MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt maja 23, 2006 11:23 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:03 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Pabianice
Witam was wszystkich drodzy koledzy. Od dluzszego czasu jestem obserwatorem forum.
Ok 2 miechy temu zakupilem MB coupe i zaczely sie jaja. Po przebojach z doprowadzeniem auta do odpowiedniego stanu, pojawil sie problem z silnikiem.
Objaw jest nastepujacy: kiedy polozy sie lacia to po zmianie biegu na kolejny,(ma wtedy jpo zmianie jakies 4tys obr) auto dostaje czkawi, efekt jest podobny do odciecia zaplonu, albo brak paliwa, na LPG sytuacja pojawia sie duzo rzadziej ale moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia... Niesety nieznalazlem albo nie potrafie znalesc odpowiedzi na nurtujacy mnie problem, zaden z warsztatow nie poradzil sobie z problemem... Moge podpowiedziec ze swiece zalozone sa nowe maja jakies 5tys zrobione, przewody WN rowniez, kopolka i palec nowa, wszystkie filtry i plyny wymienione, od zeszlego tygodnia nowa lambda. Ratujcie bo juz nie mam sily....

_________________
MB 300CE 24v '91


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 24, 2006 8:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Witam.

Harvey pisze:
kiedy polozy sie lacia to po zmianie biegu na kolejny,(ma wtedy jpo zmianie jakies 4tys obr) auto dostaje czkawi

1. Silnik M104 nie jest 0-1 przy obsłudze "gazu"
Oznacza to, że lepiej można przyśpieszać mniej wciskając gaz niż "dno".
Poeksperymentuj z gazem.

Harvey pisze:
moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia

Jeżeli masz jakiś standard dla mocnych silników (np. 150kW BRC - ja mam), to mój reduktor wyrabia się 7000 z hakiem.
Dla LPG ważne jest ustawienie składu lekko wzbogaconego.

Wg mnie na początek musisz na analizatorze spalin ustawić zarówno Pb i LPG.

Wiadomo, ze instalacja LPG, zasłania dolot powietrza do reaktora, też na poczatku miałem objawy przytykania się powyżej 5500 i myslałem, że to wina braku powietrza. Teraz jednak moge wkręcić bolida do 7000 i powietrza nie brakuje.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 24, 2006 9:09 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Harvey pisze:
na LPG sytuacja pojawia sie duzo rzadziej ale moze przez to ze przy LPG nie moge dac kickdown bo reduktor nie wyrabia


Załóż reduktor odpowiadający nominalnej mocy silnika i nie przykręcaj śrubki. Nie warto pozornie oszczędzać [szalone]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 24, 2006 11:25 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:03 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Pabianice
Koledzy ale mnie nie chodzi o problemy z gazem, on na benie tak sie dlawi....

_________________
MB 300CE 24v '91


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl