bezpiecznika powinno byc juz dobrze o ile masz elektronike ok. |
Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 9:09 pm ] |
Tytuł: | |
A czy ten przekaznik przepięciowy znajduje się obok akumulatora razem z innymi przekaznikami??? |
Autor: | roadrunner [ czw paź 11, 2007 9:12 pm ] |
Tytuł: | |
Tak, to ten z bezpiecznikiem/bezpiecznikami na gorze. |
Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 9:14 pm ] |
Tytuł: | |
A więc musze rozgrzać silnik, wyjąć ten bezpiecznik, odpalić samochód i regulować obroty tą śrubką??? |
Autor: | roadrunner [ czw paź 11, 2007 9:21 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: regulować obroty tą śrubką
Srobka nie reguluje sie obrotow tylko sklad mieszanki ale w tym przypadku mozna uzyc takiego skrutu myslowego. Jesli silnika dobrze bedzie chodzil bez bezpiecznika to mozna przyjac ze wartosc bazowa skladu jest ok i po wlozeniu bezpiecznia juz elektronika bedzie sobie doregulowywac jak bedzie uwazac za stosowne. Mozesz tez odlaczyc calkowicie sterownik (komputer) w razie jakbys mial problemy z dostaniem sie do przekaznika. |
Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
Spróbuje tak zrobić, zobaczymy co z tego wyniknie ![]() |
Autor: | butek22 [ pn paź 15, 2007 8:01 pm ] |
Tytuł: | |
A więc, zrobiłem tak jak kolegaroadrunner mi doradził, wypiołem bezpiecznik z tego przekaznika przepięciowego, silnik był rozgrzany, regulowałem tą śrubką, wszystko było Ok, obroty wręcz idealne, na benzynie, jak i na gazie, ale gdy znowu włożyłem ten bezpiecznik, to silnik dalej miał takie wysokie obroty, jak przed regulacja , co może być uszkodzone, jakiś czujnik??? |
Autor: | Jurand [ wt paź 16, 2007 9:35 am ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: co może być uszkodzone, jakiś czujnik
Pisałem i napisze jeszcze raz czujnik położenia przepustnicy A teraz łopatologicznie ![]() ![]() pod zaznaczona wtyczka masz trzy bolce sprawdź czy od środkowego do któregoś z zewnętrznych masz sygnał zwarcia dla zamkniętej przepustnicy ![]() możliwe tez, że jakim cudem pomyliłeś wtyki pomiędzy czujnikiem przepustnicy a potencjometrem, no ale w M103 to trzeba sie postarać aby coś takiego zrobić ![]() |
Autor: | TReneR [ wt paź 16, 2007 9:40 am ] |
Tytuł: | |
~Jurand - rurka z chlodnicy Ci spadla :-D |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |