Witam.
Mam problem z poprawnym ustawieniem zbieżności.
Żaden z zakładów, który mi to ustawiał we Wro:
1. Nie używa rozpórki kół, ani nie mierzy wysokości tyłu.
Efekt - regulacja od 06.2006, a ciągle coś "ściaga w prawo".
Odpowiedzialny za to jest podobno nie do ustawienia kąt pochylenia koła prawego.
Zauważyłem też nierówno zużyte opony (od wewnątrz mocniej).
Szkoda bo opony nowe kupione w maju.
To już chyba wina niewłaściwej zbieżności...
Sprawa 1:
bardzo proszę o instrukcję ustawienia zbieżności.
Dla 190: wyczytałem na forum:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=19923&highlight=geometria+k%F3%B3
leopold pisze:
zbieżność kól (regulowana) 2.5mm +/- 1 mm (przy kołach rozpartych z przodu siłą 90-110 N)
Jak jest dla 124? i jak prosto zasymulować rozpórke (10kg - to nie mało)
Może znajdę jakiś warsztat we Wro, który to zrobi wg instrukcji.
Sprawa 2: Pochylenie koła prawego
W zawieszeniu koła prawego mam wymieniony wahacz ze wmocnionego na zwykły z wymiennym sworzniem. czy to może być przyczyna? czy mozna wbić sworzeń za mało (u mnie nie mozna wciagnąć koła dołem)?
Może ktoś poleci mi warszta, który we Wro ustawi mi porządnie zbieżność.
Odpada na Terenowej, koło Wroneckich - tam mi reguluja od czerwca, raz zapomnieli dokrecić regulacji z tyłu, co spowodowało za nim się zorienotowano o co chodzi remont tyłu za 1kpln. A na koniec, pomimo, że zapłaciłem za pełną zbieżnośc, potem tylko za tył i na koniec jeszcze chcieli ponownie za przód.