MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W126] już nie mam siły...
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=18825
Strona 1 z 2

Autor:  ivy [ wt maja 16, 2006 6:51 pm ]
Tytuł:  [W126] już nie mam siły...

Auto pali tylko na gazie choć nie tak jak powinno tzn. prycha czasem i nieraz ma za wysokie obroty. Natomiast na benzynie masakra wogóle nie chce zaskoczyć, iskra jest, paliwo dochodzi, elektronika ok , a momentalnie zalewa silnik paliwem aż dostaje sie do kol. wydechowego (wręcz cieknie) i oleju.....
Normalnie ręce opadają , a mogło by być tak pięknie :(
Dziekuję za wszelkie sugestie...

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ wt maja 16, 2006 8:10 pm ]
Tytuł: 

zdiagnozuj co padło-mozliwe ze padł regulator cisnienia paliwa,sam rozdzielacz,przepływka lub wtryski sa zatarte i sa w pozycji otwartej.

Autor:  stanleym126 [ wt maja 16, 2006 9:05 pm ]
Tytuł: 

To może byc ten elektrohydrauliczny regulator paliwa.

Autor:  ivy [ wt maja 16, 2006 9:36 pm ]
Tytuł: 

Dodam jeszcze że zaczęło sie pierdzielić po wystrzale gazu............

Elektrohydrauliczny regulator paliwa działa sprawdzałem, zalacza sie i reguluje, według mnie jest OK.

Ten tłoczek w Ukł wtryskowym też dobrze działa rozbierałem, membrana w stanie idealnym.

Co do wtryskiwaczy nie wiem ale czy to możliwe żeby tak sie zawiesiły przecież kiedyś pracował normalnie na benzynce???

Zastanawiam się też czy to możliwe żeby w skutek jakiejś usterki przy pracy na gazie było wtryskiwane paliwo które zalewa silnik??

Nic już nie wiem , może poszukam nowego ukł wtryskowego bedzie łatwiej, ale to mi nie daje spać [wscieklosc]

za wszelkie rady bede wdzięczny :)

Autor:  ro2man [ śr maja 17, 2006 8:13 am ]
Tytuł: 

Witam
O ile sobie przypominam to już kiedyś miałeś podobny problem. Radziłem ci wymienić cały układ wtrysku mechanicznego a ty się uparłeś remontować „bo lepiej wiedzieć na czym się stoi”
Nawet pisałem do ciebie na priv. Co ciekawe to samo radzili ci mechanicy, u których byłeś.
Z doświadczenia wiem , że merole na gazie chodzą bardzo dobrze ale do pierwszego strzału, a później to jest z tym różnie.
Wymień cały ten pierdolnik + przewody, świece, kopułkę i palec a w spokoju przejeździsz następne kilka lat

Autor:  ivy [ śr maja 17, 2006 2:21 pm ]
Tytuł: 

Znalazłem jeszcze dobrego mechanika od MB. Jeśli nie bede miał wyjścia to tak zrobie, tylko dlaczego się tak dzieje, nie chodzi mi już o wydanie kasy na części ttulko dlaczego to sie tak p....doli, przecież tam właściwie nie ma się co zepsuć - i to jest najbardziej denerwujące :x
Nawet kiedy kupię te częsci to bede chciał sie dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje :)

Autor:  traqutor [ śr maja 17, 2006 3:42 pm ]
Tytuł: 

ivy pisze:
Nawet kiedy kupię te częsci to bede chciał sie dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje



Pozwlolę sobie zamieścić link do listy dyskusyjnej innej marki gwoli tylko zaspokojenia Twojej ciekawości Ivy.
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic

btw nie jestem przeciwnikiem gazu sam śmigałem na lpg kilka lat ponad 100kkm na tym zrobiłem i było różnie generalnie kilka strzałow i jedna wymiana instalki:-) Powiem więcej jestem zwolennikiem lpg ale tylko w przypadku jesli da sie to zrobić bezpiecznie dla silnika i sam chętnie karmił bym swoje 5 litrów gazem ale imho mechaniczny wtrysk niestety na to nie pozwala :-(

Autor:  stanleym126 [ śr maja 17, 2006 4:13 pm ]
Tytuł: 

A możę padl przeponowy regulator ciśnienia to jest ten do którego jest przykręcona metalowa rura paliwowa w ksztalcie kabląka. W nich pekaja wlaśnie mebrany.

Autor:  ivy [ śr maja 17, 2006 4:44 pm ]
Tytuł: 

stanleym126 pisze:
A możę padl przeponowy regulator ciśnienia to jest ten do którego jest przykręcona metalowa rura paliwowa w ksztalcie kabląka. W nich pekaja wlaśnie mebrany.


jak to sprawdzic i gdyby tak było to wymienia sie cała częsc?

Dodano po 10 minutach.:

Biorąc pod uwage CIEKAWY link wklejony przez traqutor'a może naprawde nie ma co katować auta, a na dodatek nie mogąc na nim polegac - tym bardziej jesli nie robi sie nim duzo Km !!
Napewno chciałbym mieć instalacje, bo kasy sie nie przelewa, ale taka która nie ma negatywnego wpływu na autko ,a MB z wtr. mechanicznym jest tego najgorszym przykładem!
Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach [zlosnikz]

Autor:  stanleym126 [ śr maja 17, 2006 7:01 pm ]
Tytuł: 

Regulator ten jest nierozbieralny.

Autor:  Supermerc [ śr maja 17, 2006 11:17 pm ]
Tytuł: 

ivy pisze:
Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach



Lubię takie wnioski.

Fabryki nie da się poprawić. Jak dasz radę finansowo to wywalaj i ciesz się z jazdy.

Autor:  psinthos [ śr maja 17, 2006 11:19 pm ]
Tytuł: 

ivy pisze:
stanleym126 pisze:
Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach [zlosnikz]


Lepiej byloby, gdybys jej w ogole nie zakladal [zlosnik] [oczko] , ale czasu nei da sie cofnac. Bledy [zlosnik] mozna jednak naprawic. [smiech]

Autor:  ivy [ czw maja 18, 2006 12:53 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
Lepiej byloby, gdybys jej w ogole nie zakladal , ale czasu nei da sie cofnac. Bledy mozna jednak naprawic.


Dostałem w promocji z autkiem [zlosnik]

Autor:  ro2man [ czw maja 18, 2006 7:54 am ]
Tytuł: 

traqutor pisze:
Pozwlolę sobie zamieścić link do listy dyskusyjnej innej marki gwoli tylko zaspokojenia Twojej ciekawości Ivy.
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic



Hmmm.... może tak może nie, gdyby ten pan co pisał artykuł nie był z Volvo... swego czasu załozyłem gaz do v460, po 3 miesiącach silnik był do remontu, bo zawory poprzepalało

Autor:  psinthos [ czw maja 18, 2006 9:30 am ]
Tytuł: 

ivy pisze:
Dostałem w promocji z autkiem [zlosnik]


Kiedys tak kupilem 280E - instalacja wyleciala natychmiast.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/