MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

190 2.0 z gazem nie pali na benzynie
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=23150
Strona 1 z 2

Autor:  Dodus [ śr sty 10, 2007 10:18 am ]
Tytuł:  190 2.0 z gazem nie pali na benzynie

Witam
jestem swiezym posiadaczem 190 2.0 i mam troche wiekszy problem bo na PB nie pali wogole :( jest ona zagazowana i poprzednik podobno dawno nie palil jej na PB i czytajac fora wiem ze to duzy blad no ale teraz trzeba to jakos naprawic... bo jak przyjda mrozy tej zimy to go nie zapale.

Ma moze ktos jakies pomysly?? Slyszalem ze to prawdopodobnie wina rozdzielacza wtrysku ale zaden mechanik w okololicach Katowic nie chce mi pomuc bo twierdza ze to bardzo droga inwestycja. Taki rozdzielacz na allegro kosztuje 200 zl wiec chyba nie tak duzo tylko nie wiem czy to bedzie akurat to...

Sprawdzalem juz u gazownika czy dziala odciecie paliwa czy jest napiecie na pompie i czy chodzi ta "membrama" w przeplywomiezu i wszystko jest ok

Jak ktos moze to prosze o pomoc

Z gory dzieki

Autor:  drwalu [ śr sty 10, 2007 10:30 am ]
Tytuł: 

1. sprawdz na bank ze dochodzi paliwo do reozdzielacza
2. powiciagaj wtryski zobacz czy podaje paliwo.
a) powinien sie robic taki stozek przy prawidlowej dawce paliwa
b) jak wtryski leja to kaszana ( kapia, cieknie itd )
c) przeczysc wtryski, sa rozne metody
3. jesli z wtryskow nic nie leci a dopchodzi do rozdzielacza to najprawdopodobniej zatarl ci sie trzpien ( trzonek , slupek, suwak , bolec :D , roznie na to mowia ) ten ktory steruje paliwem, bo jak wiadomo rozdzielacz jest smarowany paliwem, na gazie nie ma smarowania.
4. jak paliwo nie dochodzi do rozdzielacza to sprawa jest dosc latwa sprawdzic odcinek od pomy do rozdzielacza ( no ale wtedy to juz stawialbym na pompe )
5. jesli wtryski cos tam paliwa podaja, to moze wystarczy wyregulowac rozdzielacz ( o ile nie jest zastany)
6. jesli jest zastany to proponuje na poczatek go rozkrecic ( bodajze 3 imbusy ) i szdjac go calego w jedneg czesci od podstawy ! i nie rozkrecac rozdzielacza na jakies czesci pierwsze ! tylko go zdjac. zalac wd40 na noc, ew delikatnie pomagac trzpieniowi sie rozruszac lapiac go delikatnie tylko za sam koniec na zwerzeniu by nie porysowac plaszczy\zny trzpienia !

to tyle moich rad i:

7. temat jest w zlym miejscu
8. moze mod to przeniesie gdzie trzeba ?

Autor:  Dodus [ śr sty 10, 2007 10:37 am ]
Tytuł: 

Ok bede sprawdzal narazie bardzo dziekuje za podpowiedz

A pisze to tu z powodu tego ze jestem nowym uzytkownikiem i nie bardzo moge gdzies indziej a sprawa jest dosc pilna i jak juz to prosze o przeniesienie a nie skasowanie :)

Dziekuje

Autor:  zebda [ śr sty 10, 2007 10:41 am ]
Tytuł: 

Ale czemu to na Hyde Park :evil: ...Przeciez jest na to forum o wspolczesnych Mercedesach [zlosnik] ...I tam takie tematy byly juz poruszane...Kolego Dodus prosze zaznajom sie z forum przegladajac je i pisz posty tam gdzie trzeba.

Tutaj kliknij aby przejsc na wlasciwe forum

Autor:  Wookee [ śr sty 10, 2007 12:31 pm ]
Tytuł: 

zebda pisze:
Ale czemu to na Hyde Park

Nie pierwszy kolega i nie ostatni, niestety.
Załatwione ;)

Autor:  Dodus [ śr sty 10, 2007 1:50 pm ]
Tytuł: 

OK dzieki i jeszcze raz sorki poprawie sie :)

Autor:  ro2man [ śr sty 10, 2007 2:30 pm ]
Tytuł: 

Cześć. Kumpel miał dokładnie tak samo i w takim samym modelu. Pomogłą wymiana zespołu regulacji składu mieszanki.

Autor:  Dodus [ śr sty 10, 2007 2:35 pm ]
Tytuł: 

A mozesz dokladniej?? gdzie to sie znajduje? bo jestem troche zielony...

Autor:  ro2man [ śr sty 10, 2007 3:01 pm ]
Tytuł: 

na dwóch pierwszych zdjęciach masz jak on wygląda ( na samej górze jego masz właśnie rozdzilacz wtrysku)
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=19955
on jest naprawialny z lepszym lub gorszym skutkiem dlatego na szrocie czasami kupić lepiej całość zespołu

Autor:  Dodus [ śr sty 10, 2007 3:07 pm ]
Tytuł: 

OK Dzieki bede sprawdzal jak bede mial wiecej czasu bo jak wracam do domu to juz ciemno a garazu nie posiadam.. :(

Autor:  Dodus [ czw sty 11, 2007 4:12 pm ]
Tytuł: 

Witam
A wiec znalazlem czas zeby troche pogrzebac... no i tak paliwo wogole nie doplywa do rozdzielacza a przewody ktore ida do pompy nie maja napiecia (mechanik ktory to miezyl sprawdzal calkowicie z czegos innego napiecie...) ja poszedlem prosto po kabelkach od pompy.

Teraz nie wiem co robic dalej.. nie wiem gdzie jest jakies sterowanie ta pompa.

Jak ktos moze pomoc to czekam, poszperam jeszcze na forum o tym ale pisze tu bo zaczolem ten temat...

Autor:  TReneR [ czw sty 11, 2007 4:47 pm ]
Tytuł: 

Czarny przekaznik

Autor:  ghost_dog [ czw sty 11, 2007 5:04 pm ]
Tytuł: 

Witam

Otwórz maskę, na podszybiu chyba od strony pasażera znajdują się takie czarne prostokątne przekaźniki wielkości pięści musisz wyjąc i sprawdzić czy nie są przepalone styki, z tego co mi wiadomo są nienaprawialne.



Mercedes 124 300D 85 Automat obecnie
Wcześniej
123 200D '83
Mercedes 190 200E LPG '85
Audi 100 2,2E LPG '85
BMW 316E '81 :

Autor:  Meeta [ czw sty 11, 2007 5:13 pm ]
Tytuł: 

jeżeli jest tak jak w 124 to pod maską za akumulatorem jest komputer i kilka pudełek;) znajdź czarny przekaźnik z napisem KPR, czy tak jakoś i zrób zworkę na pinach 30 i 87. spróbuj odpalić samochód. jeśli zapali to wina przekaźnika, jeśli nie zapali to musisz szukać dalej prawdopodobnie na drodze do pompy ( albo walnięta pompa). nie boj się, od zworki nic się nie stanie :)

Autor:  Dodus [ czw sty 11, 2007 6:42 pm ]
Tytuł: 

SUPER DZIEKI BARDZO DOBRZY LUDZIE :lol:

Okazalo sie jednak ze to ta czarna skrzynka nie dziala :( ciekawe ile mnie to bedzie kosztowac

Jeszcze raz bardzo dziekuje za dobra pomoc <br>Dodano po 1 godzinach. 5 minutach.:<br> Hm....
Siedzac i patrzac na ten przekaznik stwierdzilem ze go otworze :)

No i otwarlem (troche na elektronice sie znam) znalazlem przerwana sciezke zlutowalem podlaczylem do mesia i DZIALA :D:D:D (zobaczymy jak dlugo ale jak narazie usterka usunieta!)

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc!!!

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/