MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 6:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 30, 2006 9:43 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 15, 2005 1:22 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam

Po poradzeniu sobie ze sterowaniem centralnym przez pilota, o co ostatnio pytalem na forum kolej przyszla na kolejne drobiazgi do zrobienia w samochodzie. Mianowicie:

1. Szyberdach po zamknieciu wpada za gleboko z tylu, jakies 5mm ponizej poziomu reszty dachu. Kupilem dzis nowe plastikowe prowadnice, ktore prowadza ruchoma czesc. W sedanie na calej dlugosci maja one taka sama dlugosc, a w moim samochodzie z tylu sa bardzo cienkie, myslalem, ze sie po prostu wytarly, ale nowe wygladaja identycznie, wiec ich wymiana raczej nie pomoze. Czy to, jak gleboko dach wpada mozna regulowac?

2. Mala boczna szyba-trojkat z prawej strony najwyraznniej byla kiedys wybita (potluczone szklo pod kanapa) i widocznie ktos jej nie wyregulowal dobrze po wymianie. Po zamknieciu listewka dochodzaca do przedniej szyby nie jest rownolegla do jej krawedzi, na gorze uszczelka ledwo dotyka przedniej szyby, mam wrazenie, ze przy porzadnej ulewie moze przeciekac na tym laczeniu. Czy mozna to wyregulowac tak, zeby ten trojkat bardziej dojezdzal do przedniej szyby?

3. Jak zdjac zewnetrzna uszczelke szyby w drzwiach? Jakis syf mam na prawej i strasznie mi szybe brudzi po opuszczeniu i podniesieniu, a wszelkie sposoby mycia nie skutkuja.

To tyle na razie :) Wiem, ze sa to pierdoly, ale nie lubie, jak takie drobiazgi draznia oko, a w koncu to Mercedes i tam powinno byc wszystko perfect ;)

A jeszcze jedno-czy coupe ma identyczny tylny zderzak jak sedan?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 31, 2006 8:23 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 26, 2005 7:44 am
Posty: 403
Lokalizacja: Warszawa
flopio pisze:
2. Mala boczna szyba-trojkat z

jak posciagasz boczki to powinno pomoc samo ruszenie ramionami od szyb w odpowiednia strone... szyba siedzi w takiej szynie na 2-3 sroby jak je poluzujesz to jest mozliwosc regulacji konta dochodzenia okien.
natomist samo ramie z przodu trzyma sie w drzwiach na nity (wiec nie powinno sie nic ruszyc)... z tylu nie wiem ;)

te problemy o ktorych piszesz moga sugerowac przykra przeszlosc auta.. :-?

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
124 3.0 CE - "NOS"
123 2.0 D - "Zielony"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Na górę
Post: śr maja 31, 2006 9:07 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
flopio pisze:

1. Szyberdach po zamknieciu wpada za gleboko z tylu, jakies 5mm ponizej poziomu reszty dachu. Czy to, jak gleboko dach wpada mozna regulowac?


Ten parametr można wyregulować co najmniej w dwóch miejscach - jeżeli zrobisz to nieprawidłowo dach będzie się zamykał z dużą tolerancją ustawienia (raz wyżej, raz niżej) Dobrze więc jest mieć pojęcie o zasadach regulacji tego mechanizmu

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: śr maja 31, 2006 10:54 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw wrz 15, 2005 1:22 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
SoYeR pisze:
te problemy o ktorych piszesz moga sugerowac przykra przeszlosc auta.. :-?


Na pewno ktos sie wlamal i jak przypuszczam dobieral sie do radia, bo deska rozdzielcza w okolicy radia jest delikatnie przelamana, jakby srubokretem dlugim ktos chcial je wywazyc. Nie wiem jaka byla przeszlosc samochodu, jak dla mnie przy zakupie wazne bylo to, zeby mial nie zniszczone wnetrze, 4 el. szyby, automat i mozliwie oryginalny stan - wlasnie to mam w tym egzemplarzu. No i technicznie tez jest w nienagannym stanie, co nie zawsze jest regula. A drobiazgi, jak ta szybka, czy szyberdach z czasem wyprowadze :)

Gerri pisze:
flopio pisze:

1. Szyberdach po zamknieciu wpada za gleboko z tylu, jakies 5mm ponizej poziomu reszty dachu. Czy to, jak gleboko dach wpada mozna regulowac?


Ten parametr można wyregulować co najmniej w dwóch miejscach - jeżeli zrobisz to nieprawidłowo dach będzie się zamykał z dużą tolerancją ustawienia (raz wyżej, raz niżej) Dobrze więc jest mieć pojęcie o zasadach regulacji tego mechanizmu


W ktorych miejscach mozna to regulowac? Pogooglam, moze znajde jakies schematy tych mechanizmow-latwiej wtedy bedzie zrozumiec ich dzialanie.

A tutaj dwie fotki tego auta:

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1149065663_IMG_3585.jpg

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1149065627_IMG_3718.jpg


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl