MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W126] hamowanie = drganie pedału
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=19084
Strona 1 z 1

Autor:  piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 12:00 am ]
Tytuł:  [W126] hamowanie = drganie pedału

co może być,czy tarcze do wymiany? :(

Autor:  harrier [ czw cze 01, 2006 12:24 am ]
Tytuł: 

Witam

Tarcze też mogą być do wymiany jak są zwichrowane.

Pozdrawiam,

Autor:  .:SPEEDYRIDER:. [ czw cze 01, 2006 12:54 am ]
Tytuł: 

hmm a może masz ABS ;)

Autor:  stanleym126 [ czw cze 01, 2006 9:34 am ]
Tytuł: 

.:SPEEDYRIDER:. pisze:
hmm a może masz ABS ;)


Nie było 126 bez ABS.W zadzie działaniu abs-u towarzyszy odgłos pompy i chrobotanie.Może być,że któraś tarcza jest lekko zwichrowana.Jeżeli grubość tarcz jest wystarczająca to można spróbować je przetoczyć.Dobrym rozwiązaniem jest przetoczenie tarcz bez ich zdejmowania z piasty tylko trzeba znaleźc warsztat,ktory posiada maszynkę do toczenia bez zdejmowania tarczy z koła.Prawie w 100% biją tarcze przednich kół.

Autor:  matrix [ czw cze 01, 2006 12:46 pm ]
Tytuł: 

stanleym126 pisze:
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
hmm a może masz ABS ;)


Nie było 126 bez ABS.


Były, były, na Stany wychodziły wersje bez ABS'u, tak dla ścisłości.

Autor:  Supermerc [ czw cze 01, 2006 1:09 pm ]
Tytuł:  Re: W126 hamowanie = drganie pedału

piotrmozdzen pisze:
co może być,czy tarcze do wymiany? :(


A czy to drganie w pedale to głuche pulsowanie czy raczej stuk połączony z dźwiękiem?
Jeśli pierwsze obstawiam krzywe tarcze, jeśli drugie to może być też coś z czujnikiem ABS lub "ząbkami" do ABS przy kole.

Autor:  stanleym126 [ czw cze 01, 2006 1:16 pm ]
Tytuł: 

Nie było 126 bez ABS.[/quote]

Były, były, na Stany wychodziły wersje bez ABS'u, tak dla ścisłości.[/quote]

Mnie chodziło o Europę, a nie USA.Tam jest wszystko inne niż europejskie.

Autor:  Przemo-MEL [ czw cze 01, 2006 1:59 pm ]
Tytuł: 

Seryjnie ABS w W126 montowano od 12.84 w wersjach V8 i od 09.86 w pozostałych. Wszystkie wcześniejsze ten układ miały dostępny jako opcję, co oznacza, że wersje bez ABS'u są spotykane. Ale w tym przypadku chyba kolega wiedziałby że to ABS działa. Pozostają więc jednak wypaczone tarcze, co się zdarza. Zdjąć koła, obejrzeć tarcze, ew. przetoczyć lub po prostu wymienić.

Autor:  piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 2:29 pm ]
Tytuł: 

jeszcze małe sprostowanie ABS jest odłączony,i jeszcze drga całe auto,pedał minimalnie! :-?

Autor:  Przemo-MEL [ czw cze 01, 2006 3:12 pm ]
Tytuł: 

a może należałoby sprawdzić wyważenie kółek z przodu? Najłatwiej od tego zacząć...

Autor:  stanleym126 [ czw cze 01, 2006 5:38 pm ]
Tytuł: 

Przemo-MEL pisze:
a może należałoby sprawdzić wyważenie kółek z przodu? Najłatwiej od tego zacząć...


Słuszna uwaga , a zwłaszcza jak sa aluski załozone, ponieważ one szybciej sie odkształcaja i tracą geometrię.

Autor:  piotrmozdzen [ czw cze 01, 2006 10:23 pm ]
Tytuł: 

zgadza się mam alusy takie juz auto kupiłem i są naklejane obciążniki i chyba pare odpadło,a oglądałem tarcze i tak do wymiany 100%,ale jeszcze mam inny problem ale to chyba od wyważenia bo od 85 km/h auto zaczyna drgać całe lekko ale jest to odczuwalne,czy jest jeszcze inny chaczyk,czy wał napędowy ma jakiś ,coć od drgań czy to zupełnie nie ma nic spulnego! :-?

Autor:  Supermerc [ pt cze 02, 2006 12:04 am ]
Tytuł: 

piotrmozdzen pisze:
zgadza się mam alusy takie juz auto kupiłem i są naklejane obciążniki i chyba pare odpadło,a oglądałem tarcze i tak do wymiany 100%,ale jeszcze mam inny problem ale to chyba od wyważenia bo od 85 km/h auto zaczyna drgać całe lekko ale jest to odczuwalne,czy jest jeszcze inny chaczyk,czy wał napędowy ma jakiś ,coć od drgań czy to zupełnie nie ma nic spulnego! :-?


Co to za alusy?
czy ty czasami nie masz problemu z pierścieniami centrującymi w felgaCH?
A MOŻE ICH NIE MASZ?

Autor:  SoYeR [ pt cze 02, 2006 7:14 am ]
Tytuł: 

Supermerc pisze:
pierścieniami centrującymi w felgaCH


??? :o - co to takiego? jak wyglada? gdzie jest?

Autor:  stanleym126 [ pt cze 02, 2006 7:50 pm ]
Tytuł: 

Koła trzeba założyć na wyważarkę i ręką zakręcić lekko by zobaczyć jak chodzi sama felga.Oponiarz rozpozna od razu czy jest skrzywiona czy nie.Jak sie okaże ,że nie jest współosiowa to trzeba prostowac felgę/felgi na specjalistycznej maszynie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/