MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Wymiana pompy paliwa gdzie szukac??PILNE!!!!
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=21925
Strona 1 z 3

Autor:  miś89 [ wt lis 07, 2006 8:39 pm ]
Tytuł:  Wymiana pompy paliwa gdzie szukac??PILNE!!!!

Witam

Niestety dopadl mnie pech i padla mi pompa paliwa zakupilem juz takowa i teraz musze sie szybko zabrac za wymiane bo bez auta to jak bez reki [zlosnik] i tutaj moje pytanie gdzie znajduje sie ta pompa i od ktorej strony nalezy sie do niej dobrac czy trzeba wchodzic pod auto czy mozna wyjac ja od srodka??Zaznaczam ze auto to w124 kombii z 91 roku z silnikiem 2,3 benzyna
Z góry dzieki za info.

Pozdrawiam.

Autor:  roadrunner [ wt lis 07, 2006 9:02 pm ]
Tytuł: 

Pod autem na wyskokości tylnego siedzenia po stronie pasażera powinieneś mieć plastikową obudowę po jej zdjęciu zobaczysz pompę paliwa i filtr.

Autor:  miś89 [ wt lis 07, 2006 9:22 pm ]
Tytuł: 

witam

Dzieki wielkie za info zaraz wezme sie do pracy bo potrzebuje na jutro auto. Mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos zabezpieczyc benzyne zeby nie wycielka z baku czy trzeba ja cala spuscic do jakis karnistrow??

Pozdrawiam <br>Dodano po 7 minutach.:<br> aha i jeszcze jedno pytanie filtr paliwa jest przed czy za pompa??chce wykluczyc jej zpachanie sie przez np jakies smieci z paliwa

Autor:  WeebShut [ śr lis 08, 2006 9:20 am ]
Tytuł: 

miś89 pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie czy mozna jakos zabezpieczyc benzyne zeby nie wycielka z baku czy trzeba ja cala spuscic do jakis karnistrow??


Kup sobie taki metalowy zacisk (coś w rodzaju cybanta), zaciśniesz rurkę i paliwo nie będzie Ci uciekać.

Autor:  miś89 [ ndz lis 12, 2006 11:48 am ]
Tytuł: 

Witam

Niestety pomimo wymiany pompy paliwa moja mercedes nie chce ze mna współpracowac :( otóż wymienilem pompę paliwa + nowiutki filtr zalozylem ale auto nie chce zagadac mysle ze moze byc jeszcze zapowietrzone ma takie objawy ze jak jade np na LPG i pezelacze na Pb to silnik pochodzi normalnie przez jakies 10-15 sek. i potem zaczyna sie dławic tak jakby nie dostawal paliwa.szukalem czegos na ten temat w wyszukiwarce ale niestety nic nie znalazlem :cry:
1.czy jest jakas specjalna śruba czy cus zeby odpowietrzyc układ paliwowy??
2.Mile widziane wszelkie sugestie do czego jeszcze moznaby spojrzeć aby auto zagadalo.

Pozdrawiam

Autor:  Gerri [ ndz lis 12, 2006 1:04 pm ]
Tytuł: 

Nie ma żadnej śruby; włączasz dwa-trzy razy zapłon i po sprawie.

Autor:  miś89 [ ndz lis 12, 2006 1:08 pm ]
Tytuł: 

hmmmm

to znaczy ze cos musi byc jeszcze nie tak bo nichce chodzic na Pb za zadne skarby :(

Autor:  Jurand [ ndz lis 12, 2006 4:23 pm ]
Tytuł: 

Widze, że masz kombi to pewnie masz też dwie pompy a nie jedną jak sedan, pierwsza między tylną belka a zbiornikiem schowna pod takim śmiesznym plastkiem, druga tam gdzie już wymieniłeś.

Autor:  miś89 [ ndz lis 12, 2006 5:07 pm ]
Tytuł: 

o widzisz to moze byc cos :lol: ta droga pompa to jest takie cos z tylu mniej wiecej na srodku auta?? <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aha a moze ktos wie w jakim celu w kombii sa 2 pompy??

Autor:  Jurand [ ndz lis 12, 2006 6:31 pm ]
Tytuł: 

miś89 pisze:
ta droga pompa to jest takie cos z tylu mniej wiecej na srodku auta??

Tak, łatwo ją wytropić [oczko] a dwie pompy są dlatego, że w kombi jest inaczej umiejscowiony zbiornik, pierwasza pompka wisi niżej dna zbiornika i podaje paliwo do drugiej która jest dużo wyżej.

Autor:  Gerri [ ndz lis 12, 2006 6:46 pm ]
Tytuł: 

Jurand pisze:
Widze, że masz kombi to pewnie masz też dwie pompy a nie jedną jak sedan, .

Akurat tutaj nie ma znaczenia: kombi czy limuzyna i dywagacje typu: "jedna podaje do drugiej" są zupełnie pozbawione podstaw. Po prostu: od określonej pojemności (chyba chodzi o 3 litry, nie pamiętam jak 2.6 i 2.8) Niemcy wsadzali dwie pompy. Na szkoleniu mówili, żeby zmniejszyć hałas pomp w czasie pracy. I to cały powód.

Autor:  miś89 [ ndz lis 12, 2006 9:03 pm ]
Tytuł: 

hmmm

a moze sa 2 po to ze jedna np pompuje paliwo jak zbiornik jest pelen i tak np do polowy a druga od polowy do zera?? troche dziwne by to bylo ale moze tak jest ja mam pojemnosc 2,3 ale tak na oko z tym halasem to 2 pompy pracuja glosniej niz jedna.chyba ze to jakas inna technologia jest ja sie tam na tym nie znam wiec zdaje sie na kolege ktory jak pisze byl na jakims szkoleniu w tym temacie.

Autor:  TReneR [ pn lis 13, 2006 9:17 am ]
Tytuł: 

A jaka pampe kupiles - orginal czy podrobie i ile kosztowala jezeli mozna zapytac?

Autor:  miś89 [ pn lis 13, 2006 2:53 pm ]
Tytuł: 

witam

ja kupilem orginal ale uzywke nawte miala jeszcze oryginalny filtr mercedesa bo kubilem razem z nia filtr i to badziewo male ktore nie wiem do czego sluzy;) a zaplacilem za to 150zł przy zakladaniu jej do auta filtr oczywiscie zmienilem na nowy

Pozdr.

Autor:  erio [ wt lis 14, 2006 11:18 am ]
Tytuł: 

a paliwo dochodzi do ukladu wtryskowego ?odkrec przewód i sprawdz czy jak krecisz rozrusznikiem (moze juz przy wlaczonym zaplonie) jak pompa chodzi to czy paliwo sie leje ... pisalem o tym w watku o uruchamianiu w116 w forum dział zabytkowych

moze odwrotnie filtr paliwa założyłęs ??

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/