MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W124] CE M104.980 ksztusi sie... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=18950 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Harvey [ wt maja 23, 2006 11:23 pm ] |
Tytuł: | [W124] CE M104.980 ksztusi sie... |
Witam was wszystkich drodzy koledzy. Od dluzszego czasu jestem obserwatorem forum. Ok 2 miechy temu zakupilem MB coupe i zaczely sie jaja. Po przebojach z doprowadzeniem auta do odpowiedniego stanu, pojawil sie problem z silnikiem. Objaw jest nastepujacy: kiedy polozy sie lacia to po zmianie biegu na kolejny,(ma wtedy jpo zmianie jakies 4tys obr) auto dostaje czkawi, efekt jest podobny do odciecia zaplonu, albo brak paliwa, na LPG sytuacja pojawia sie duzo rzadziej ale moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia... Niesety nieznalazlem albo nie potrafie znalesc odpowiedzi na nurtujacy mnie problem, zaden z warsztatow nie poradzil sobie z problemem... Moge podpowiedziec ze swiece zalozone sa nowe maja jakies 5tys zrobione, przewody WN rowniez, kopolka i palec nowa, wszystkie filtry i plyny wymienione, od zeszlego tygodnia nowa lambda. Ratujcie bo juz nie mam sily.... |
Autor: | mza [ śr maja 24, 2006 8:15 am ] |
Tytuł: | |
Witam. Harvey pisze: kiedy polozy sie lacia to po zmianie biegu na kolejny,(ma wtedy jpo zmianie jakies 4tys obr) auto dostaje czkawi 1. Silnik M104 nie jest 0-1 przy obsłudze "gazu" Oznacza to, że lepiej można przyśpieszać mniej wciskając gaz niż "dno". Poeksperymentuj z gazem. Harvey pisze: moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia
Jeżeli masz jakiś standard dla mocnych silników (np. 150kW BRC - ja mam), to mój reduktor wyrabia się 7000 z hakiem. Dla LPG ważne jest ustawienie składu lekko wzbogaconego. Wg mnie na początek musisz na analizatorze spalin ustawić zarówno Pb i LPG. Wiadomo, ze instalacja LPG, zasłania dolot powietrza do reaktora, też na poczatku miałem objawy przytykania się powyżej 5500 i myslałem, że to wina braku powietrza. Teraz jednak moge wkręcić bolida do 7000 i powietrza nie brakuje. |
Autor: | WeebShut [ śr maja 24, 2006 9:09 am ] |
Tytuł: | |
Harvey pisze: na LPG sytuacja pojawia sie duzo rzadziej ale moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia
Załóż reduktor odpowiadający nominalnej mocy silnika i nie przykręcaj śrubki. Nie warto pozornie oszczędzać ![]() |
Autor: | Harvey [ śr maja 24, 2006 11:25 pm ] |
Tytuł: | |
Koledzy ale mnie nie chodzi o problemy z gazem, on na benie tak sie dlawi.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |