MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W126] już nie mam siły... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=18825 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ivy [ wt maja 16, 2006 6:51 pm ] |
Tytuł: | [W126] już nie mam siły... |
Auto pali tylko na gazie choć nie tak jak powinno tzn. prycha czasem i nieraz ma za wysokie obroty. Natomiast na benzynie masakra wogóle nie chce zaskoczyć, iskra jest, paliwo dochodzi, elektronika ok , a momentalnie zalewa silnik paliwem aż dostaje sie do kol. wydechowego (wręcz cieknie) i oleju..... Normalnie ręce opadają , a mogło by być tak pięknie ![]() Dziekuję za wszelkie sugestie... |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt maja 16, 2006 8:10 pm ] |
Tytuł: | |
zdiagnozuj co padło-mozliwe ze padł regulator cisnienia paliwa,sam rozdzielacz,przepływka lub wtryski sa zatarte i sa w pozycji otwartej. |
Autor: | stanleym126 [ wt maja 16, 2006 9:05 pm ] |
Tytuł: | |
To może byc ten elektrohydrauliczny regulator paliwa. |
Autor: | ivy [ wt maja 16, 2006 9:36 pm ] |
Tytuł: | |
Dodam jeszcze że zaczęło sie pierdzielić po wystrzale gazu............ Elektrohydrauliczny regulator paliwa działa sprawdzałem, zalacza sie i reguluje, według mnie jest OK. Ten tłoczek w Ukł wtryskowym też dobrze działa rozbierałem, membrana w stanie idealnym. Co do wtryskiwaczy nie wiem ale czy to możliwe żeby tak sie zawiesiły przecież kiedyś pracował normalnie na benzynce??? Zastanawiam się też czy to możliwe żeby w skutek jakiejś usterki przy pracy na gazie było wtryskiwane paliwo które zalewa silnik?? Nic już nie wiem , może poszukam nowego ukł wtryskowego bedzie łatwiej, ale to mi nie daje spać ![]() za wszelkie rady bede wdzięczny ![]() |
Autor: | ro2man [ śr maja 17, 2006 8:13 am ] |
Tytuł: | |
Witam O ile sobie przypominam to już kiedyś miałeś podobny problem. Radziłem ci wymienić cały układ wtrysku mechanicznego a ty się uparłeś remontować „bo lepiej wiedzieć na czym się stoi” Nawet pisałem do ciebie na priv. Co ciekawe to samo radzili ci mechanicy, u których byłeś. Z doświadczenia wiem , że merole na gazie chodzą bardzo dobrze ale do pierwszego strzału, a później to jest z tym różnie. Wymień cały ten pierdolnik + przewody, świece, kopułkę i palec a w spokoju przejeździsz następne kilka lat |
Autor: | ivy [ śr maja 17, 2006 2:21 pm ] |
Tytuł: | |
Znalazłem jeszcze dobrego mechanika od MB. Jeśli nie bede miał wyjścia to tak zrobie, tylko dlaczego się tak dzieje, nie chodzi mi już o wydanie kasy na części ttulko dlaczego to sie tak p....doli, przecież tam właściwie nie ma się co zepsuć - i to jest najbardziej denerwujące ![]() Nawet kiedy kupię te częsci to bede chciał sie dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje ![]() |
Autor: | traqutor [ śr maja 17, 2006 3:42 pm ] |
Tytuł: | |
ivy pisze: Nawet kiedy kupię te częsci to bede chciał sie dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje
Pozwlolę sobie zamieścić link do listy dyskusyjnej innej marki gwoli tylko zaspokojenia Twojej ciekawości Ivy. http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic btw nie jestem przeciwnikiem gazu sam śmigałem na lpg kilka lat ponad 100kkm na tym zrobiłem i było różnie generalnie kilka strzałow i jedna wymiana instalki:-) Powiem więcej jestem zwolennikiem lpg ale tylko w przypadku jesli da sie to zrobić bezpiecznie dla silnika i sam chętnie karmił bym swoje 5 litrów gazem ale imho mechaniczny wtrysk niestety na to nie pozwala ![]() |
Autor: | stanleym126 [ śr maja 17, 2006 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
A możę padl przeponowy regulator ciśnienia to jest ten do którego jest przykręcona metalowa rura paliwowa w ksztalcie kabląka. W nich pekaja wlaśnie mebrany. |
Autor: | ivy [ śr maja 17, 2006 4:44 pm ] |
Tytuł: | |
stanleym126 pisze: A możę padl przeponowy regulator ciśnienia to jest ten do którego jest przykręcona metalowa rura paliwowa w ksztalcie kabląka. W nich pekaja wlaśnie mebrany.
jak to sprawdzic i gdyby tak było to wymienia sie cała częsc? Dodano po 10 minutach.: Biorąc pod uwage CIEKAWY link wklejony przez traqutor'a może naprawde nie ma co katować auta, a na dodatek nie mogąc na nim polegac - tym bardziej jesli nie robi sie nim duzo Km !! Napewno chciałbym mieć instalacje, bo kasy sie nie przelewa, ale taka która nie ma negatywnego wpływu na autko ,a MB z wtr. mechanicznym jest tego najgorszym przykładem! Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach ![]() |
Autor: | stanleym126 [ śr maja 17, 2006 7:01 pm ] |
Tytuł: | |
Regulator ten jest nierozbieralny. |
Autor: | Supermerc [ śr maja 17, 2006 11:17 pm ] |
Tytuł: | |
ivy pisze: Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach
Lubię takie wnioski. Fabryki nie da się poprawić. Jak dasz radę finansowo to wywalaj i ciesz się z jazdy. |
Autor: | psinthos [ śr maja 17, 2006 11:19 pm ] |
Tytuł: | |
ivy pisze: stanleym126 pisze: Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach ![]() Lepiej byloby, gdybys jej w ogole nie zakladal ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ivy [ czw maja 18, 2006 12:53 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Lepiej byloby, gdybys jej w ogole nie zakladal , ale czasu nei da sie cofnac. Bledy mozna jednak naprawic.
Dostałem w promocji z autkiem ![]() |
Autor: | ro2man [ czw maja 18, 2006 7:54 am ] |
Tytuł: | |
traqutor pisze: Pozwlolę sobie zamieścić link do listy dyskusyjnej innej marki gwoli tylko zaspokojenia Twojej ciekawości Ivy.
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic Hmmm.... może tak może nie, gdyby ten pan co pisał artykuł nie był z Volvo... swego czasu załozyłem gaz do v460, po 3 miesiącach silnik był do remontu, bo zawory poprzepalało |
Autor: | psinthos [ czw maja 18, 2006 9:30 am ] |
Tytuł: | |
ivy pisze: Dostałem w promocji z autkiem
![]() Kiedys tak kupilem 280E - instalacja wyleciala natychmiast. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |