Witam.
Harvey pisze:
kiedy polozy sie lacia to po zmianie biegu na kolejny,(ma wtedy jpo zmianie jakies 4tys obr) auto dostaje czkawi
1. Silnik M104 nie jest 0-1 przy obsłudze "gazu"
Oznacza to, że lepiej można przyśpieszać mniej wciskając gaz niż "dno".
Poeksperymentuj z gazem.
Harvey pisze:
moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia
Jeżeli masz jakiś standard dla mocnych silników (np. 150kW BRC - ja mam), to mój reduktor wyrabia się 7000 z hakiem.
Dla LPG ważne jest ustawienie składu lekko wzbogaconego.
Wg mnie na początek musisz na analizatorze spalin ustawić zarówno Pb i LPG.
Wiadomo, ze instalacja LPG, zasłania dolot powietrza do reaktora, też na poczatku miałem objawy przytykania się powyżej 5500 i myslałem, że to wina braku powietrza. Teraz jednak moge wkręcić bolida do 7000 i powietrza nie brakuje.