MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
brake lining wear - co to może byc i jak to naprawic ? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=25547 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | piotrc [ czw kwie 26, 2007 8:36 pm ] |
Tytuł: | brake lining wear - co to może byc i jak to naprawic ? |
Witam wszystkich Oto co mi się przydażyło. W czasie dośc szybkiej jazdy, podczas długiego hamowania wyświetliło się coś takiego. Hamulec jest tylko pedał wpada dośc głęboko prawie do podłogi. Płyn hamulcowy jest, klocki są dośc grube. Czy jest możliwe, że płyn się zagotował i zapowietrzył się układ ? Co to może byc i jak to naprawic ? ![]() ![]() Jak wciskam hamulec kilkakrotnie to przez chwile jest wysoki jednak po chwili (jak sie trzyma wciśnięty) opada. ![]() pozdrawiam |
Autor: | me-how [ czw kwie 26, 2007 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
coś jest nie tak z czujnikami zużycia okładzin sprawdź dokładnie kabelkologie - coś przerwane lub słabo kontaktuje |
Autor: | piotrc [ pt kwie 27, 2007 9:53 am ] |
Tytuł: | |
Witam zjawisko wpadania pedału hamulca dzisiaj ustąpiło. Co zauważyłem. Jak włącze zapłon to na wyświetlaczu nie ma błędu, jak uruchomie silnik - też nie, dopiero jak wcisne hamulec to się wyświetla brake lining wear. Jaka powinna mniej więcej być minimalna grubość klocków ? |
Autor: | Meeta [ pt kwie 27, 2007 12:08 pm ] |
Tytuł: | |
gdyby było coś nie tak z elektryka, kabelkami, czy czujnikami to jedynym objawem byłby tylko komunikat,a tutaj jest kwestia głębokiego wpadania pedału hamulca, więc pewnie jest mało płynu, pompa hamulca nie domaga, albo faktycznie tarczy, lub klocki wysiadają ![]() |
Autor: | piotrc [ pt kwie 27, 2007 3:23 pm ] |
Tytuł: | |
Proszę napiszcie jaka powinna być minimalna grubość tarczy hamulcowej w moim samochodzie. |
Autor: | me-how [ pt kwie 27, 2007 6:21 pm ] |
Tytuł: | |
przód 22,4 (z ESP 25,4) mm tył 7,3 (z ESP 8,3) mm sprawdź w jakim stanie masz płyn hamulcowy może masz do wymiany z powodu za dużej zawartości wody a sam komunikat dotyczy czujników okładzin |
Autor: | piotrc [ pt kwie 27, 2007 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawa wygląda tak, błąd wyświelił się przez czujnik na klocku na prawym kole, wydaje mi się, że spowodował to rant tarczy, który właśnie zaczął ocierac o czujnik. Tarcze raczej cienkie nie mogłem ich dokładnie zmierzyc bo mają rant mniej więcej 22mm. Napiszcie proszę czy moge te klocki dojeździc do końca, czy już wymienia tarcze i klocki. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt kwie 27, 2007 9:16 pm ] |
Tytuł: | |
no przyjechane troszke-zjedzij do konca te i wymiana klockow i tarcz lub jak wolisz to teraz wymień...Ale jak nie bedziesz sportowo jezdził to spokojnie te dojezdzisz. |
Autor: | piotrc [ pt kwie 27, 2007 9:35 pm ] |
Tytuł: | |
wiem, że mnie nie minie wymiana tarcz i klocków. Czy dużo z tym roboty ? Mile widziane gdyby ktoś krok po kroku opisał jak to zrobic i jakie klucze są potrzebne. Jakie tarcze, jakie klocki ? Kiedyś już wymieniałem tarcze (bardzo dawno temu), to był Talbot Horizon - fajna maszyna ![]() ![]() pozdrawiam |
Autor: | Debesciak [ sob kwie 28, 2007 12:23 am ] |
Tytuł: | |
było ostatnio o klockach i tarczach ja zalozyłem tarcze i klocki jurid tanie nie sa ale niezłe wymiana banalna tarcza trzyma sie na jednej śrubie musisz tylko odkrecic cały zacisk hamulcowy do wymiany tarczy nie zapomnij posmarowac klockow od strony styku klocka z zaciskiem i rantów pasta miedziana coby nie piszczały wymien lepiej natychmiast zeby nie okazało sie przezd czerwonym swiatłem ze pedał jest w podłodze ![]() |
Autor: | Żeluś [ sob kwie 28, 2007 11:30 am ] |
Tytuł: | |
Witam Co do tarcz i klocków np:. http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... cze+klocki Było dużo więcej, wpisz w szukajkę tarcze, klocki, albo osobno i dużo znajdziesz. |
Autor: | Wit [ czw wrz 16, 2010 10:11 am ] |
Tytuł: | Re: brake lining wear - co to może byc i jak to naprawic ? |
Żeby nie zakładać nowego tematu: W126 300SEL 91r.: jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych z przodu (wentylowane) i z tyłu? |
Autor: | kuba_tcz [ pt wrz 17, 2010 11:40 am ] |
Tytuł: | Re: brake lining wear - co to może byc i jak to naprawic ? |
To ja też podłączę się pod temat ![]() Jaka jest minimalna grubość tarcz wentylowanych w 190? Szukałem, nawet w książce serwisowej, ale nie ma słowa o tarczach wentylowanych... |
Autor: | me-how [ pt wrz 17, 2010 9:34 pm ] |
Tytuł: | Re: brake lining wear - co to może byc i jak to naprawic ? |
300 SEL - przód 25,4mm, tył 8,3mm 190 - przód 19,4mm, tył 7,3mm |
Autor: | kuba_tcz [ pt wrz 17, 2010 10:11 pm ] |
Tytuł: | Re: brake lining wear - co to może byc i jak to naprawic ? |
Dzięki wielkie ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |