MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W126] hamowanie = drganie pedału https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=19084 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 12:00 am ] |
Tytuł: | [W126] hamowanie = drganie pedału |
co może być,czy tarcze do wymiany? ![]() |
Autor: | harrier [ czw cze 01, 2006 12:24 am ] |
Tytuł: | |
Witam Tarcze też mogą być do wymiany jak są zwichrowane. Pozdrawiam, |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ czw cze 01, 2006 12:54 am ] |
Tytuł: | |
hmm a może masz ABS ![]() |
Autor: | stanleym126 [ czw cze 01, 2006 9:34 am ] |
Tytuł: | |
.:SPEEDYRIDER:. pisze: hmm a może masz ABS
![]() Nie było 126 bez ABS.W zadzie działaniu abs-u towarzyszy odgłos pompy i chrobotanie.Może być,że któraś tarcza jest lekko zwichrowana.Jeżeli grubość tarcz jest wystarczająca to można spróbować je przetoczyć.Dobrym rozwiązaniem jest przetoczenie tarcz bez ich zdejmowania z piasty tylko trzeba znaleźc warsztat,ktory posiada maszynkę do toczenia bez zdejmowania tarczy z koła.Prawie w 100% biją tarcze przednich kół. |
Autor: | matrix [ czw cze 01, 2006 12:46 pm ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: .:SPEEDYRIDER:. pisze: hmm a może masz ABS ![]() Nie było 126 bez ABS. Były, były, na Stany wychodziły wersje bez ABS'u, tak dla ścisłości. |
Autor: | Supermerc [ czw cze 01, 2006 1:09 pm ] |
Tytuł: | Re: W126 hamowanie = drganie pedału |
piotrmozdzen pisze: co może być,czy tarcze do wymiany?
![]() A czy to drganie w pedale to głuche pulsowanie czy raczej stuk połączony z dźwiękiem? Jeśli pierwsze obstawiam krzywe tarcze, jeśli drugie to może być też coś z czujnikiem ABS lub "ząbkami" do ABS przy kole. |
Autor: | stanleym126 [ czw cze 01, 2006 1:16 pm ] |
Tytuł: | |
Nie było 126 bez ABS.[/quote] Były, były, na Stany wychodziły wersje bez ABS'u, tak dla ścisłości.[/quote] Mnie chodziło o Europę, a nie USA.Tam jest wszystko inne niż europejskie. |
Autor: | Przemo-MEL [ czw cze 01, 2006 1:59 pm ] |
Tytuł: | |
Seryjnie ABS w W126 montowano od 12.84 w wersjach V8 i od 09.86 w pozostałych. Wszystkie wcześniejsze ten układ miały dostępny jako opcję, co oznacza, że wersje bez ABS'u są spotykane. Ale w tym przypadku chyba kolega wiedziałby że to ABS działa. Pozostają więc jednak wypaczone tarcze, co się zdarza. Zdjąć koła, obejrzeć tarcze, ew. przetoczyć lub po prostu wymienić. |
Autor: | piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 2:29 pm ] |
Tytuł: | |
jeszcze małe sprostowanie ABS jest odłączony,i jeszcze drga całe auto,pedał minimalnie! ![]() |
Autor: | Przemo-MEL [ czw cze 01, 2006 3:12 pm ] |
Tytuł: | |
a może należałoby sprawdzić wyważenie kółek z przodu? Najłatwiej od tego zacząć... |
Autor: | stanleym126 [ czw cze 01, 2006 5:38 pm ] |
Tytuł: | |
Przemo-MEL pisze: a może należałoby sprawdzić wyważenie kółek z przodu? Najłatwiej od tego zacząć...
Słuszna uwaga , a zwłaszcza jak sa aluski załozone, ponieważ one szybciej sie odkształcaja i tracą geometrię. |
Autor: | piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 10:23 pm ] |
Tytuł: | |
zgadza się mam alusy takie juz auto kupiłem i są naklejane obciążniki i chyba pare odpadło,a oglądałem tarcze i tak do wymiany 100%,ale jeszcze mam inny problem ale to chyba od wyważenia bo od 85 km/h auto zaczyna drgać całe lekko ale jest to odczuwalne,czy jest jeszcze inny chaczyk,czy wał napędowy ma jakiś ,coć od drgań czy to zupełnie nie ma nic spulnego! ![]() |
Autor: | Supermerc [ pt cze 02, 2006 12:04 am ] |
Tytuł: | |
piotrmozdzen pisze: zgadza się mam alusy takie juz auto kupiłem i są naklejane obciążniki i chyba pare odpadło,a oglądałem tarcze i tak do wymiany 100%,ale jeszcze mam inny problem ale to chyba od wyważenia bo od 85 km/h auto zaczyna drgać całe lekko ale jest to odczuwalne,czy jest jeszcze inny chaczyk,czy wał napędowy ma jakiś ,coć od drgań czy to zupełnie nie ma nic spulnego!
![]() Co to za alusy? czy ty czasami nie masz problemu z pierścieniami centrującymi w felgaCH? A MOŻE ICH NIE MASZ? |
Autor: | SoYeR [ pt cze 02, 2006 7:14 am ] |
Tytuł: | |
Supermerc pisze: pierścieniami centrującymi w felgaCH
??? ![]() |
Autor: | stanleym126 [ pt cze 02, 2006 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
Koła trzeba założyć na wyważarkę i ręką zakręcić lekko by zobaczyć jak chodzi sama felga.Oponiarz rozpozna od razu czy jest skrzywiona czy nie.Jak sie okaże ,że nie jest współosiowa to trzeba prostowac felgę/felgi na specjalistycznej maszynie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |